twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-06-2015 om 14:41:08De analisten van Studio Tour: @theo_bos @HenkLubberding @RobHarmeling @KarstenKroon @marijnfietst @NikiTerpstra en @michielelijzen. #tdf reageer retweet
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef Marcoss het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-06-2015 om 14:41:08De analisten van Studio Tour: @theo_bos @HenkLubberding @RobHarmeling @KarstenKroon @marijnfietst @NikiTerpstra en @michielelijzen. #tdf reageer retweet
Maakt anders een Studio Tour topic in het TDF subforum.quote:
Wtf, is die er nu al?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Maakt anders een Studio Tour topic in het TDF subforum.
We zijn er vroeg bij dit jaar.quote:
Harmeling voor de drama, als je even knijpt gaat ie al janken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef Marcoss het volgende:
Ik geloof niet dat hij die kasseienrit heel doorkomt.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:23 schreef THEFXR het volgende:
ik zie Froome al bij de eerste rij kasseien eraf stuiteren met zijn gekke houding.
wat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:49 schreef bianconeri het volgende:
Politie gaat de Tour stil leggen in Rotterdam![]()
Sukkels.... Hoe wil je de mensen tegen je krijgen ipv ervoor te zorgen dat mensen voor je zijn?
Ze moeten in de leer bij de Belgische boeren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:49 schreef bianconeri het volgende:
Politie gaat de Tour stil leggen in Rotterdam![]()
Sukkels.... Hoe wil je de mensen tegen je krijgen ipv ervoor te zorgen dat mensen voor je zijn?
Staat in TDFquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:00 schreef vaarsuvius het volgende:
heeft iemand het nieuwe parcours voor de ex-koninginnerit waar de Galibier en Telegraaf geschrapt zijn?
ja, sorry zag achteraf dat ik in de verkeerde sub zat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat in TDF
TDF / Algemeen Nieuwstopic #1
De eerste renner start om 14:00, de laatste renner finished naar verwachting rond 17:30.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is morgen de proloog en tot hoe laat duurt het? Wanneer wordt het podium bepaald?
Hoogste nummer eerst, 1 als laatste?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De eerste renner start om 14:00, de laatste renner finished naar verwachting rond 17:30.
http://wielrennen.blog.nl(...)orde-proloog-utrechtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoogste nummer eerst, 1 als laatste?
ja, hij is te lang voor die hotel beddenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag Froome nu in zijn camper slapen?
Hoop niet dat het de reden is, maar ik kan me sws niet voorstellen dat er wat op tegen is. Controle kan je ook prima doen in een camper en het is logistiek gewoon veel makkelijkerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, hij is te lang voor die hotel bedden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |