Nouja ik denk niet dat je het zo moet bekijken - de main quest met daarin "head to skellige" ofzo zal req. level 16 hebben, maar je kunt natuurlijk al wel veel eerder die kant op gaan. Die level 11-quest kwam voor mij gewoon op een superonlogisch moment. Ik ben toen nog wel ff naar Skellige gegaan, maar bleek die quest ook nog eens diep in onverkend terrein te zijn. Toen maar weer rechtsomkeert gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja dat vond ik heel vreemd, je hoort pas op 16 op Skellige te komen maar ik ahd er ook een 11/12 quest.
Nee, hoeft niet, maar je kan wel te hoog levellen en dan doe je ze dus een beetje voor Jan Lulquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:11 schreef emmyemmy het volgende:
Oke ik heb dus 2 quests waarvoor ik naar skellige moet van rond level 12. Moet ik dat doen voor ik de Velen mainquests heb gedaan?ik wil ze namelijk allemaal doen
Oh dat maakt me niet uitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, maar je kan wel te hoog levellen en dan doe je ze dus een beetje voor Jan Lul.
Ook dat zou evt kunnen, als je iets doet wat betrekking had op zo'n quest, maar dat valt volgens mij wel mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet uitmaar niet dat ze failen ofzo
Ik maak wel even een back up savequote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat zou evt kunnen, als je iets doet wat betrekking had op zo'n quest, maar dat valt volgens mij wel mee.
Nee, nog niet. Maar ik zou wel graag quests willen verbergen, ik heb gewoon totaal geen behoefte aan Gwent-quests, maar die blijven er wel instaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Hebben jullie eigenlijk veel failed quests?
Ik tot nu toe nog maar 1.
Vandaag mn eerste. Was met die dwerg omdat ik whoreson jr zelf wou zoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Hebben jullie eigenlijk veel failed quests?
Ik tot nu toe nog maar 1.
Dan heb je er toch ook gewoon geen last van?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:53 schreef SoldMayor het volgende:
Is die kut xp bug nou al eens verholpen?
Gisteren maar beetje ? lopen zoeken op Skellige en hier en daar wat contracts gedaan waar daar kreeg ik wel gewoon XP voor.
Jawel voor alle side en main missies krijg ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Dan heb je er toch ook gewoon geen last van? .
Hmm, kom de komende week toch weinig aan spelen toe. Laten we hopen dat daarna de update dit probleem heeft opgelost. Heb tot die tijd nog wel 10-15 uur aan vraagtekens/miniquests in Velen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan kom je onderhand op het punt dat je geen exp gaan krijgen van een aantal quests in novigrad
Ik vond het beste om afstand te nemen, wachten totdat tegenstander aanvalt, block net op tijd -> tegenstander is stunned -> paar gratis klappen -> hopje naar achter en hetzelfde weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die latere fistfights zijn echt wel moeilijk, daar is "blocken" alleen niet echt afdoende als tactiek m.i.
Ik dodge ook veel, vooral als je lui eenmaal doorhebt, ze heel duidelijk telegraphen en als je dan een gewone dodge naar achter goed timet, kun je meteen na de dodge een knietje op hun bek geven met heavy attack. Bovendien is dodge -> attack een leukere tactiek imho
Zelfde hier. Nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb nog steeds geen last gehad van de bug en level lekker door.
goed om te weten, had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik wel merk, totaal iets anders, is dat als ik mijn PS4 in rest mode zet Witcher toch gaat haperen af en toe, laadtijden lijken langer, meer stotteringen.
Dan maar gewoon helemaal uit elke keer...
Ik vind sowieso de laadtijd van het spel op de ps4 erg lang.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik wel merk, totaal iets anders, is dat als ik mijn PS4 in rest mode zet Witcher toch gaat haperen af en toe, laadtijden lijken langer, meer stotteringen.
Dan maar gewoon helemaal uit elke keer...
Ik vind de fast travel-laadtijden wel prima, ook al wil dat nog wel eens verschillen (Xbox One). Maar het laatste checkpoint laden na doodgaan duurt echt tergend lang. Gelukkig ga ik bijna nooit doodquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:06 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de laadtijd van het spel op de ps4 erg lang.
Fixed met een SSHD. Enige wat ik nu haat is dat de dlc merchant in white orchard nog steeds dood is. Klote bug.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:06 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de laadtijd van het spel op de ps4 erg lang.
Die dwerg afgemaakt?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die, ach hij was 3 min ofzo, heb het maar afgemaakt.
http://forums.cdprojektre(...)=1728578#post1728578quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben benieuwd of de nieuwe update de kleine fonts verbeterd, tot die tijd geen witcher..
quote:...
Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
...
Je hebt hem.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:28 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik kreeg van de "Broken Flowers" quest geen XP. Maar van een seconday quest wel. Heb ik de xp bug of niet?
Gewonnenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kut, kom er net achter dat je gewoon kan parryen tijdens fistfights, maakt het wel een heel stuk makkelijkerNet ingeschreven voor High stakes gwent tournament... eens kijken of ik dat ga halen met m'n level 16.
Ik kan niet meer zonder want ik werd een beetje gek van die gele tint.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:53 schreef Geralt het volgende:
Geen pc gamers hier die SweetFX gebruiken begrijp ik?
Jammer; game ziet er imo een stuk beter uit met die preset die ik nu heb geinstalleerd
Maakt level daar dan uit? Je moet gewoon awesome kaarten hebben toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Awesome nieuwe kaarten voor m'n deck en 4500 coin, maar heeft me wel flink wat moeite gekost
Bedankt voor het antwoordquote:
Ja je decks worden eerst gecheckt en je mag alleen mee doen met een 5/5 rating. Maar naderhand is er ook een stuk combat tegen eind level 20 tegenstanders dus ik kan de quest nog niet afmakenquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maakt level daar dan uit? Je moet gewoon awesome kaarten hebben toch?
Ja maar ik vind meer spellen de fonts te klein, dus ben benieuwd wat ze bedoelen met ' opvallend groter'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:28 schreef Jump het volgende:
[..]
http://forums.cdprojektre(...)=1728578#post1728578
[..]
5/5 rating? wanneer krijg je die?quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je decks worden eerst gecheckt en je mag alleen mee doen met een 5/5 rating. Maar naderhand is er ook een stuk combat tegen eind level 20 tegenstanders dus ik kan de quest nog niet afmaken
Geen idee hoe het spel dat beoordeelt. De eerste keer dat ik de missie had opgestart zag ik in het statusscherm van de missie dat het een 3/5 was, na een tijdje keek ik nog een keer en was het een 5/5.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
5/5 rating? wanneer krijg je die?maargoed dan wacht ik nog wel ff ^^
Ik snap niks van die gwent, is het later verplicht om het te apelen of blijft het optioneel?quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maakt level daar dan uit? Je moet gewoon awesome kaarten hebben toch?
Voor de main story is het niet nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik snap niks van die gwent, is het later verplicht om het te apelen of blijft het optioneel?
nee afgezien van een "versla hem met gwent zodat je hem niet hoeft te slopen" momentje valt het wel meequote:Op woensdag 3 juni 2015 08:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik snap niks van die gwent, is het later verplicht om het te apelen of blijft het optioneel?
Ik kan er nog steeds moeilijk inkomen. Heb gister wel in de guide even rustig gelezen hoe het werkt en hoe je beter kan worden. Tips en tricks etc, maar baal zelf een beetje dat ik nu pas ga beginnen. Kan de eerste rare card toch al niet meer krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee afgezien van een "versla hem met gwent zodat je hem niet hoeft te slopen" momentje valt het wel meemaar ik zelf vind het wel een leuke toevoeging, vooral nu mijn deck awesome is
Gelukkig zit er niet al te veel content in het spelquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Volgens mij is niks verplicht maar je mist wel flink wat missies en trophies.
Moet je zelf weten maar je mist, in mijn optiek, een van de leukste dingen in het spel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig zit er niet al te veel content in het spel.
Nee, ik sla het ook gewoon over, jammer dan.
Snap ik, maar ik vind gwent niet eens een beetje grappig oid, kaartspellen irriteren mequote:Op woensdag 3 juni 2015 09:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Moet je zelf weten maar je mist, in mijn optiek, een van de leukste dingen in het spel.
verzamel alle kaarten die je tegenkomt en realiseer je je hoeft niet elke ronde te winnen maar maar 2 van de 3. Meestal speel ik om een tegenstander alles te laten verspillen in 1 ronde en daarna win ik de andere easy peasyquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds moeilijk inkomen. Heb gister wel in de guide even rustig gelezen hoe het werkt en hoe je beter kan worden. Tips en tricks etc, maar baal zelf een beetje dat ik nu pas ga beginnen. Kan de eerste rare card toch al niet meer krijgen
Nee, my thoughts, Wyvern en trolls te verslaan en dan ga ik een beetje zitten Pesten in mijn 500+ armorquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol met al die 5000 landmarks, 40 mil + quests, 40 miljard monsters te verslaan, 8000 recipes te vinden, 50 mil items te craften heb ik heul geen tijd voor een kaartspel die je geen voordeel oplevert in het doen wat een witcher doet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:28 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
wejooquote:Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
We are looking into the frame rate issues on PS4 as well.
Ik neem altijd max 22 kaarten mee, en in sommige situaties ook geen 10 special cards... anders wordt je deck veel te groot en is de kans veel groter op een matige hand.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
verzamel alle kaarten die je tegenkomt en realiseer je je hoeft niet elke ronde te winnen maar maar 2 van de 3. Meestal speel ik om een tegenstander alles te laten verspillen in 1 ronde en daarna win ik de andere easy peasy
Ook, je moet minimaal 22 kaarten in je deck hebben maar meer mag, ik merk dat ik vaker win door gewoon de beste 22 te hebben in plaats van zo veel mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Een kaartspel spelen is heel wat leuker dan die generic landmarks aflopen kan ik je zeggen. En ik heb ze allemaal gehad in Velen/Novigradquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol met al die 5000 landmarks, 40 mil + quests, 40 miljard monsters te verslaan, 8000 recipes te vinden, 50 mil items te craften heb ik heul geen tijd voor een kaartspel die je geen voordeel oplevert in het doen wat een witcher doet.
Mijn OCD staat niet toe dat ik verder ga voordat ik alle sidequests en landmarks heb gehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een kaartspel spelen is heel wat leuker dan die generic landmarks aflopen kan ik je zeggen. En ik heb ze allemaal gehad in Velen/Novigrad
Fucking autistquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn OCD staat niet toe dat ik verder ga voordat ik alle sidequests en landmarks heb gehaald
quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:43 schreef 2dope het volgende:
Gister iets van 3 uur lang Gwent gespeeld, erg vermakelijk idd. Heb ook nog vrij slechte decks maar mijn Scoi'atel-deck begint aardig dik te worden. Heb trouwens geen guides of whatever gebruikt, gewoon op eigen houtje. Heb wel de neiging om dat alsnog te doen want er zitten her en der schijnbaar allemaal 'verborgen' NPC's die gruwelijke kaarten hebben.Gewoon de gwent quests spelen, dan moet je vanzelf een keer tegen die persoon en dan win je de kaart. Zo goed is hij niet trouwens, een standaard hero card van 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Geen ETA voor de consoles nog?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:28 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
Die van mij ook niet, vandaar dat ik nog niet ben aangekomen in Skellequote:Op woensdag 3 juni 2015 09:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn OCD staat niet toe dat ik verder ga voordat ik alle sidequests en landmarks heb gehaald
Volgens mij heb ik geen Gwent quest meer open staan. Moet ik al die bulletin boards weer af ckerquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gewoon de gwent quests spelen, dan moet je vanzelf een keer tegen die persoon en dan win je de kaart. Zo goed is hij niet trouwens, een standaard hero card van 10
Heb je die dwerg al gehad bij de bank in Novigrad? Je hebt iets van 3 aparte Gwent sidequests die je kan doen in Velen/Novi.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen Gwent quest meer open staan. Moet ik al die bulletin boards weer af cker![]()
En een hero card van 10 is voorlopig nog wel wenselijk voor mij, ben nog vrij noob namelijk.
Volgens mij heb ik daar van gewonnen!quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb je die dwerg al gehad bij de bank in Novigrad?
Ja herkenbaar.... bij dat high stakes tournament was ik ook bijna tegen de tv aan het schreeuwenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar van gewonnen!
Toen sprong ik nog een gat in de lucht omdat het een behoorlijk pittig gevecht () was. sowieso de joy bij overwinning in Gwent is bij mij groter dan na het verslaan van eindbazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zorg dat ik de eerste win met 1 punt meer. Dat melkt de tegenstander vaak ook heel snel uit van zijn kaarten (tegenstander past altijd bij 3 kaarten om nog wat over te houden voor ronde 2 en 3). En dan is het even kijken hoe ronde 2 gaat (als daar meteen een hoge punten kaart uitkomt pas ik en gooi ik alles op de 3de ronde anders ga ik er vol voor in ronde 2).quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
verzamel alle kaarten die je tegenkomt en realiseer je je hoeft niet elke ronde te winnen maar maar 2 van de 3. Meestal speel ik om een tegenstander alles te laten verspillen in 1 ronde en daarna win ik de andere easy peasy
Ook, je moet minimaal 22 kaarten in je deck hebben maar meer mag, ik merk dat ik vaker win door gewoon de beste 22 te hebben in plaats van zo veel mogelijk
Ik heb er tot nu toe 1 gevonden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen Gwent quest meer open staan. Moet ik al die bulletin boards weer af cker![]()
En een hero card van 10 is voorlopig nog wel wenselijk voor mij, ben nog vrij noob namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe 1 gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:43 schreef 2dope het volgende:
Bedoel je die? Kan dat ventje niet vinden. Er lopen daar overal van die kutkoters rond. Voel me sowieso een beetje een pervert, oude grijze man die kleine jongetjes lastig valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt nog maar 1 hero card gevonden? Ik heb er nu drie volgens mij, twee @ random gevonden en één uit een missie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je die? Kan dat ventje niet vinden. Er lopen daar overal van die kutkoters rond. Voel me sowieso een beetje een pervert, oude grijze man die kleine jongetjes lastig valt.
Maar je hebt nog maar 1 hero card gevonden? Ik heb er nu drie volgens mij, twee @ random gevonden en één uit een missie:Nee 1 hero card van 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Yen ook maar die is 7.
Haddy zit aan de zijkant van een huis (en zit stil op de grond).
Oh als je de quest hebt en markeert is'tie simpel te vinden.
edit: en oh ik speel nog maar met 1 deck. Kan zijn dat ik in andere decks hero kaarten heb maar niet heb onthouden
[ Bericht 5% gewijzigd door wdn op 03-06-2015 10:45:37 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Tegen Haddy kan je volgens mij niet spelen buiten de quest om? In mijn Nilfgaard deck heb ik al iets van 7 herokaartenJammer dat ik er nog geen fatsoenlijke leader voor heb.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Iemand tips hoe ik die soothsayer kan verslaanOf gewoon mazzel hebben dat ie al zijn monsters in de 1e beurt uitspeelt en dan de 2 beurten er na overpoweren.
![]()
Ik had geen problemen met hemquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Iemand tips hoe ik die soothsayer kan verslaanOf gewoon mazzel hebben dat ie al zijn monsters in de 1e beurt uitspeelt en dan de 2 beurten er na overpoweren.
Maar ik ben bang dat het grotendeels aan je deck zal liggen.
Mijn deck: 22 kaarten. Northern Realms. Alle kaarten zijn 4 of hoger met 2x2 verdubbelaars (ie. dubbel indien naast identieke kaart) en 3 multipliers (die wat links gaan). Mijn hero is die wat alle "weer"kaarten verwijderd.
Gewonnen met de methode gepost hierboven: 1ste ronde met 1 punt. 2de ronde voluit gegaan. 1ste ronde 1x multiplier gebruikt met maar op 1 rij kaarten. 2de ronde met 2 multipliers en hero kaart aan het einde.Beatus vir qui suffert tentationem.
Heeft hij een monster deck? Altijd zorgen dat je zoveel mogelijk acid rain bij je hebt en zo min mogelijk andere speciale kaarten. Zonder acid rain in je hand is het bijna onmogelijk om tegen een monster deck te spelen aangezien ze hun vriendjes er altijd bij halen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Tering ja, speelde ook tegen een gast met een monster deck en die trok een of andere multiplier kaart die van 2 kaarten 16 maakte ofzo
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Dat is de grote kracht van het monster deck idd...ze komen altijd met veel. Daarom altijd zorgen dat je acid rain bij je hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:06 schreef 2dope het volgende:
Tering ja, speelde ook tegen een gast met een monster deck en die trok een of andere multiplier kaart die van 2 kaarten 16 maakte ofzo
Ik kan niet wachten tot mijn monster deck compleet is.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met hem
Maar ik ben bang dat het grotendeels aan je deck zal liggen.
Mijn deck: 22 kaarten. Northern Realms. Alle kaarten zijn 4 of hoger met 2x2 verdubbelaars (ie. dubbel indien naast identieke kaart) en 3 multipliers (die wat links gaan). Mijn hero is die wat alle "weer"kaarten verwijderd.
Gewonnen met de methode gepost hierboven: 1ste ronde met 1 punt. 2de ronde voluit gegaan. 1ste ronde 1x multiplier gebruikt met maar op 1 rij kaarten. 2de ronde met 2 multipliers en hero kaart aan het einde.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heeft hij een monster deck? Altijd zorgen dat je zoveel mogelijk acid rain bij je hebt en zo min mogelijk andere speciale kaarten. Zonder acid rain in je hand is het bijna onmogelijk om tegen een monster deck te spelen aangezien ze hun vriendjes er altijd bij halen.![]()
![]()
![]()
Als je acid rain speelt dan is die bovenste rij geen 96 maar 22 waard. En daarna win je makkelijk aangezien je tegenstander nog maar 2 kaarten over heeft. Dit gaat je altijd overkomen als je tegen monster speelt maar je kan je er prima tegen wapenen.quote:American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
wowquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
Hij zit al in ronde 3quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:15 schreef wdn het volgende:
[..]
wow
MAAR met 6 tegen 2 (of 3 kaarten) moet je ronde 2 en 3 gewoon kunnen winnen hier lijkt me
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Oh jaquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
Heb uiteindelijk gewonnen met iets van frozen grounds ofzo. Had nog een boel dubbel kaarten en veel siege die uiteindelijk de overwinning gavenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je acid rain speelt dan is die bovenste rij geen 96 maar 22 waard. En daarna win je makkelijk aangezien je tegenstander nog maar 2 kaarten over heeft. Dit gaat je altijd overkomen als je tegen monster speelt maar je kan je er prima tegen wapenen.![]()
![]()
Ik denk dat ik het weet. Ik ben nooit aan ronde 3 toegekomen...
Die soothsayer past de eerste ronde vrij snel. Dus doe daar rustig aan en ga voluit in ronde 2. Hij gaat ook voluit in ronde 2 met combos. Dus of dat uitmelken en ronde 3 pakken als hij maar een paar kaarten heeft of vol doortrekken met je eigen combo's in ronde 2.Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rain is voor je artillerie, frost is de melee-zone.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je acid rain speelt dan is die bovenste rij geen 96 maar 22 waard. En daarna win je makkelijk aangezien je tegenstander nog maar 2 kaarten over heeft. Dit gaat je altijd overkomen als je tegen monster speelt maar je kan je er prima tegen wapenen.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ronde 3 ging ik voluit. Dan zet ie meestal die Cravens inquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:24 schreef wdn het volgende:
Ik denk dat ik het weet. Ik ben nooit aan ronde 3 toegekomen.
Die soothsayer past de eerste ronde vrij snel. Dus doe daar rustig aan en ga voluit in ronde 2.![]()
![]()
Uh ja die bedoelde ik ipv Acid Rain.... dat al die close combat kaarten 1 worden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heb uiteindelijk gewonnen met iets van frozen grounds ofzo. Had nog een boel dubbel kaarten en veel siege die uiteindelijk de overwinning gavenAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:24 schreef Mothzor het volgende:
Die had ik tegen me in het high stakes tournament, gelukkig had ik alleen maar heroes @ de frontline. Eens kijken waar ik die kan scoren idd. En die 0-spy kaart moet ik ook nog hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Fuuuck, blind op rode stippen bij vraagtekens afrennen is niet handig, vergeet ik steeds. Gewoon kansloos ge-oneshot door één of ander naar monster en niet gesaved.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
N00bje ben je toch ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef jogy het volgende:
Fuuuck, blind op rode stippen bij vraagtekens afrennen is niet handig, vergeet ik steeds. Gewoon kansloos ge-oneshot door één of ander naar monster en niet gesaved.
.
Ik heb ook wel eens de neiging hoor, maar ik probeer toch wel even van te voren te kijken of het niet opeens een level 20 te hoog is.
Kwam pas zelfs een Hag tegen waarvan het level onbekend was, maar even ontweken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik weet het, soms komt mijn Fallout manier van spelen weer naar boven en bitchslapped het spel me weer evenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
N00bje ben je toch ook.
Ik heb ook wel eens de neiging hoor, maar ik probeer toch wel even van te voren te kijken of het niet opeens een level 20 te hoog is.
Kwam pas zelfs een Hag tegen waarvan het level onbekend was, maar even ontweken.
. Verder ben ik wilde honden, wolven en wargs aan het slachten voor rauw vlees, dat blijft wat mij betreft toch het beste werken ipv die potions
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: