Hmm ja daar wordt het warm ja. Als ik Rotterdam bekijk dan is het eigenlijk steeds tussen de 17 en 24 graden. Vind dat toch iets lekkerder hoor dan steeds 30 graden.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Naast de hoofdrun hebben ook een paar andere runs warmte in petto, 6/20 gaat voor 25+ en 8/20 voor 20+
Het blijft enorm spannend.
Hier te zien: http://www.weatheronline.(...)=0&WMO=06240&TABLE=2
Raar dat Rotterdam zo laag staat, terwijl op het kaartje van de oper gewoon 30 staat...quote:Op maandag 1 juni 2015 13:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maar Buienradar geeft weer andere dingen op. Zo gaat het alsnog zaterdag 30 graden worden terwijl jouw site 21 graden aangeeft. Blijft altijd gokken
Of hopen op run14 uit dat eerste plaatje, geen idee welke kleur het is in de tweedequote:Op maandag 1 juni 2015 16:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ga er maar vanuit dat het 17 graden en bewolkt blijft, dan kan het alleen maar meevallen
Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel een voorgevoel dat we een hete zomer gaan krijgen
Heb ook een goede airco op mijn werk. Is logisch als je met diepvriesproducten moeten werkenquote:Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Gelukkig veel werken, goede airco op kantoor.
Dat lijkt me serieus tof werk in de zomermaanden.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ook een goede airco op mijn werk. Is logisch als je met diepvriesproducten moeten werken
Dit is nu vergroot naar 9/20 voor 25+ en 10 voor 20+. Er zijn dus 3 runs van 20-25 naar 25+ verhoogd en 4 van 20- naar 20-25. Het begint meer en meer op een tweestrijd te lijken, de locatie van het lagedrukgebied lijkt de sleutelrol te spelen.quote:
Jammer, slechts één zomerse dag en ook nog op een werkdagquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:20 schreef Nattekat het volgende:
We kunnen er langzaam vanuit gaan dat vrijdag warm gaat worden; de onzekerheid neemt af.
[ afbeelding ]
Zaterdag blijft spannendquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jammer, slechts één zomerse dag en ook nog op een werkdag
7/20 voor 25+ en verder niks tussen de 20 en de 25.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |