Kelderman reed vorig jaar zo gruwelijk goed in de Dauphiné toch? Benieuwd wat hij er dit jaar van maakt.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kelderman doet de Dauphiné, Gesink en Ten Dam naar Zwitserland
Ja, maar toen nam hij zijn goede vorm mee vanuit de Giro en was hij dus eigenlijk op zijn piekmoment. Nu is hij, net als veel anderen, in voorbereiding op de Tour en dus nog niet in topvorm. En zonder individuele tijdrit verwacht ik geen topklassement eigenlijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kelderman reed vorig jaar zo gruwelijk goed in de Dauphiné toch? Benieuwd wat hij er dit jaar van maakt.
Niet slechter dan vorig jaar in dezelfde wedstrijden. Moest toen ook vroeger in vorm zijn omdat hij de Giro reed.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
We moeten nog maar afwachten in welke vorm Kelderman steekt, het houdt nog niet over dit seizoen.
Het seizoen van de mooie etappekoersen is onderweg. Een week na de Giro gaat het Critérium du Dauphiné van start met een imposante startlijst. Zo doen Bauke Mollema, Wilco Kelderman, Tim Wellens, Vincenzo Nibali, Chris Froome, Alejandro Valverde en titelverdediger Andrew Talansky mee aan de bergachtige race in de Franse Alpen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Kwenie, Mollema heeft bepaald niet zijn beste voorseizoen ooit gedraaid. Hopelijk is hij op tijd in vorm.
Rijdt hij RvZ of Dauphiné?
Ik had Gesink hier ook graag zien rijden. Maar ik ben benieuwd naar het niveau van Bauke en Wilco.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het seizoen van de mooie etappekoersen is onderweg. Een week na de Giro gaat het Critérium du Dauphiné van start met een imposante startlijst. Zo doen Bauke Mollema, Wilco Kelderman, Tim Wellens, Vincenzo Nibali, Chris Froome, Alejandro Valverde en titelverdediger Andrew Talansky mee aan de bergachtige race in de Franse Alpen.
Laat dat maar aan Luicito over.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
We moeten nog maar afwachten in welke vorm Kelderman steekt, het houdt nog niet over dit seizoen.
Nieuw voor dit jaar zijn de selfie sticks....quote:Op maandag 1 juni 2015 17:30 schreef wimderon het volgende:
Oh, en ik heb nu al geen zin in de walgelijke Nederlandse bocht op Alpe d'Huez met al dat Schatje mag ik je foto-volk.
Hopelijk heeft Bert al snel zijn klassement verspild zodat hij alle selfiesticks kapot kan slaan naar hartenlust.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nieuw voor dit jaar zijn de selfie sticks....
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Bert al snel zijn klassement verspild zodat hij alle selfiesticks kapot kan slaan naar hartenlust.
Komt mooi uit. Vaak rijd ik op zondagochtend een trainingskoersje in Nieuwegein, dan kom ik op de terugweg tegen 12 uur in Vleuten/De Meern, mooi op tijd voor de reclamekaravaan, daarna de renners langs zien komen en naar huis voor de finale op TV.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niet de routekaart
Wel de doorkomsttijden online
http://www.letour.fr/le-tour/2015/fr/etape-2.html
Van Dam kan er niks van.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:51 schreef Poolhond39 het volgende:
Ben bang dat Lotto Jumbo er toch een beetje doorheen gaat zakken deze toer.
Volgens mij zal Kruiswijk toch aardig opgebrand raken na 1 of 2 weken, hoewel hij dat misschien nu niet denkt.
Van Dam heeft niets gepresteerd sinds zijn laatste tour en Gesink is volgens mij nog echt in een opbouwfase. Misschien dat hij voor een ritwinst kan gaan, maar het klassement?
Over Kelderman zijn velen hoopvol, maar deze toer is toch echt wel erg goed bezet qua klassementsrenners en topknechten. Ik zie hem eerder in de top 15 belanden dan in de top 10, maar.. who knows...
Ben ik niet met je eens. Ik vind het een goede, betrouwbare knecht als hij er echt voor gaat, maar hij doet het meer op wilskracht dan op souplesse.quote:
Hij bedoelt dat Van Dam niet bestaat, maar Ten Dam wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:56 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind het een goede, betrouwbare knecht als hij er echt voor gaat, maar hij doet het meer op wilskracht dan op souplesse.
Die top-12 noteringen in zijn laatste 2 tours waren ook vooral het gevolg van zijn doorzettingsvermogen en taaiheid. Hij steeg daarmee boven zichzelf uit. Maar een echte klassementsrenner zou ik het niet willen noemen, eerder een goede knecht met op zijn tijd (als alles meezit) een uitschieter naar boven in het klassement.
Slagter rijdt de Tour niet eens. En Poels moet gewoon puur in dienst.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:03 schreef Poolhond39 het volgende:
Ook wat Mollema betreft heb ik trouwens sterke twijfels voor deze tour. Hij heeft echt een rampzalig voorjaar gereden, met uitzondering van de Tirreno-Adriatico. Hij gaf eerder dit jaar aan top 5 en misschien wel top 3 in de tour te willen rijden... tja, dat zie ik echt niet gebeuren.
En wat betreft de rest van de Nederlanders:
- Boom... misschien een winnaar van de kasseien-etappe of andere etappe voor 'vluchters..
- Tom Jelte Slagter... bakte er echt niets van in de Giro.. er wordt altijd veel van hem verwacht, maar het komt er vaak niet uit.
- Wout Poels... ik denk dat hij zo veel en vaak moet knechten voor Froome dat top 20, misschien top 15, het hoogst haalbare is.. als hij niet zijn befaamde slechte dag heeft.
- Tom Dumoulin... zou het er nu eindelijk eens van komen: nummer 1 in een tijdrit, in plaats van nummer 2 achter Tony Martin? ik hoop het!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |