Omhooggevallen stuk stront, opgehemeld door spammers als riazop.quote:
Alles voor de kliks he?quote:
Ik heb de clip gekekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:38 schreef riazop het volgende:
En die clip staat 36 uur na publicatie op 560.000 views
Je houdt niet van deep house?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb de clip gekeken
Zonder geluid, ...
Verrassing: zo klinkt het begeleidende geluid ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb de clip gekeken
Zonder geluid, puur uit nieuwsgierigheid. Ziet er een beetje uit als de standaard burgelulletjespubervakantie:zuipen, feesten en kijken naar dronken snolletjes en hopen dat je daar je piemeltje in mag steken....
http://www.telegraaf.nl/p(...)_betaalt_niet__.htmlquote:"Het optreden van Lil' Kleine heeft zo meer dan duizend euro per minuut gekost, ik wil m'n geld terug," vertelt de horeca-ondernemer. Lil' Kleine kapte het optreden af toen hij in de eerste minuten van zijn act enkele biertjes over zich heen kreeg. Hij nam afscheid met de woorden: "Ik heb 1, 2, 3, 4 duizend euro verdiend. Later!"
Hij moet gewoon een keer keihard in elkaar geslagen worden. Voor de rest boeit het me niet zo, want zolang 'de kids' hem leuk vinden zal ie geboekt worden. Maar mij zou het in ieder geval wat voldoening geven om hem in HD teringhard in elkaar geslagen te zien worden.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen moeten hem gewoon niet meer boeken.
Kansloos rotjoch is het.
Mietje stapt het podium af vanwege wat bier.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer keihard in elkaar geslagen worden. Voor de rest boeit het me niet zo, want zolang 'de kids' hem leuk vinden zal ie geboekt worden. Maar mij zou het in ieder geval wat voldoening geven om hem in HD teringhard in elkaar geslagen te zien worden.
lil kleine vergelijken met johnny rottenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mietje stapt het podium af vanwege wat bier.
John Lydon krijgt een volle fles tegen z'n kop en maakt al bloedend het concert af.
Deze generatie is niets meer gewend
http://www.nme.com/news/john-lydon/95695
Vergelijken? hij kan niet eens in de schaduw staanquote:Op donderdag 8 september 2016 14:52 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
lil kleine vergelijken met johnny rotten
Ja jij vergelijkt ze toch? Lil Kleine is een grap. Een kutkneusje dat alleen leuk wordt gevonden door 12-jarige vmbo-ers. Ik kan me weinig triesters voorstellen dan lil kleine, z'n liedjes, z'n optredentjes van 20 minuutjes en z'n populariteit.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vergelijken? hij kan niet eens in de schaduw staan
Gaf het voorbeeld van Lydon vooral om te laten zien dat die Lil' nogwat maar een mietje is.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja jij vergelijkt ze toch? Lil Kleine is een grap. Een kutkneusje dat alleen leuk wordt gevonden door 12-jarige vmbo-ers. Ik kan me weinig triesters voorstellen dan lil kleine, z'n liedjes, z'n optredentjes van 20 minuutjes en z'n populariteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |