JOUW interesse is groter in Nederlandstalige muziek. Iedereen boven de 18 jaar vindt Lil Kleine een irritant pauperjong.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:45 schreef riazop het volgende:
[..]
In Nederland is de interesse voor eigentalige muziek nu eenmaal verreweg de grootste.
Dat is voor andere landen niet anders trouwens.
Rot een eind op. Complete bagger weer.quote:
Nee man. Je moet het alleen niet geforceerd leuk proberen te vinden.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Rot een eind op. Complete bagger weer.
Ik probeer helemaal niks 'geforceerd leuk te vinden'. Het is wederom gewoon complete bagger.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee man. Je moet het alleen niet geforceerd leuk proberen te vinden.
Bazenviddyquote:
Ik heb 1,2,3,4 kogels gebruikt om deze gasten van de wereld af te schietenquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:28 schreef Odaiba het volgende:
Allemaal jaloezie en afgunst. Jullie hoeven het niet te zien of te luisteren.
Ik ben oud genoeg om me ook daar niet druk over te maken, sorry.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Dit is altijd zo'n zwakte argument van de huidige generatie. Als je iets niet tof vindt, dan ben je gelijk een hater.
Lil Kleine maakt geen muziek voor mij daarom zeg ik...gelukkig ben ik te oud voor deze shit.
Enige waar ik me wel aan erger, is dat Lil Kleine in dezelfde muziekcategorie wordt geplaatst als artiesten die deze muziekstroming groot hebben gemaakt.
Jij snapt het niet hè? 100 miljoen kliks op youtube, dan moet het wel goed zijn!quote:Op maandag 28 maart 2016 17:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Gelukkig ben ik te oud voor deze shit!
VID / Rich Kids Vlogsquote:Op maandag 28 maart 2016 18:49 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om me ook daar niet druk over te maken, sorry
Ik ga je negeren kill, wordt moe van jouw onzin berichten over dit hele forum.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
VID / Rich Kids Vlogs
Daarom kijk je ook dit soort troep zeker.
Je bent 14 ofzo.
Killquote:Op maandag 28 maart 2016 19:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ga je negeren kill, wordt moe van jouw onzin berichten over dit hele forum.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
...
Enige waar ik me wel aan erger, is dat Lil Kleine in dezelfde muziekcategorie wordt geplaatst als artiesten die deze muziekstroming groot hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |