Je had letterlijk iedereen kunnen noemen.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gaf het voorbeeld van Lydon vooral om te laten zien dat die Lil' nogwat maar een mietje is.
Ik had ook Normaal kunnen noemen die standaard doorweekt van het bier het podium verlaten.
Maar het ventje hier gebruikt het mooi voor de aandacht totdat niemand hem meer wil boeken omdat hij elke keer binnen 3 minuten van het podium gebierdouched wordt... is het probleem ook opgelost.
Nou, mijn excuses danquote:Op donderdag 8 september 2016 15:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je had letterlijk iedereen kunnen noemen.
David Bowie. Lolly in zn oog.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je had letterlijk iedereen kunnen noemen.
IK GA LEKKER OP VAKANTIE OUWEquote:Op donderdag 8 september 2016 14:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja jij vergelijkt ze toch? Lil Kleine is een grap. Een kutkneusje dat alleen leuk wordt gevonden door 12-jarige vmbo-ers. Ik kan me weinig triesters voorstellen dan lil kleine, z'n liedjes, z'n optredentjes van 20 minuutjes en z'n populariteit.
Hij vraagt er letterlijk zelf om... Nou vind ik zonde om daar mn bier heen te gooien.. (en ik lust niet eens bier)quote:Op donderdag 8 september 2016 15:10 schreef MrSalazar het volgende:
Het begint er trouwens steeds meer op te lijken dat mensen speciaal op kleine afkomen om bier te gooien. Er zal inmiddels wel iets in zijn 'contract' staan hierover.
Zal ik eens doen of ik hem wil boeken? Voorwaarden opvragen.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:10 schreef MrSalazar het volgende:
Het begint er trouwens steeds meer op te lijken dat mensen speciaal op kleine afkomen om bier te gooien. Er zal inmiddels wel iets in zijn 'contract' staan hierover.
Als je zin hebt.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal ik eens doen of ik hem wil boeken? Voorwaarden opvragen.
Nja, dan zal het kneusje voortaan wel z'n bek houden. Lost ook niks op.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij vraagt er letterlijk zelf om... Nou vind ik zonde om daar mn bier heen te gooien.. (en ik lust niet eens bier)
Maar hij doet het echt zelf.. vandaar dat het ook vrij makkelijk is om via de tussenkomst van een rechter zn gage terug te vorderen..
Ben je wel helemaal lekker in je hoofdquote:Op zondag 31 mei 2015 02:17 schreef riazop het volgende:
Lil Kleine #1 Eerst verketterd, nu een eindbaas
Dat is riazop. Een of ander autistisch wijf.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:36 schreef heracles het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker in je hoofd
Gooi er bier opquote:Op donderdag 8 september 2016 18:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is riazop. Een of ander autistisch wijf.
Lil Kutkneus: een riazop-topicquote:Op donderdag 8 september 2016 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even een TR maken voor TT wijziging. Lil Kleine, altijd verketterd. Nooit een eindbaas geweest.
Dat doen ze toch sowieso? (zijn plastic bekertjes)quote:Op donderdag 8 september 2016 18:56 schreef DjinN het volgende:
Misselijkmakend snotjong. Volgende keer gooi ik een glas bier naar hem toe met het glas er nog omheen
Zij jaquote:Op donderdag 8 september 2016 18:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat doen ze toch sowieso? (zijn plastic bekertjes)
Wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 8 september 2016 19:17 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik wil de TS in elkaar trappen.
Gewoon tweedehands bier gebruikenquote:Op donderdag 8 september 2016 15:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
.. Nou vind ik zonde om daar mn bier heen te gooien..
Ach als.je dat lijstje ziet... dan is alle hoop voor knappe muziek wel verloren.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:24 schreef Mark het volgende:
Nog niet de helft van de nummer 1, de gang naar beneden is ingezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |