Ik ben ook een vaste user in de Lidl en Aldi topicquote:Op maandag 1 juni 2015 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is dat met die supermarktobsessie van jou? Heb je soms aandelen in de Lidl en Aldi?
Wees blij dat je een fiets hebt. In de oorlog moesten we alles lopend doen. En dan niet naar een supermarkt, want die waren er niet. Uren lopen naar een bollenveld. En blij met de tulpenbollen die we dan konden eten.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Aldi en Lidl zijn te ver fietsen. Die zijn 10 min fietsen
Dat die in CUL staan blijft hilarisch.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben ook een vaste user in de Lidl en Aldi topic
Die snap ik niet ?. Is het je te min.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat je een fiets hebt. In de oorlog moesten we alles lopend doen. En dan niet naar een supermarkt, want die waren er niet. Uren lopen naar een bollenveld. En blij met de tulpenbollen die we dan konden eten.
Met je 10 minuten fietsen probleempjes. Zonder Wifi.
[..]
Dat die in CUL staan blijft hilarisch.
Ik heet toch geen Armand?quote:
Ach jeetje.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heet toch geen Armand?
Als ik 2 keer per jaar in een supermarkt kom, dan is het veel. Ik heb echt een teringhekel aan al die grote zaken die de kleine- en lieve zaakjes wegdrukken uit het straatbeeld. Bommen op die kut-multinationals.
Business as usual dusquote:Op maandag 1 juni 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Het was helemaal Nicks in Amsterdam...
[ afbeelding ]
ik heb gisteren een cd van ze uit de collectie gevist. En Tango in the night heb ik laten liggen, die hoef ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had wel naar Fleetwood Mac gewild. Maar die prijzen
Ben je echt een FM liefhebber of is het meer van: nu het nog kan er ook maar gebruik van maken? Dat laatste heb ik ooit met de Stones gehad (waar ik echt niets mee heb). En die vervolgens gewoon nog 30 jaar door bleven touren.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Het was helemaal Nicks in Amsterdam...
[ afbeelding ]
staat de wind zo hard dat je zo ver wordt weggeblazenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
staat de wind zo hard dat je zo ver wordt weggeblazen
Kijk de livestreams hier maar eens van Zandvoortquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
staat de wind zo hard dat je zo ver wordt weggeblazen
Moquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:14 schreef Kingstown het volgende:
In het kader van "raad je mede-forumgebruiker": Wie zien we hier uitgebeeld?
[ afbeelding ]
bizarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk de livestreams hier maar eens van Zandvoort
Madmasterquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Puntje voor Deisyy.![]()
Nog 1 dan....wie is dit?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |