SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.s. Zaterdag zes juni is de Ouders Natuurlijk beurs (www.oudersnatuurlijk.nl) en volgens mij komen er redelijk wat [OUD]posters. Idee om kennis te maken met elkaar, of juist bij te kletsen, en er een verkapte meet van te maken? Wie zijn allemaal van plan om te gaan?
Oh ja, dat zal best confronterend zijn... Sterkte, las ergens anders dat je het even een moeilijke avond hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:26 schreef L-E het volgende:
Mijn man zei heel terecht dat hij het niet zitten ivm de grote hoeveelheid babies en zwangeren daar, had ik nog helemaal niet bij stil gestaan maar hij heeft een punt. Wij komen dus niet. Maar voor de twijfelaars: vorig jaar was enorm leuk, echt een aanrader!
Achter die ene boom!quote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]
roep maar een plekje en tijd
Dat dus!quote:Op maandag 1 juni 2015 19:13 schreef GotC het volgende:
Ik twijfel nog.. als het echt 25 tot 30ฐ wordt zijn we er niet. En anders misschien
Meet ํn het zwembad dus in plaats van bij het zwembadquote:Op maandag 1 juni 2015 19:13 schreef GotC het volgende:
Ik twijfel nog.. als het echt 25 tot 30ฐ wordt zijn we er niet. En anders misschien
Je pikt wel de extreme dingen eruit hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 05:43 schreef Sara82 het volgende:
Ah, een thuiswedstrijd! En een meet! Ik dacht: Jaaaaa!![]()
En toen keek ik naar wat voor stands je daar dan hebt. En toen dacht ik: euh, wat is dit nou weer voor een gekkigheid... Neuh, dit kan ik niet aan hoor....![]()
Kleine greep uit de engigheden:
*wasbaar maandverband
*intu๏tieve geboorteschilderijen
*Moedermelk-sieraden: Een blijvende herinnering aan een bijzondere tijd in de vorm van een sieraad waarin borstvoeding in het emaille wordt meegebakken.
*ondergoed van wol
![]()
![]()
Als er nou workshops waren met de titels: "Babyanatomie 101: wat is de boven en onderkant", "Hoe de fok klap je een buggy in en uit" "Herken de doekjes" had ik met een notitieblokje vooraan gezeten, maar dit is voor mij (laten we er eens een Ernemse term ingooien:) een brug te ver.
Ik ga voor de volgende meet, want dat lijkt me wel heel leuk!
Een aantal workshops lijken mij ook boeiend. Maar ik neem Riley mee inderdaad. En stilzitten als peuter doe je uiteraard niet. Zeker niet als het 'moet'.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:56 schreef L-E het volgende:
Ik vond met name de lezingen en workshops heel erg boeiend (of, ze leken me boeiend, uiteindelijk geen drol gezien omdat dat met de kinderen niet wilde combineren)
Dat ben ik dus nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik wil gaan omdat het dichtbij is, ik al veel gelezen heb over de fijne sfeer en omdat ik een hipsterbiologischegeitenwollensokkenmoeder ben, perfect.
Ik vond de negenmaandenbeurs ook leuk trouwens, vooral de 4ff stand
Joh, ik ook niet echt hoor. Mijn dochter krijgt soms nog steeds potjes eten en we eten zelden biologisch. Maar ik voel me wel passen in de doelgroep die ze willen bereiken, denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:30 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet
En is ook een van de puntjes dat ik weer ga twijfelen of het voor mij geschikt is.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:30 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet
En is ook een van de puntjes dat ik weer ga twijfelen of het voor mij geschikt is.
Ha, ik ben alles <3quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is voor ieder wel wat.
Voor de geitenwollensokmama's zijn er wollen kleertjes en wasbaar maandverband.
Voor de aluminiumhoedjesmama's zijn er prikkelreducerende mutsjes en is er de nvkp.
Voor de hippiemetdreadlockmama's zijn er draagdoeken en fairtrade artikelen.
Voor de zerofootprintmama's zijn er biologisch speelgoed en noten voor in de wasmachine.
Voor de bevallenzonderpijnmama's zijn er hypnobirthing en vrij geboorte-stands
Etc.
Dit was voor ons vorig jaar de reden om er heen te gaan iddquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:17 schreef elamanilo het volgende:
Maar dus ook de wat meer reguliere mama's die zich gewoon willen verdiepen in andere dingen, om eens te kijken wat het is en of dat wellicht bij ze zou passen
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is voor ieder wel wat.
Voor de geitenwollensokmama's zijn er wollen kleertjes en wasbaar maandverband.
Voor de aluminiumhoedjesmama's zijn er prikkelreducerende mutsjes en is er de nvkp.
Voor de hippiemetdreadlockmama's zijn er draagdoeken en fairtrade artikelen.
Voor de zerofootprintmama's zijn er biologisch speelgoed en noten voor in de wasmachine.
Voor de bevallenzonderpijnmama's zijn er hypnobirthing en vrij geboorte-stands
Etc.
*knijpt met ogen*quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:49 schreef Moppert het volgende:
Zullen we het terras doen van het restaurant om af te spreken?
[ afbeelding ]
Een mama met een kindje tochquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:42 schreef Cholula het volgende:
Ik mis weer van alles vanaf mijn vakantieadres! Ik ben er ook te vinden, met Frits en een vriendin en haar dochter.
Moet ik nog ergens een vinkje zetten wat voor moeder ik ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En beterschap Gotc!Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Wel een specifiekequote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:14 schreef LuDann het volgende:
Beterschap Gotc!
Ik heb geen idee wat een trig is.Een draagding, zie ik.
Ik zal wel op het patroontje letten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wel een specifiekeAls je bij elke moeder met een draagding erop afstapt met de vraag, ben jij Moppert, wordt je raar aangekeken en ben je lang bezig gok ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |