SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Vertel meer, welke temperatuur is jouw ideale douche-zone?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
getraind, proteins gehit, ga nu douchen en ff genieten van mijn canneloni en oreo ijsje.
life's good.
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 10:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahagefeliciteerd IrCute. Lieve foto's heeft nutty van je insta af gehaald
quote:
quote:
Thanksquote:
Nee, dat is 3000$ in een jaar tijd van die persoon. Meeste wat ik ooit heb gehad in 1 donatie is 150$quote:Op zondag 31 mei 2015 10:14 schreef Awesome_ het volgende:
IrCute heeft gewoon 3000$ in een single donatie gehad volgens die twitchlink.
o
ok
O. Dan stelt het inderdaad niet zoveel voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, dat is 3000$ in een jaar tijd van die persoon. Meeste wat ik ooit heb gehad in 1 donatie is 150$
Dat zei ik nietquote:Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O. Dan stelt het inderdaad niet zoveel voor.
Geen idee, mijn douchetemperatuur komt uit de losse pols. Ik heb zoietsquote:Op zondag 31 mei 2015 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel meer, welke temperatuur is jouw ideale douche-zone?
hij stond indd wel fucking heet toen manquote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen idee, mijn douchetemperatuur komt uit de losse pols. Ik heb zoiets
[ afbeelding ]
maar als ik samen douchte werd me altijd verteld dat het standje 'kankertje heet' was. Kun je hier iets mee?
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op zondag 31 mei 2015 17:47 schreef IrCute het volgende:
Nee, dat is 3000$ in een jaar tijd van die persoon. Meeste wat ik ooit heb gehad in 1 donatie is 150$
Douchte je samen met Etha?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar als ik samen douchte werd me altijd verteld dat het standje 'kankertje heet' was. Kun je hier iets mee?
Ah ja. De kraan hier in huize c_c staat ook vast op standje Mordor, en gasten mogen alleen aan de aan/uit-knop zitten. Met de temperatuur spelen = doucheprivileges verliezen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
Kijk dit dan..
"OLD SCHOOL RNB"
https://www.youtube.com/p(...)3FN-USkSQP2GW8ZPUJ3V
old school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Een bos bloemen van mijn broer.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd!
Wat heb je vandaag allemaal voor je verjaardag gekregen?
quote:
I LUV IT WHEN YOU CALL ME BIG POPPA.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:11 schreef Montelly het volgende:
OMG Ik heb dit nooit geweten!![]()
van Isley Brothers
Er zijn echt een hoop baby's verwekt op de isley brothersquote:Op zondag 31 mei 2015 18:11 schreef Montelly het volgende:
OMG Ik heb dit nooit geweten!![]()
van Isley Brothers
tfw je een scheetje laat in bad en hij altijd 10x zo erg stinktquote:Op zondag 31 mei 2015 18:26 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/rihanna_in_bad.html
tubidy.mobi kun je direct op je tel downloadenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:30 schreef McNulty het volgende:
Kent iemand een site waar je makkelijk losse mp3'tjes kan downen?
Een Marokkaan met veel kennis op het gebied van diefstal, wat een verrassing.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
tubidy.mobi kun je direct op je tel downloaden
anders gwn tubidy.com
Wil je ook wat .onion links?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een Marokkaan met veel kennis op het gebied van diefstal, wat een verrassing.
Ahahahaha tering man.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een Marokkaan met veel kennis op het gebied van diefstal, wat een verrassing.
Tor browser. Wat loop je anoniem te hosselen?quote:
Thanks boo.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
tubidy.mobi kun je direct op je tel downloaden
anders gwn tubidy.com
Geen nichten natuurlijk, wat homo's zijn haram.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je eerst in de buurt zien te komen ik heb altijd neven om me heen.
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tor browser. Wat loop je anoniem te hosselen?
Mijn hom(e)(o)boy mocro katholieke priester kickt je ass.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen nichten natuurlijk, wat homo's zijn haram.
Hij doet waarschijnlijk liever iets anders met m'n ass.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn hom(e)(o)boy mocro katholieke priester kickt je ass.
Wat dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij doet waarschijnlijk liever iets anders met m'n ass.
wow bn je bang voor homos ofzoquote:Op zondag 31 mei 2015 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij doet waarschijnlijk liever iets anders met m'n ass.
Wil je niet zo diep erop ingaan?quote:
Waarom heb je man als icoontje ben je trap?quote:
ja zo ziet deuce-senpai me staan anders negeert hij mequote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom heb je man als icoontje ben je trap?
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zo ziet deuce-senpai me staan anders negeert hij me
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je Deuce als senpai ziet ben je wel heel diep gezonken. No offence verder.
Niemand geeft een neukquote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je eerst in de buurt zien te komen ik heb altijd neven om me heen.
Nulty. Pop. Het zou je verbazen hoeveel mannen hem daar met alle liefde in zouden willen stoppen. En dan hebben we het nog niet eens over de bbw-freaks.quote:
Spreek je vanuit eigen ervaring?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nulty. Pop. Het zou je verbazen hoeveel mannen hem daar met alle liefde in zouden willen stoppen. En dan hebben we het nog niet eens over de bbw-freaks.
Gewoon even dat "wij zijn superieure mannen en stoppen hem alleen in victoria secret-modelletjes"-idee teniet doen, snap je.quote:
Oh jeetje, dat is me allemaal te technisch hoor.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je hebt dm met een link naar de dropbox met daarin een .zip met links naar dropboxen met zips
Heeel soms, werd een beetje te erg grijsgedraaid. Dont call me baby was ook een lekkere van toenquote:Op zondag 31 mei 2015 19:28 schreef Awesome_ het volgende:
jij lijkt me wel iemand die hard kan gaan op Anastacia.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ze toch voor me zit zou ik hem er wel in steken ja.
Praat niet over mn nicht als je dr niets van weet!!! Praat niet over mij of mn nicht persoonlijk blabla enzenzquote:
vlnr:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |