Een leven in een echochamber waarin alleen hun eigen perspectieven de hoofdrol spelen.quote:
Misschien komt het wel doordat de Nederlander arrogant, gierig, niet gastvrij, egoistisch, jaloers en anderen misgunnen, dat de andere ras nou eenmaal niet graag met de Hollander wilt omgaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een leven in een echochamber waarin alleen hun eigen perspectieven de hoofdrol spelen.
Is je goed recht waar je mee omgaat maar als je op basis van raciale factoren je vrienden gaat uitkiezen (laten we eerlijk zijn, aziaten zijn in veel gevallen net zo verschillend als europeanen onderling of denk je dat een thai veel met een koreaan gemeen heeft (behalve dan dat kliekerige)... als dat je selectiefactor is dan ben je wat mij betreft jezelf voor de gek aan het houden en had je net zo veel lol kunnen hebben met een blanke of een neger.
En toch woon jij graag in Nederland.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat de Nederlander arrogant, gierig, niet gastvrij, egoistisch, jaloers en anderen misgunnen, dat de andere ras nou eenmaal niet graag met de Hollander wilt omgaan.
Goed dat je het nog eens bevestigd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:37 schreef X-enbiest het volgende:
[..]
En toch woon jij graag in Nederland.
Geen volk is zo gericht op status en materialistisch als de Chinees, daar is weinig leuk aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:19 schreef LookAtMe het volgende:
Op de universiteit in wageningen zijn er veel.
Ik wil ook matties worden met chinezen
Mwah valt wel mee. En dan kan ik mijn chinees fatsoenlijk oefenen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen volk is zo gericht op status en materialistisch als de Chinees, daar is weinig leuk aan.
Parasieten worden inderdaad zelden gewaardeerd, dat zal in Azië niet anders zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat de Nederlander arrogant, gierig, niet gastvrij, egoistisch, jaloers en anderen misgunnen, dat de andere ras nou eenmaal niet graag met de Hollander wilt omgaan.
Ga naar Asian party'squote:Op zondag 31 mei 2015 10:53 schreef Wei_hello het volgende:
Hele discussie hier haha. Ik heb geen afkeer voor andere achtergronden. Ik kan best opschieten met Nederlanders of iemand met een ander achtergrond dan ik. Alleen die zie ik overal op straat/werk/studie . Dus daar heb ik geen advies/tips voor om contacten mee te maken.
Chinezen daarentegen zie ik niet zo vaak op straat lopen en kom ik niet zo vaak tegen (niet bij mij in de buurt dan). Dus daarom deze topic.
Ik ben btw 23.
Zozo jij bent eventjes een potje bitter. Doe eens rustig, jong.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Waar ligt de grens tussen een arbitrair gevonden hokje en een algemene waarheid?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie moeten allemaal rustig aan doen en niet zo in hokjes denken
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar komen toch alleen maar blanke kerels zoekende naar een asian girlfriend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |