Nee, hij zou een schop moeten krijgen voor dit soort dingenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
Neymar.
Zulke acties af en toe zijn juist wat voetbal mooi maakt.
Dat mag jij vinden. Ik vind het heerlijk als spelers, ook Neymar dus, heerlijke acties willen maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hij zou een schop moeten krijgen voor dit soort dingen
Jij vindt provoceren en vernederen heerlijk?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het heerlijk als spelers, ook Neymar dus, heerlijke acties willen maken.
Pepe had hem een dubbele beenbreuk bezorgdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:16 schreef Downwards het volgende:
Zo dom ook een week voor de CL-finale.. Een beetje tegenstander blesseert hem nu tot kerst.
Als je bewust voorzichtig gaat spelen raak je juist eerder geblesseerdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:16 schreef Downwards het volgende:
Zo dom ook een week voor de CL-finale.. Een beetje tegenstander blesseert hem nu tot kerst.
en had hem daarna nog even op zijn hoofd gestampt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Pepe had hem een dubbele beenbreuk bezorgd
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je bewust voorzichtig gaat spelen raak je juist eerder geblesseerd
And rightly so.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Pepe had hem een dubbele beenbreuk bezorgd
Ik vind dat je het wat overdrijft met provoceren en vernederen. Neymar speelt altijd zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vindt provoceren en vernederen heerlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |