Dat snapten wij ook wel. Alleen wilde Isane even leuk doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja diegene die straks gaat promoveren bedoel ik
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Theo Lucius, inclusief kaarsvet in de maag, zou meekunnen.
Excelsior is nog ergerquote:Op zondag 31 mei 2015 12:57 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een afgrijselijke tribune hebben ze daar
Die andere kant waar de camera staat is wel mooi dicht met skyboxes aan de randen. Maar die open hoeken is idd niet bestquote:Op zondag 31 mei 2015 12:57 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een afgrijselijke tribune hebben ze daar
We moeten Rens maar eens langssturen om ze zangles te geven.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan toch niet, jongens. We zijn toch niet beland in de live-avondvierdaagse van een basisschool?
Hela, hela, hela, hola ha heeeeeeeee
Voor mijn gevoel zijn ze nog niet eens begonnenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap is niet best begonnen aan deze wedstrijd?
De laatste keer dat ze in de Eredivisie zaten, was die ophoging er toch nog niet?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Isane het volgende:
12 jaar geleden ben ik bij de wedstrijd Volendam - Heracles geweest voor de nacompetitie en toen was de lange zijde (waar je nu tegen aankijkt) nog helemaal van hout
Tribune zit niet eens vol.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap is niet best begonnen aan deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |