Doet me hier aan denken:quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:47 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als een ploeg maar met 4 man kan starten (niet dat het waarschijnlijk is dat het gebeurt)? Telt dan de tijd van de 4e man aan de finish?
Martens en Leezer/Tjallingii ipv van Emden en Bennett, gok ik, maar dat ligt dichtbij elkaar allemaal..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Welke renners zullen onze gele brigade gaan vertegenwoordigen in de Tour ?
Gesink, Ten Dam, Kelderman, Kruiswijk, Vanmarcke, Tankink, van Emden, Bennet en Wynants gok ik.
Is de Vuelta niet logischer?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Is het al zeker dat Kruijswijk de Tour gaat rijden?
De sponsors zien hem liever in de Tour schitteren...de Vuelta is wat dat betreft een stuk minder aantrekkelijk.quote:
Tot nu toe bekend of mogelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef JopJuh het volgende:
Wie gaan er eigenlijk van oleg zijn ploegje hierheen? Giro was zwak
Ik vind renners die het onzin vinden maar dom.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef franklop het volgende:
Mollema vond bij Rabo/Belkin etappes verkennen nog onzin. Met Trek nu wel oa de Tourmalet op gereden
Het kan wel degelijk verschil maken als je een klim kent.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Een berg is een berg, het belang van etappes verkennen moet je niet overdrijven.
Vooral je wattagemeter in de gaten houden, veel meer stelt het niet voor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het kan wel degelijk verschil maken als je een klim kent.
Dat denk ik ook ja. Belangrijker dan bergop verkennen (al zou ik dat ook niet laten).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:30 schreef wimderon het volgende:
Denk dat er nog meer te halen valt in het kennen van afdalingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |