abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2015 @ 10:57:35 #1
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153096342
Een lief-dagboek-topic plek om even te kunnen klagen over je kreupele lijf dat weer eens niet wilde wat jij wilde.

Of het klagen helpt weten we niet, dat kan twee kanten op, maar dat zien we vanzelf wel ;)
  zaterdag 30 mei 2015 @ 10:58:48 #2
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153096374
Ik geloof dat ik vandaag eindelijk weer een beetje mn "normale" ik ben. Nog wel pijn van het prikken, maar niet meer zo beroerd als de afgelopen dagen. Nu maar afwachten of het wat doet/gedaan heeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2015 @ 11:11:02 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153096667
Ik ben gisteravond weer door mijn rug gegaan :( Dat speelt al een maand of twee maar het leek eindelijk weer de goede kant op te gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:12:46 #4
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153096706
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben gisteravond weer door mijn rug gegaan :( Dat speelt al een maand of twee maar het leek eindelijk weer de goede kant op te gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww, dat is balen. Rustig aan en goed voor jezelf zorgen! :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2015 @ 11:33:07 #5
13151 crew  Rewimo
pi_153097145
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:12 schreef Jannuk2.0 het volgende:

Awww, dat is balen. Rustig aan en goed voor jezelf zorgen! :*
't Is echt zo stom. De eerste keer ging ik er nota bene doorheen bij de fysio, toen ik opstond omdat ik aan de beurt was. En daarna schoot het er elke keer weer in bij allerlei onbenullige dingen. Doordat we met de auto over een hobbel reden :') Tijdens het lopen :') Gisteravond toen ik in bed lag en qltel naast me een beweging maakte :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:37:28 #6
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153097229
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

't Is echt zo stom. De eerste keer ging ik er nota bene doorheen bij de fysio, toen ik opstond omdat ik aan de beurt was. En daarna schoot het er elke keer weer in bij allerlei onbenullige dingen. Doordat we met de auto over een hobbel reden :') Tijdens het lopen :') Gisteravond toen ik in bed lag en qltel naast me een beweging maakte :')
Zo herkenbaar. Zou het nou gebeuren tijdens het sjouwen van 50 kg, ok. Maar dit is gewoon stom. Zo heb ik een keer mn wijsvinger geluxeerd omdat ik moest niezen. :'(
pi_153097389
Hehe ik heb ook zo'n stomme actie gehad een keer. Scheuren in de pezen van m'n duim omdat ik een bal in de wedstrijd met 1 hand ving :') jaren geleden voel het nog steeds wel eens.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:52:59 #8
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153097554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:45 schreef Fripsel het volgende:
Hehe ik heb ook zo'n stomme actie gehad een keer. Scheuren in de pezen van m'n duim omdat ik een bal in de wedstrijd met 1 hand ving :') jaren geleden voel het nog steeds wel eens.
Ik vind het zo frustrerend dat je dus met niets nog op je lichaam kunt vertrouwen. Doe je "veel" krijg je last, maar als je "niks" doet, gebeurt er ook van alles.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2015 @ 11:55:17 #9
13151 crew  Rewimo
pi_153097597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:52 schreef Jannuk2.0 het volgende:

Ik vind het zo frustrerend dat je dus met niets nog op je lichaam kunt vertrouwen. Doe je "veel" krijg je last, maar als je "niks" doet, gebeurt er ook van alles.
Ja, dat dus. Die krengen doen niet wat je van ze verwacht :P
pi_153103143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:52 schreef Jannuk2.0 het volgende:

[..]

Is ook zo.
Blijft een rad van fortuin, wát je ook (niet) doet: altijd even afwachten wat de consequenties zijn.
Soms kan ik een hele tijd bezig zijn zonder last te krijgen en soms, zoals de laatste tijd, heb ik weken pijn zonder aanwijsbare oorzaak.
Ben ook gestopt met me af te vragen wat ik wel of niet kan. Ik doe het gewoon en ik zie wel.
Behalve als het wel heel duidelijk is, ik ga nergens heen wat een halve dag lopen of staan inhoudt, DIE uitkomst is wel duidelijk, dat gebeurt dus gewoon niet.

We moeten het er maar mee doen denk ik. :(
  zaterdag 30 mei 2015 @ 18:24:01 #11
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153106898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 15:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Is ook zo.
Blijft een rad van fortuin, wát je ook (niet) doet: altijd even afwachten wat de consequenties zijn.
Soms kan ik een hele tijd bezig zijn zonder last te krijgen en soms, zoals de laatste tijd, heb ik weken pijn zonder aanwijsbare oorzaak.
Ben ook gestopt met me af te vragen wat ik wel of niet kan. Ik doe het gewoon en ik zie wel.
Behalve als het wel heel duidelijk is, ik ga nergens heen wat een halve dag lopen of staan inhoudt, DIE uitkomst is wel duidelijk, dat gebeurt dus gewoon niet.

We moeten het er maar mee doen denk ik. :(
Inderdaad, ik doe alles nu maar gewoon, die knie is ook formaatje voetbal geworden van niks. Stilzitten levert soms meer pijn op dan actief bezig zijn. En afvragen waarom? Nee, das verspilde moeite.
pi_153107011
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:24 schreef Jannuk2.0 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik doe alles nu maar gewoon, die knie is ook formaatje voetbal geworden van niks. Stilzitten levert soms meer pijn op dan actief bezig zijn. En afvragen waarom? Nee, das verspilde moeite.
Heel herkenbaar. Al die rare pijntjes en dingen die niet te verklaren zijn. Beter rustig blijven bewegen werkt bij mij wel beter dan helemaal niks doen, maar ik blijf ook mijn rust pakken...
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:46:11 #13
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153110813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef soapie het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Al die rare pijntjes en dingen die niet te verklaren zijn. Beter rustig blijven bewegen werkt bij mij wel beter dan helemaal niks doen, maar ik blijf ook mijn rust pakken...
En daar dan een gouden middenweg in vinden. De theorie ken ik wel, maar de praktijk is soms vies lastig.
pi_153111434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:24 schreef Jannuk2.0 het volgende:

[..]

Nou, ik doe niet alles maar zit zeer zeker niet stil, vanavond gaan we ook gewoon lekker naar de film.
Kost me een paar oxy's extra en morgen zal ik het moeten bezuren. Weet ik nu al maar dat geeft niet. Bewust niet genieten van het leven is veel erger vind ik.
Maar ook van stilzitten en niks doen kunnen de klachten erger worden terwijl je jezelf alleen maar probeert te ontzien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef soapie het volgende:

[..]

Psies, dat bedoel ik dus. Soms is niks doen erger dan wel iets doen.
Maar ik hoef me "gelukkig" niet af te vragen waar het vandaan komt, dat weet ik precies: zenuwschade.
Ik weet alleen niet wanneer ik veel of weinig last krijg, valt niet te voorspellen helaas.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 21:19:03 #15
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_153111693
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:07 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nou, ik doe niet alles maar zit zeer zeker niet stil, vanavond gaan we ook gewoon lekker naar de film.
Kost me een paar oxy's extra en morgen zal ik het moeten bezuren. Weet ik nu al maar dat geeft niet. Bewust niet genieten van het leven is veel erger vind ik.
Maar ook van stilzitten en niks doen kunnen de klachten erger worden terwijl je jezelf alleen maar probeert te ontzien.

[..]

Psies, dat bedoel ik dus. Soms is niks doen erger dan wel iets doen.
Maar ik hoef me "gelukkig" niet af te vragen waar het vandaan komt, dat weet ik precies: zenuwschade.
Ik weet alleen niet wanneer ik veel of weinig last krijg, valt niet te voorspellen helaas.
Ik weet ook wel waar het vandaan komt in mijn lijf (ook zenuwschade en wat andere probleempjes), maar niet waardoor het getriggerd wordt.
pi_153111813
En dat triggeren weet ik dus ook niet. Dat vind ik denk ik nog beperkender dan de pijn zelf.
Nu mis ik mss dingen die ik wel had kunnen doen óf ik ga naar iets waardeloos wat totaal niet inspannend is maar wel een paar dagen "plezier" oplevert.

Ik ga m'n moeder toch eens vragen of er bij mijn geboorte er écht geen gebruiksaanwijzing is bijgeleverd. :+
pi_153142212
Bah bah wat zijn mensen toch onwetend over chronische pijn!! Ik moet blij zijn dat ik er niet dood aanga. Nou is dat ook wel zo, maar een beetje meer begrip zou je inmiddels wel verwachten vsn de broer die je al jaren ziet tobben
pi_153148298
Pff. Spiraal laten zeten donderdag. Heel pijnlijk maar opzich wel te doen allemaal. En nu mn menstruatie, ik werd vannacht wakker van weeën en bijna vriend ondergekotst. Nu nog steeds last van, m'n hele menstruatie rugpijn is veel erger dan normaal en ik word gek. Kan niet zitten, niet liggen, ben misselijk en gatverdamme
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 juni 2015 @ 11:52:18 #19
13151 crew  Rewimo
pi_153151402
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:43 schreef Koettie het volgende:
Pff. Spiraal laten zeten donderdag. Heel pijnlijk maar opzich wel te doen allemaal. En nu mn menstruatie, ik werd vannacht wakker van weeën en bijna vriend ondergekotst. Nu nog steeds last van, m'n hele menstruatie rugpijn is veel erger dan normaal en ik word gek. Kan niet zitten, niet liggen, ben misselijk en gatverdamme
Bah. Sterkte!

Hier gezellig buikloop :')
  maandag 1 juni 2015 @ 20:05:55 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_153165971
Hééél even dan.

GODVERGODVERKUT!

Zo.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_153175605
quote:
18s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:05 schreef Verbal het volgende:
Hééél even dan.

GODVERGODVERKUT!

Zo.

V.
Duidelijk. :)
En door te quoten doe ik gewoon ff met je mee.

Ik zou vanmorgen mijn ouders van de camping halen en naar huis brengen, dat is dus 's avonds geworden want ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Manmanman, wat een pijn weer.
Onderweg op een ritje van nog geen 200 kilometer 3x moeten stoppen om ff een stukje te lopen omdat ik het gewoon niet meer trok.
Gelukkig hadden ze daar wel begrip voor maar echt prettig is het niet.
Dat begon dus al met het feit dat ik de afgesproken tijd niet haalde, heb zelfs overwogen om mijn broer te vragen die rit te doen maar dat was toch mijn eer te na.

Maar blijkbaar is nu het punt bereikt dat ik niet meer de enige ben die last heeft van mijn pijn, bij dit soort dingen beïnvloedt het ook nog eens het leven van anderen.
En dat is KUT.
pi_153178153
Hoera!!! De 17e mag ik mij melden in het ziekenhuis. De 10e ingreep aan mijn rug zal dan plaatsvinden.
Dat hakt erin (letterlijk). Het kan niet anders, maar dit is een jubileum dat ik liever aan me voorbij had laten gaan.

En dan doe ik ook ff mee:KUT KUT KUT!!!!!

[ Bericht 76% gewijzigd door caroro op 02-06-2015 08:29:19 (Kut mobiel) ]
pi_153221696
Zo dan! Topickiller:0
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 17:39:45 #24
13151 crew  Rewimo
pi_153222325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:16 schreef caroro het volgende:
Dat lukt je dan nog wel :P Sterkte vast! :*

Morgen een rondje fietsen, dat zal op zich wel gaan. Alleen dan vrijdag hè, hoe is het dan?
pi_153222575
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:16 schreef caroro het volgende:
Goed gedaan! ;)

Maar de 10e keer al weer? Jeemig.....
Wat gaan ze precies doen en hoe lang moet je blijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')