wauwquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
I do what I want middle finger in the air
Gonna party party party like a millionaire.
Is dit 50cent oid?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Pop that bub cause you know them drinks on me
We killin' these shots like R.I.P.
We wasted and we ain't going home
Fill your cup cause you know them drinks on me
We countin' these stacks like one, two, three
My paper be overflowin'
quote:
ff bekiekenquote:
Alsof dat uitmaakt voor hemquote:
Is wel zuip muziek jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Oooooooooh ja![]()
Alleen tof als je wasted bent.
mwah, moet ik wel in een HET IS ZATERDAG!!!!!! mood zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is wel zuip muziek jamaar ik vind het ook leuk als ik nuchter ben, met als brohym pennywise
Ah, jij bent van de oost europese/balkan techno? Heb ik ook een leuke mix van maar kan hem niet meer vindenquote:
Geo plzquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, jij bent van de oost europese/balkan techno? Heb ik ook een leuke mix van maar kan hem niet meer vinden
eens wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:36 schreef Trollscience het volgende:
met alle respect, wat een kutmuziek luisteren jullie
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:36 schreef Trollscience het volgende:
met alle respect, wat een kutmuziek luisteren jullie
Mag allemaal, post maar 3 goede nummers, die hierboven kun je weglatenquote:
ruis gespotquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Trollscience, heb je zelf ook zoveel kutmuziek omdat het zo lang duurt?
jaren '90 emoquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag allemaal, post maar 3 goede nummers, die hierboven kun je weglaten
quote:
What goes around comes around is ook wel leuk, en nog een.. Justin heeft wel oke muziek.quote:
sh0tsquote:
Suit and tie is ook primaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
What goes around comes around is ook wel leuk, en nog een.. Justin heeft wel oke muziek.
Bang bang motherfuckerquote:
Wel oke. Eerste vind ik leuk maar kwaliteit is helaas laag en zijn stemgeluid staat wat zacht.quote:
niet echt mijn ding ofzo maar vond het eerste interpol-album wel heel goed. hou meer van oude post-punkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel oke. Eerste vind ik leuk maar kwaliteit is helaas laag en zijn stemgeluid staat wat zacht.
Interpol/Stereophonics/Yeah yeah yeah's etc, je ding?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet echt mijn ding ofzo maar vond het eerste interpol-album wel heel goed. hou meer van oude post-punk
eerste is wel leuk, hou sowieso wel van vocalisten met een alternatievere stem. compositie ook wel, zag dat refrein/hookje niet aankomenquote:
is gewoon punk-rock. Ik heb het over bands als joy division, this heat, public image ltd.quote:
Aight.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is gewoon punk-rock. Ik heb het over bands als joy division, this heat, public image ltd.
ehrmmmmmmm met een uurtje? Ik moet zo ff naar de winkel, eten halen en shizzquote:
Surequote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ehrmmmmmmm met een uurtje? Ik moet zo ff naar de winkel, eten halen en shizz
Scheelt niets, ik pak het alleen wat tactischer aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
Surge, check die tanks die gebouwd wordne, gaan een stuk sneller dan bij jou he?
Je kan het kijken maar deze dude is een cheater, hij self-spiedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Scheelt niets, ik pak het alleen wat tactischer aan.
Thanks, heb weer wat te kijken bij het eten straks.
Ja maar ik heb tijd zat, ik wil genieten, no rush en zoquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan het kijken maar deze dude is een cheater, hij self-spieddan word je gehaat, en terecht. Maar dacht show het ff dan zie je door meerdere warfac's dat je tanks sneller bouwen
chill voor jou tochquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand bij poker wil van zijn geld af, heeft al 25+ euro ingezet, elke hand all inconstant geld bijzetten, wtf.
Ja en nee, je kan zo ook makkelijk jouw geld verliezenquote:
ej why so meanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij kan gewoon vrij weinig hahahahahaha
beetje laatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nothing much, beetje niksen beetje verjaardag vieren
zo maar eens sociaal doen ergens
ik heb het expres raar geschreven omdat ik dat grappig vindquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
heb je drugs op of typ je mijn naam gewoon raar?
wou apart gevoel voor humor postenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb het expres raar geschreven omdat ik dat grappig vind
hoezo laatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
beetje laat
En goed plan inderdaad. Niet te sociaal worden he.
je b-day is toch al enkele dagen geledenquote:
huh nee?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je b-day is toch al enkele dagen geleden
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou apart gevoel voor humor posten
maar ben geen haar beter
het is net september geweestquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh nee?
ik ben in september jarig
mijn zusje is jarig
net zo oud als twolliequote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
het is net september geweest
en orly? Hoe oud is ze geworden? Gefeli!
#rektquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net zo oud als twollie
13
september duurt nog even helaasch
wordt ik al weer 25 man
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
#rekt
25 is prima leeftijd mang, wou dat ik nog zo jong was
20 is prima leeftijd mang, wou dat ik nog zo jong wasquote:
je bent gwn een ouwe lul hihiquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
20 is prima leeftijd mang, wou dat ik nog zo jong was
geo heeft me daar niks over laten wetenquote:
andere godquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geo heeft me daar niks over laten weten
Ja morgen letterlijk nog ongeveer 3 uur typen, 3 uur afbeeldingen bewerken en 12 uur animeren. En dan maandag uitprinten en inleveren met USB en dan heb ik mijn scriptie met animatie ingeleverd. Maar heb het eigenlijk nogal druk dus tot morgen. Nu doe ik niks meer omdat ik al vanaf letterlijk half 7 vanochtend tot ongeveer een uur geleden nogal bezig ben geweestquote:
Dayum dat is wel zuur. Als het maar af komt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja morgen letterlijk nog ongeveer 3 uur typen, 3 uur afbeeldingen bewerken en 12 uur animeren. En dan maandag uitprinten en inleveren met USB en dan heb ik mijn scriptie met animatie ingeleverd. Maar heb het eigenlijk nogal druk dus tot morgen. Nu doe ik niks meer omdat ik al vanaf letterlijk half 7 vanochtend tot ongeveer een uur geleden nogal bezig ben geweest
Jij dan
Ach ja 5 maand de tijd en ik ben zo dom om het zover te laten komenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dayum dat is wel zuur. Als het maar af komt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach ja 5 maand de tijd en ik ben zo dom om het zover te laten komenRest van het jaar was ik trouwens juist op tijd dus extra dom om nu wel weken relaxt te gaan doen maar goed.
Een steuntje in de rug voor domme acties maakt het toch altijd wat minder ongemakkelijk zeg maarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Maar dat heeft iedereen volgens mijMaakt het niet minder dom, maar toch.
Ja ik liet je dat nummer toch horen pik. Homesick 1-3 van Airbag, op dat album All Rights Removedquote:
Ohhhh die, was de titel even kwijt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik liet je dat nummer toch horen pik. Homesick 1-3 van Airbag, op dat album All Rights Removed
kan ook er naast, of erboven, of eronder.quote:
Ervoor zelfs, mensen doen het zelden maar het kan echt. Je hoeft de microfoon niet in je mond te nemenquote:Op zondag 31 mei 2015 00:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kan ook er naast, of erboven, of eronder.
quote:Op zondag 31 mei 2015 00:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ervoor zelfs, mensen doen het zelden maar het kan echt. Je hoeft de microfoon niet in je mond te nemen
Het hele album?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb dit album minimaal 3-4x geluisterd vandaag.
Hem niet minimaal 1 keer live hebben gezienquote:Op zondag 31 mei 2015 00:23 schreef jodelahity het volgende:
Bert Visscher niet minimaal 3 keer luisteren per dag
And people say oh pot makes you a loser, pot makes you a lazy. No you’re a loser and you are lazy. And if you smoke pot, you’re a pot smoking lazy loser. It doesn’t mean pot makes you a loser.quote:
Hey 'gare man'.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
And people say oh pot makes you a loser, pot makes you a lazy. No you’re a loser and you are lazy. And if you smoke pot, you’re a pot smoking lazy loser. It doesn’t mean pot makes you a loser.
Heet hij Ne?quote:
Ik krijg er koppijn van.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mooi gevonden
[..]
dit is realistisch
Koppijn krijgen van de Foo Fighters??quote:Op zondag 31 mei 2015 01:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daar wel van maar niet van de foo fighters?
Foo Fightersquote:
en mijne gewoon negerenquote:
klinkt wel lekker tot nu toequote:
showsquote:Op zondag 31 mei 2015 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
wow zie nu pas de OP
moemoe doet skypeshows????
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja andere foksters doen dat ook
moet je van die tokens kopen enzo
verdomme ik moet toch eens gaan promoverenquote:
ej waar slaat dat laatste nou op!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
lol zit nog wiet in mijn tas
#score #gettingbakedtonight #junk4life #surgeiseenmafketel
srry was een grapjequote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej waar slaat dat laatste nou op!
Ik heb ook nog wat
it better bequote:
was superhard eraan gisteravondquote:Op zondag 31 mei 2015 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
it better be
en vergeten dat je nog wat hebt
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was superhard eraan gisteravond
weet alleen nog dat we een heel seizoen van een serie hebben gekeken en daarna ufc
weet niet meer hoe laat ik naar huis ben gegaanquote:
mooie tijd welquote:Op zondag 31 mei 2015 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet meer hoe laat ik naar huis ben gegaan
zal wel niet vroeg zijn geweest aangezien ik om 2 uur wakker werd
als in muziek/looks/beiden?quote:
mag ook helemaal nooit wat van jouquote:
Dit school u wot m8quote:Op zondag 31 mei 2015 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
Voor het eerst dit school dat ik mij vrij aardig moet inspannen met lerenen dit is de laatste toets
sorry soms is het leven nou eenmaal vervelendquote:
jij bent vervelendquote:Op zondag 31 mei 2015 17:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sorry soms is het leven nou eenmaal vervelend
Ik had het al veranderd.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag ook helemaal nooit wat van jou
[..]
Dit school u wot m8
ej man nu doe je weer zo gemeen wat is dezequote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej man nu doe je weer zo gemeen wat is deze
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
wow zie nu pas de OP
moemoe doet skypeshows????
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:22 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_pokerwedstrijd.html
#rekt
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:22 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_pokerwedstrijd.html
#rekt
Zonde.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk te oud om met FOK!kers onder de 20 te Skypen.
oh, dan heb ik geluk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah 40 dus.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Saaafe!quote:Op zondag 31 mei 2015 17:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben toch alleen leuk op skype als ik geblowd heb
#ripquote:
veel plezier met het aftakelen hèquote:
Ik begon al met aftakelen toen ik 16 was. Je gaat er aan wennen.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veel plezier met het aftakelen hè
ik heb nog jarenlange jeugd voor me liggen
geestige schrijfstijl heb jijquote:Op zondag 31 mei 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
ff respect betuigen pls
ONZ / Shoutout naar mijn mattie Ross
dat lijkt me wel tofquote:Op zondag 31 mei 2015 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whaha kom flessendraai-meet houden met de sc :p
ouija bord ding?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:14 schreef Trollscience het volgende:
niet flessendraai, hoe heet dat ding waarmee je geesten oproept met kaarsen
ja glaasje draaien denk ik dan. ook paar keer gedaan, maar ik wil nu een ouija-bordquote:Op zondag 31 mei 2015 18:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, echt zonder ouija-bord dat deden we altijd op jeugdkamp. glaasje draaien vgm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |