Als je in een echt goede zit wel jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:56 schreef Hamlapje het volgende:
In chinese restaurants kom ik ze vaak wel tegen.
klanten uitlachen van achter de balie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:56 schreef Hamlapje het volgende:
In chinese restaurants kom ik ze vaak wel tegen.
moeten die speciaal van aziatische afkomst zijn danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:01 schreef Wei_hello het volgende:
Ik woon in de buurt van Haarlem. Ik ben onlangs verhuisd. Dus ben opzoek naar nieuwe contacten.
Zo toevallig.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Stuur een DM naar Angel-Joy dat is ook een Chinese.
En die moeten voor een of andere reden per se aziatisch zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:01 schreef Wei_hello het volgende:
Ik woon in de buurt van Haarlem. Ik ben onlangs verhuisd. Dus ben opzoek naar nieuwe contacten.
Vertel? Wat zijn jouw overtuigingen? In hokjes denken?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En die moeten voor een of andere reden per se aziatisch zijn.
Zo dat bevestigt mijn overtuigingen maar weer eens flink.
Dat de TS bang is om met andere culturen om te gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vertel? Wat zijn jouw overtuigingen? In hokjes denken?
Slechte friettenten zijn ze ook te vaak te vinden.quote:
tja ze hebben verstand van Chinees eten, niet van Nederlandse fastfoodquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Slechte friettenten zijn ze ook te vaak te vinden.
Dat veel aziaten die in het westen wonen (en vooral chinezen) kliekerig zijn tot op het punt dat het bijna ziekelijk over komt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vertel? Wat zijn jouw overtuigingen? In hokjes denken?
Dat doen Marokkanen, Turken etc natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat veel aziaten die in het westen wonen (en vooral chinezen) kliekerig zijn tot op het punt dat het bijna ziekelijk over komt.
En zie wat het ze brengt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat doen Marokkanen, Turken etc natuurlijk niet.
Een leven in een echochamber waarin alleen hun eigen perspectieven de hoofdrol spelen.quote:
Misschien komt het wel doordat de Nederlander arrogant, gierig, niet gastvrij, egoistisch, jaloers en anderen misgunnen, dat de andere ras nou eenmaal niet graag met de Hollander wilt omgaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een leven in een echochamber waarin alleen hun eigen perspectieven de hoofdrol spelen.
Is je goed recht waar je mee omgaat maar als je op basis van raciale factoren je vrienden gaat uitkiezen (laten we eerlijk zijn, aziaten zijn in veel gevallen net zo verschillend als europeanen onderling of denk je dat een thai veel met een koreaan gemeen heeft (behalve dan dat kliekerige)... als dat je selectiefactor is dan ben je wat mij betreft jezelf voor de gek aan het houden en had je net zo veel lol kunnen hebben met een blanke of een neger.
En toch woon jij graag in Nederland.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat de Nederlander arrogant, gierig, niet gastvrij, egoistisch, jaloers en anderen misgunnen, dat de andere ras nou eenmaal niet graag met de Hollander wilt omgaan.
Goed dat je het nog eens bevestigd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:37 schreef X-enbiest het volgende:
[..]
En toch woon jij graag in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |