Ik vermoed dat het bij Rabo/Blanco/Belkin wel aan Mollema gevraagd werd om te verkennen maar dat hij weinig interesse had en vervolgens drong de ploeg ook niet verder aan. Bij Trek wordt er wel meer op aangedrongen. Het zelfde met voorbereiding op tijdrijden. Dus nu meer verplichte sturing vanuit de ploeg in tegenstelling tot het verleden. Of zou hij zelf als renner meer ontwikkeling doormaken dat hij het nu wel belangrijk vindt?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef franklop het volgende:
Mollema vond bij Rabo/Belkin etappes verkennen nog onzin. Met Trek nu wel oa de Tourmalet op gereden
Wat betreft het tijdrijden waren die mogelijkheden er vorig seizoen toch juist niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij Rabo/Blanco/Belkin wel aan Mollema gevraagd werd om te verkennen maar dat hij weinig interesse had en vervolgens drong de ploeg ook niet verder aan. Bij Trek wordt er wel meer op aangedrongen. Het zelfde met voorbereiding op tijdrijden. Dus nu meer verplichte sturing vanuit de ploeg in tegenstelling tot het verleden. Of zou hij zelf als renner meer ontwikkeling doormaken dat hij het nu wel belangrijk vindt?
Vorig jaar inderdaad niet maar daarvoor wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat betreft het tijdrijden waren die mogelijkheden er vorig seizoen toch juist niet?
Je moet het hele parkoers kennen. Niet alleen de bergetappes, maar ook de overgangsetappes. Parkoerskennis maakt heel veel uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:30 schreef wimderon het volgende:
Denk dat er nog meer te halen valt in het kennen van afdalingen.
donequote:
Leuk, dan komen al die figuren weer tevoorschijn die nooit wielrennen kijken verder maar het wel allemaal even haarfijn uit kunnen leggen.quote:
Rabobankskkltjs die niet eens eerste worden haahahahhahahaquote:Op zondag 31 mei 2015 11:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Leuk, dan komen al die figuren weer tevoorschijn die nooit wielrennen kijken verder maar het wel allemaal even haarfijn uit kunnen leggen.
Geesink kan er geen klote van.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Leuk, dan komen al die figuren weer tevoorschijn die nooit wielrennen kijken verder maar het wel allemaal even haarfijn uit kunnen leggen.
Gesink, Ten Dam, Kelderman, Kruijswijk, Vanmarcke, Leezer en Tankink staan vast. Daarnaast gaan Van Emden en Martens denk ik. Eventueel Wynants nog, maar daar twijfel ik aan. Er wordt in ieder geval gekozen uit die 10.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Welke renners zullen onze gele brigade gaan vertegenwoordigen in de Tour ?
Gesink, Ten Dam, Kelderman, Kruiswijk, Vanmarcke, Tankink, van Emden, Bennet en Wynants gok ik.
Bennet geen kans nu hij de Giro niet gereden heeft ?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gesink, Ten Dam, Kelderman, Kruijswijk, Vanmarcke, Leezer en Tankink staan vast. Daarnaast gaan Van Emden en Martens denk ik. Eventueel Wynants nog, maar daar twijfel ik aan. Er wordt in ieder geval gekozen uit die 10.
Neuh. Zal de Vuelta wel gaan rijden. Daarnaast hebben ze hem niet echt nodig in de Tour. Ze hebben genoeg renners die goed bergop kunnen.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bennet geen kans nu hij de Giro niet gereden heeft ?
Dat is waar. Sowieso moeten ze nog wat 'frisse' renners overhouden voor de Vuelta, alle toppers en semi-toppers (voor LottoNLJumbo begrippen) rijden de Tour.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh. Zal de Vuelta wel gaan rijden. Daarnaast hebben ze hem niet echt nodig in de Tour. Ze hebben genoeg renners die goed bergop kunnen.
Met o.a. de opmerkingen "ik herken toch niks meer als ik de berg oprijd in een wedstrijd" en "ach, bergop gaat het toch, daarvoor hoef ik te verkennen"quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef franklop het volgende:
Mollema vond bij Rabo/Belkin etappes verkennen nog onzin. Met Trek nu wel oa de Tourmalet op gereden
quote:Steven Kruijswijk mag zich gaan voorbereiden op de Tour de France. Volgens De Telegraaf heeft hij definitief een plek veroverd in de Tour-ploeg van de LottoNL-Jumbo. De selectie van de Brabander is mede het gevolg van zijn goede prestaties in de Ronde van Italië, die Kruijswijk gisteren afsloot als zevende in het algemeen klassement.
“Al voor de Giro d’Italia was het de bedoeling dat Steven na de Ronde van Italië ook in actie zou komen in de Ronde van Frankrijk. Zijn goede Giro heeft dat alleen nog maar eens bevestigd”, zegt ploegleider Nico Verhoeven in de krant.
In welke rol de 27-jarige renner volgende maand in Utrecht aan de start zal verschijnen is nog niet helder. De concurrentie binnen de geelzwarte-ploeg om het predicaat ‘kopman’ is groot. Robert Gesink, Wilco Kelderman en Laurens ten Dam starten met de wens een goed klassement te rijden. “Hoe de verhoudingen tussen die renners zijn is nu nog moeilijk te stellen”, laat Verhoeven weten. De ploegleiding denkt erover om pas na de eerste Tour-week een leider aan te wijzen.
Ze gaan geen bedreiging vormen voor de grote 4 naar alle waarschijnlijkheid nee. Maar ja, daarvoor zijn het ook de grote 4. 5e plaats zou ook heel mooi zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:17 schreef Felagund het volgende:
Ze hebben inderdaad een brede ploeg (bleek ook al vorig jaar met 3 man in de top 15), maar jammer genoeg niet iemand die er echt bovenuit steekt.
Kelderman doet de Dauphiné, Gesink en Ten Dam naar Zwitserlandquote:Op maandag 1 juni 2015 11:22 schreef INViCTuS het volgende:
Neem aan dat Kruijswijk nu een tijd rust zal nemen en de rest `gewoon` blijft koersen. Zonder te zoeken: wordt het de ronde van Zwitserland of de Dauphine als voorbereiding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |