SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 30-05-2015 19:35:38 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Zo die heb ik ook al een paar jaartjes niet gehoordquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
kk lauwe pokoe gedropt voor jullie vanavond
laterz he
Lol strong continental cleans zonder beltquote:
Als jij de link fixxed zet ik hem speciaal voor je erbij!quote:
Klopt, soms doen ze enkel mond- en handwerk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
Niet elke kerk heeft een pastoor en doet aan kinderen neuken Deuce.
Dominees kunnen en mogen gewoon trouwen dus (als het goed is) hebben die geen behoefte aan kinderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klopt, soms doen ze enkel mond- en handwerk.
Echt hè.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
VMS' bonuschicks weggehaald voir frispel.
o
ok
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
o
ok
Wat is dit jongens, beetje teleurstellend dat jullie je zo gedragen.quote:
Jammer dat het is niet de mooiste foto van Fripsel isquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
o
ok
jajaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:01 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Jammer dat het is niet de mooiste foto van Fripsel is
Nou, dat is toch niet hetgeen waar mijn reactie op gebaseerd wasquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:04 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Ja, persoonlijk ik vindt dat zwart rond d'r ogen niet mooi. Er is een foto zonder dat.
Ik snap je.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja beter wit rond d'r ogen
haha
ja toch
Hoe kom je er vanaf he?!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:16 schreef Deuce92 het volgende:
Begint wel een beetje eng te worden, die obsessie met Fripsel.![]()
Je moet wel redenen erbij plaatsen broederquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
1. Magnetronbroodje
2. gekoeldnetzolekker
3. Montelly
4. Deuce92
5. Sapstengel
Alleen van de nummer 1 maar de rest is mij geheel onduidelijkquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
1. Magnetronbroodje - spreekt voor zich
2. gekoeldnetzolekker - bonusmascotte
3. Montelly - hosselDM's
4. Deuce92 - ik ken mezelf
5. Sapstengel - kan het wel goed met hem vinden, en ken mezelf
Mijn potentiële reldetectie alarm ging af.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Gaan echt een hoop ruzies vallen hierdoor denk ik.
Ga je nu telkens die post van Chai kopieëren?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:27 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Mijn potentiële reldetectie alarm ging af.
[ [url=url=http://i95.photobucket.com/albums/l134/Krikolin/Awesome_Face_drool.png]afbeelding[/url] ]
Ehm, uitspraak van GRS?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
Wat ik sowieso vaak het mooist vind: een van nature wel wat brede en enigszins gespierde bouw, eventueel aangevuld met spieren die zijn ontstaan door gewoon volop in beweging te zijn i.p.v. spieren die zijn ontstaan door alleen maar aan gewichten te hangen ("sportschool-junkies"). Dat maakt echt verschil qua uiterlijk vind ik en is volgens mij ook veel gezonder.
Moet altijd zo hard lachen om vrouwen die haten op "sportschool junkies". Bitch please, ik ga 4x per week uurtje trainen, alsof dat zoveel tijd kostquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
Wat ik sowieso vaak het mooist vind: een van nature wel wat brede en enigszins gespierde bouw, eventueel aangevuld met spieren die zijn ontstaan door gewoon volop in beweging te zijn i.p.v. spieren die zijn ontstaan door alleen maar aan gewichten te hangen ("sportschool-junkies"). Dat maakt echt verschil qua uiterlijk vind ik en is volgens mij ook veel gezonder.
Sommige lichamen kun je namelijk alleen bereiken als je uren en uren in de sportschool doorbrengt en gezien de beperking in tijd zegt het gewoon al een heleboel over je innerlijk als je er voor kiest om je spaarzame tijd vooral op die manier te besteden... Dat maakt sommige -op zichzelf bekeken best mooie/sexy- lichamen in zekere zin al onaantrekkelijker voor mij (tenzij je bijvoorbeeld een acteur bent of een sportman, dan is met je lichaam bezig zijn gewoon een onderdeel van je werk en heb je daar ook wel tijd voor).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet altijd zo hard lachen om vrouwen die haten op "sportschool junkies". Bitch please, ik ga 4x per week uurtje trainen, alsof dat zoveel tijd kost
quote:
commi shoutouts? wat bedoel jequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
1. Magnetronbroodje, lurkt te lang, te eng, ik geloof ook echt dat het geen kloon is. brrr.
2. Deuce92. Wil te graag en spendeert denk ik teveel tijd op internet. Ik denk dat deze jongen een seksuele uitlaatklep mist.
3. Klokov. Voormalig rustige jongen die zich echt heeft laten kennen. Ik schrok echt.
4. Beach. Kan em te slecht peilen. Vind ook de commi shoutouts beetje creepy worden.
5. Cor. Is totaal verward als het gaat om zijn hosseltactics. Is van nature een provider, pleaser en romanticus maar ziet dat het de laatste jaren gaat richting het neggen en shit en is hierdoor het spoor totaal bijster.
eervolle vermelding: Montelly.
lekker boeiend wat vrouwen denken te willenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
SEX / Vraagje aan de vrouwen: waar val je op?
Whahaha spaarzame tijdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sommige lichamen kun je namelijk alleen bereiken als je uren en uren in de sportschool doorbrengt en gezien de beperking in tijd zegt het gewoon al een heleboel over je innerlijk als je er voor kiest om je spaarzame tijd vooral op die manier te besteden... Dat maakt sommige -op zichzelf bekeken best mooie/sexy- lichamen in zekere zin al onaantrekkelijker voor mij (tenzij je bijvoorbeeld een acteur bent of een sportman, dan is met je lichaam bezig zijn gewoon een onderdeel van je werk en heb je daar ook wel tijd voor).
Zal het niet zo zijn dat ze allemaal wat anders willenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha spaarzame tijdJa je kunt veel beter op de bank naar RTL Wonen kijken met je uitgezakte bierlichaam
Maar nee als je niks doet is het fout want je wordt dik, maar als je traint is het ook niet goed want hij zit vast alleen maar in de sportschool.
Conclusie: vrouwen weten niet wat ze willen.
Ik lurk echt al lang op Fok (minder lang op de gym). Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Meloewa nog poste en Rosepetal en zo. De goeie oude tijd zeg maar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
1. Magnetronbroodje, lurkt te lang, te eng, ik geloof ook echt dat het geen kloon is. brrr.
Natuurlijk, zijn ook genoeg vrouwen die gewoon op gespierde mannen vallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zal het niet zo zijn dat ze allemaal wat anders willen
Niet zo negatief Sap broeder
goeie tieten had die meloewaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:44 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Ik lurk echt al lang op Fok (minder lang op de gym). Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Meloewa nog poste en Rosepetal en zo. De goeie oude tijd zeg maar.
Dit ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
Moraal van het verhaal: geef geen neuk om wat anderen denken en vinden, en train gewoon voor jezelf.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:45 schreef JackieBrown het volgende:
4. Deuce is eng op een soort grenzeloze manier
5. Sap zelfde reden als deuce
Voor wie moet je het ook anders doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
Moraal van het verhaal: geef geen neuk om wat anderen denken en vinden, en train gewoon voor jezelf.
Voor de chickies tochquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Voor wie moet je het ook anders doen
Voor de chickies, ja toch. Beetje curlen, benchen, en abs trainen. Lekker shinen op het strand.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Voor wie moet je het ook anders doen
Oh, brb ff crunchen!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor de chickies toch
lekker op het strand met je sixpack
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
4. Deuce92 - ik ken mezelf
5. Sapstengel - kan het wel goed met hem vinden, en ken mezelf
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:45 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor de chickies toch
lekker op het strand met je sixpack
Bijna eng.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor de chickies, ja toch. Beetje curlen, benchen, en abs trainen. Lekker shinen op het strand.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet altijd zo hard lachen om vrouwen die haten op "sportschool junkies". Bitch please, ik ga 4x per week uurtje trainen, alsof dat zoveel tijd kost
Altijd die lol-feels als Sap rant.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
naar RTL Wonen kijken met je uitgezakte bierlichaam
Zolang ze het squatrack of de benchpress niet hoggen maakt het niet uit toch wat ze doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Hier in de gym is zo'n manlet crew
Die komen al paar jaar ergens rond eind mei in de sportschool als iets gespierder dan average. Zetten kuurtje, worden in paar maanden tering breed, gaan op vakantie en vanaf september t/m mei zie je ze niet meer en komen ze jaar daarop weer deflated terug
Haha echt, vandaag viel het me ook op dat een paar van voor vorige zomer er nu weer zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Hier in de gym is zo'n manlet crew
Die komen al paar jaar ergens rond eind mei in de sportschool als iets gespierder dan average. Zetten kuurtje, worden in paar maanden tering breed, gaan op vakantie en vanaf september t/m mei zie je ze niet meer en komen ze jaar daarop weer deflated terug
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Haha echt, vandaag viel het me ook op dat een paar van voor vorige zomer er nu weer zijn.
Maargoed iedereen in ze waarde laten en gewoon je eigen ding doen toch
Ja sowieso, maar gewoon grappig dat ze dan even komen voor hun beach bodyquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Zolang ze het squatrack of de benchpress niet hoggen maakt het niet uit toch wat ze doen
we zijn nog steeds vrienden maatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef Beach het volgende:
commi shoutouts? wat bedoel je
valt me tegen wel, ik dacht dat we vrienden waren
maar ik had al onraad moeten ruiken toen je me niet op whatsapp wilde toevoegen
Jup, maar ach zo zullen mensen altijd wel een mening over anderen hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Ja sowieso, maar gewoon grappig dat ze dan even komen voor hun beach body
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, maar ach zo zullen mensen altijd wel een mening over anderen hebben.
Die beachboys zullen datzelfde over mij denken waarom ik meer om de gewichten geef als om looks.
Ach, zwaar leven zo
Nutty ook idd. Maar stond er bij mij niet in want inactief.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:45 schreef JackieBrown het volgende:
1. Magnetronbroodje, spreekt voor zich
2. Nulty, spreekt voor zich
3. Cor, pedocreepy soms maar niet slecht bedoeld verder
Die liftende. Met die tattoo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Met welke identificeer je het meest
[ afbeelding ]
Montelly of Beach?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:57 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Over eng gesproken. De eerst dm van een gymmer met het verzoek voor Meloewa.rar is binnen.
Ben wel een lurker maar foto's doorsturen van anderen daar doe ik niet aan
Zo eng ben ik nou ook weer niet
Ik zie jou net als mijzelfde ook wel als grote smurf, natural alpha enzo.quote:
Lol dit is echt die luie dikkertjes instellingquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie jou net als mijzelfde ook wel als grote smurf, natural alpha enzo.
Liften is gewoon een deel daarvan je bent toch niet zo'n meathead!
ik moest namens montelly zeggen dat als je het niet doorstuurt je er nooit bij gaat horenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:59 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Ik noem geen namen. Zo discreet ben ik wel.
Je hebt gelijk, compadre. Maar twee kapiteinen op een schip escaleert uit de hand hequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie jou net als mijzelfde ook wel als grote smurf, natural alpha enzo.
Liften is gewoon een deel daarvan je bent toch niet zo'n meathead!
Zie dit toch met de huidige aantallen wel als 2 schepenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, compadre. Maar twee kapiteinen op een schip escaleert uit de hand he
Zeg maar tegen montelly dat met goed zoeken op fok een deel van de foto's waarschijnlijk nog te vinden is. Klikken met je muis, Save As... dit datquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
ik moest namens montelly zeggen dat als je het niet doorstuurt je er nooit bij gaat horen
De dag dat ik onder de 10 moet gaan is de dag dat ik onder de 120 moet, notyquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol dit is echt die luie dikkertjes instelling
Zo was ik vroeger ook
Nu solid 8 pack 8%bf masterrace
Word dat geen gezoek als je alles saved als "dit dat"quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:03 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Zeg maar tegen montelly dat met goed zoeken op fok een deel van de foto's nog te vinden is. Klikken met je muis, Save As... dit dat
Zeg maar gerust onder de 100, als je natty wil blijven.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
De dag dat ik onder de 10 moet gaan is de dag dat ik onder de 120 moet, noty
Nummertjes achter zetten! Ik moet ook echt alles uitleggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Word dat geen gezoek als je alles saved als "dit dat"
inb4 R&P / Dating(site)-ervaringen #522 Slechte versier manieren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
Nooit begrepen. Ik heb echt veel betere bronnen als ik pussy wil zien.
Dat is toch ook onder de 120? of heb ik nu zo slecht opgelet op schoolquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust onder de 100, als je natty wil blijven.
Klopt. Ik geef enkel een nog nauwkeuriger beeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat is toch ook onder de 120? of heb ik nu zo slecht opgelet op school
Oh wauw. Die OP is echt zo fucking geforceerd 'leuk doen'.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
inb4 R&P / Dating(site)-ervaringen #522 Slechte versier manieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik daysleeps zet kom ik 's avonds niet in slaap.
Verkapte 'rot op homo'quote:Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh wauw. Die OP is echt zo fucking geforceerd 'leuk doen'.Hahah die is wel echt ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral die "cuuurrrrrs". Moet haast wel geschreven zijn door zo'n hip chickie van een of andere marketing en communicatie studie
Sowieso is de hele dating game echt zieke cringe. Als dat mijn enige mogelijkheid is om een partner te vinden blijf ik liever gewoon vrijgezel.
John gaat dood.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand Kingsman, secret guard blabla al gezien? Is het wat?
Oja goeie. Moet ik ook nog checken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:25 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand Kingsman, secret guard blabla al gezien? Is het wat?
Zit in m'n bulk =(quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sta je morgen weer wat droger door uitdroging
Heb je wel eens zo'n pindakaas smaak op? Kan het je niet aanraden in ieder gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zoveel nieuwe smaken, paar maand geduld nog
Heb alleen whisky en dat is zondequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan maakt alcohol ook echt geen zak uit
Hup fles aan de mond en gaan
ja altijd, ben er woensdag bijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maar wel beetje gepompt? Kom je woensdag ook Kneets? Gaan we Seto pressen.
Neen, heb al paar maand geen ben en jerry's aangeraaktquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n pindakaas smaak op? Kan het je niet aanraden in ieder geval
Is er andere drank als whiskey?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb alleen whisky en dat is zonde
[..]
ja altijd, ben er woensdag bij
Wow wist niet dat je boos werd...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Neen, heb al paar maand geen ben en jerry's aangeraakt
Ken niet alle afkortingen van die euh emoticions? hierquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wow wist niet dat je boos werd...
ik train niet op woensdag vriendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maar wel beetje gepompt? Kom je woensdag ook Kneets? Gaan we Seto pressen.
Deadlift je echt 280quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
zal die hem ook omgekeerd vasthouden?
Bijna. Zo eerst even door de McDrive, maar daarna mag ik drinken en schenk ik een glaasje in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is er andere drank als whiskey?
Wat denk je waar Sap nu aanzit, me 2 btw
Vriend, licht mr. Kneet dan ff in. Hij heeft speciaal voor jouw seto dag georganiseerd https://www.facebook.com/(...)1783/?type=1&theater Kom gewoon. Bredebroeder en ik willen wat setjes Clean & Seto doen jwzquote:
Hoop dat er momenteel nog een paar kilo bij kan maar dat heb k een paar maand terug gedaan ja.quote:
Ahzo, en wat word het bij de McDrive?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bijna. Zo eerst even door de McDrive, maar daarna mag ik drinken en schenk ik een glaasje in.
Update je log is. We willen PRs zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoop dat er momenteel nog een paar kilo bij kan maar dat heb k een paar maand terug gedaan ja.
Denk gewoon big mac en qp.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ahzo, en wat word het bij de McDrive?
Vriend waarom geen big tasty???quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk gewoon big mac en qp.
Ook nog een spekkoek in de koelkast dus moet niet al te vol raken.
Kun je beter jerry bellenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Spekkoek ijs!! Ff allemaal bekke dicht. Dit is mijn idee. Ik bel Hertog ff.
Gwn chili chickenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk gewoon big mac en qp.
Ook nog een spekkoek in de koelkast dus moet niet al te vol raken.
Het is hier normaal dat mensen zich voorstellen inc stats!quote:
Bacon Clubhouse is 665kcal, Big Tasty is 885kcal. Volgens mij neem jij dit niet erg serieus, vriend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Die bacon clubhouse is ook echt een zware deceptie. Was echt teleurgesteld. Had ook een bigtasty kunnen pakken voor die kcals. Fuckers.
Ja maar had nog chilichicken erbij die ik anders niet gedaan had.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bacon Clubhouse is 665kcal, Big Tasty is 885kcal. Volgens mij neem jij dit niet erg serieus, vriend.
Die was eerst ¤ 1.50 toch?quote:
50 kg hipabductorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Het is hier normaal dat mensen zich voorstellen inc stats!
Het gaat ook niet zozeer om de burger zelf, maar om alle zooi die erbij zit, zoals bijvoorbeeld de saus.quote:
Dat is de inc statsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
50 kg hipabductor
80 kg squat
70 kg DL
35% Bf
Henk, kun je miss iets meer vertellen over hoe de producten van de macdonalds geen echt eten zijnquote:
Dan doe je er ham op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat nu als je pizza met ham wil?
De tosti.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
op de tosti of op de pizza?
Beste Aaron,quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Henk, kun je miss iets meer vertellen over hoe de producten van de macdonalds geen echt eten zijn
Serieus ik trek dat nooit man. Brood, kaas, boter, al die shit pakken en bereiden.quote:
Is hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar hij heeft zin aan pizza met ham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug McNultyquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:06 schreef McNulty het volgende:
Kiekeboe!!
[ afbeelding ]
Hey erendimabietschsan.
Waarom vind ik dit leuk? Kanker. Te beroerd om een tosti te maken. haha.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Serieus ik trek dat nooit man. Brood, kaas, boter, al die shit pakken en bereiden.
Pizza is gewoon in de oven leggen en wachten.
Maar als ik tosti maak: katenspek > ham
Ordinaire rotkop. I love it.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welkom terug McNulty
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Hey McNutty
[ afbeelding ]Hey doessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmm lkkrquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welkom terug McNulty
[ afbeelding ]
Die ene chick die je had gepost met caramel skin tone was echt mijn 10/10 btw
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Die van eerder vanavond?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hmmmm lkkr
Die ene chick die je had gepost met caramel skin tone was echt mijn 10/10 btw
O, daar heeft ze niet zo'n ordinaire kop als op die vorige foto.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van eerder vanavond?
Dat is dezelfde als deze.
http://allhiphopmodels.com/tori-hughes/
Nee, ze stond naast zo'n kale advocaten jew.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van eerder vanavond?
Oh weet niet precies meer danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, ze stond naast zo'n kale advocaten jew.
Met zo'n chick zou ik zelfs op jou willen lijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
Die gast waarvan ik zei dat hij op melk leek?
Dit is wel echt een chick naar mijn hart.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van eerder vanavond?
Hahaha ja deze chick Hnnnnng mijn tiennetje deze hoor.quote:
Hhnnnnggg echt niet normaal diequote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik weet niet of er een lurker tussenzit die hier een beetje op lijkt. Moet haast wel. Gewoon statistiek. Maar dm me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:
Free Willy vond ik ook iets speciaals hebben met zijn gebroken vin.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker allemaal, ja.
Maar ik vind die chubby/curvy meid in de zee die Sap eerder postte toch iets speciaals hebben.
Deze dus.
[..]
Oh die ja die is idd echt mooi. Maar Tori is meer mijn 10/10.quote:
Ik vind de meid op die foto niet echt spannend. Heeft mooie ogen en zo, maar ik word er niet warm van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die ja die is idd echt mooi. Maar Tori is meer mijn 10/10.
En goede gif btw Nulty zou haar wel op mn gezicht laten zitten
Zijn die pizzaburgers een beetje te vreten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar hij heeft zin aan pizza met ham
Jij niet, melk. Niet liegen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
ik weet niet of er een lurker tussenzit die hier een beetje op lijkt. Moet haast wel. Gewoon statistiek. Maar dm me
Met zo'n buik verlies je je thick card trouwens wel hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker allemaal, ja.
Maar ik vind die chubby/curvy meid in de zee die Sap eerder postte toch iets speciaals hebben.
Deze dus.
[..]
Mee eens jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:35 schreef Deuce92 het volgende:
Je hoeft je niet te beperken tot één soort lichaam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
luchtbuksquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:37 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is een pipa? Ik ben een white boy vriend.
SPOILER: NSFW: blote tietjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die ene met dat rare hoofd die samen met zo'n gast op de foto staat?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:41 schreef McNulty het volgende:
Dit is wel de grens wat betreft droogheid bij een vrouw. Tot hier is nog wel aantrekkelijk. Voorbij dit kom je echt in Cor z'n fetish te zitten.
[ afbeelding ]
O ja, die Nederlandse, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat die ene met dat rare hoofd die samen met zo'n gast op de foto staat?
Rare snoet idd. Kende haar verder niet hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat die ene met dat rare hoofd die samen met zo'n gast op de foto staat?
edit: ja
[ afbeelding ]
Ongelukkige foto denk ik want ze is best lekker op al haar andere foto'squote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rare snoet idd. Kende haar verder niet hoor.
Ja, op die andere foto lijkt ze een beetje op Suske en Wiske.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ongelukkige foto denk ik want ze is best lekker op al haar andere foto's
https://instagram.com/sandraprikker/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heey Aaronquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
hey henk
hey questular
dit is pas echt draaien, niet die laffe bende met vinyl. Dat kan iedereen.
Ze lijkt wel een legit asser te hebben zonder een geforceerde rug extensie houding aan te nemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ongelukkige foto denk ik want ze is best lekker op al haar andere foto's
https://instagram.com/sandraprikker/
Wat is dat met al die verdwijningen van jou? Zit je op school afzo, 8 weken projectgroep en dan 2 weken fokken ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
Deze is ook zo lekker thick als een kommetje havermout.
[ afbeelding ]
booreilandquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is dat met al die verdwijningen van jou? Zit je op school afzo, 8 weken projectgroep en dan 2 weken fokken ofzo?
dees is ook wel nicequote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
Deze is ook ziek
inb4 dat is met een computer dus dat telt niet want iedereen kan het
Is dat Martin Garrix?quote:
Wow.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
Deze is ook ziek
inb4 dat is met een computer dus dat telt niet want iedereen kan het
Hehe. Maat van me callde Vato ook keer op het feit dat ie tof stond te doen op het linkerdeck terwijl mixje rechts aan stond. Toen kreeg die de boks en wilde vato foto maken met die maat van me en mc tjen of hoe heet die kerel. Echt voor schut.quote:
Bans & sabbaticals. Mostly bans.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is dat met al die verdwijningen van jou? Zit je op school afzo, 8 weken projectgroep en dan 2 weken fokken ofzo?
ja tochquote:
Dank je. Ik kan wel een glas extra sterke melk gebruiken nu.quote:
Eerste fout was al om naar Vato Gonzalez te gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe. Maat van me callde Vato ook keer op het feit dat ie tof stond te doen op het linkerdeck terwijl mixje rechts aan stond. Toen kreeg die de boks en wilde vato foto maken met die maat van me en mc tjen of hoe heet die kerel. Echt voor schut.
Henk, jongen. Je bent een punt vergeten. Zit je aan de druks ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerste fout was al om naar Vato Gonzalez te gaan
Extra proteine?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan wel een glas extra sterke melk gebruiken nu.
Haha surequote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef McNulty het volgende:
sup etha
Ben gewoon blond met blauwe ogen hoor.
En ik heb een rastaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef McNulty het volgende:
sup etha
Ben gewoon blond met blauwe ogen hoor.
Vind het sowieso altijd wel geil als chicks psycho zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:37 schreef McNulty het volgende:
Vice had zo'n docu met een joodse chick erin. Je moest naar de gevangenis omdat ze iets tegen palestijnen had gedaan. Zag er beetje psycho uit maar ook wel geil.
Exploit the system.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:39 schreef Ethanolic het volgende:
Ben niet besneden om die reden.
Maar dat weten zij niet![]()
Vanaf 2:32quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind het sowieso altijd wel geil als chicks psycho zijn
Zij is lekker ja, zou raken. Idd goede psycho blik in haar ogenquote:
wat een geil teefje, goede titties ook.quote:
Idd jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:49 schreef McNulty het volgende:
Jij houdt daar sowieso wel van he sap? Bleke huid en zwart haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |