Ik ben wel vergroeid aan FOK! hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh maar ieni, da's wel weer een criterium voor in de advertentie: hij moet niet vergroeid zijn met zijn schermpje
ja ik ook, maar je wilt toch wel een beetje aandacht als hij naast je zit? Niet zoals je moederquote:Op maandag 1 juni 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wel vergroeid aan FOK! hoor
Uhuh ik boven een beeldscherm.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja ik ook, maar je wilt toch wel een beetje aandacht als hij naast je zit? Niet zoals je moeder
Zelfs niet aan een mede fokker?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kun je met goed fatsoen natuurlijk aan geen enkele potentiële trouwkandidaat melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
op FOK! zijn prima trouwpartners aanwezigquote:Op maandag 1 juni 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kun je met goed fatsoen natuurlijk aan geen enkele potentiële trouwkandidaat melden.
Zullen we doen ome rubber.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:14 schreef rubbereend het volgende:
ruimen jullie trouwens de kots wel zelf op
Jij hebt ervaring? Please tell.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:18 schreef rubbereend het volgende:
op FOK! zijn prima trouwpartners aanwezig
mijn huidig lief is van FOK!quote:
Moet ik jullie favo 3fm dj alvast bellen voor een drive-in show?quote:
Verkapt aanzoek.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zolang ik maar niet in een jurk hoef. Zeker niet in een witte.quote:
Ik heb net eenbruine jurk gemaakt.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zolang ik maar niet in een jurk hoef. Zeker niet in een witte.
Die van mij ook, maar dat gaat niet betekenen dat er ooit getrouwd gaat wordenquote:
De meervoudsvorm is je niet ontgaan hoop ik?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:27 schreef minthy het volgende:
Tuurlijk! Zolang ik maar niet in een jurk hoef. Zeker niet in een witte.
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:18 schreef rubbereend het volgende:
Kut!!quote:Op maandag 1 juni 2015 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De meervoudsvorm is je niet ontgaan hoop ik?
[..]
Stuur ff een datumprikker rond tegen die tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |