Wat zijn ze toch leuk Nikki

En ik vind die theedoekjes juist erg leuk staan!
Ik zag een paar pagina's terug een paar mooie foto's van S. in een zandbak, wat een popje heb je GM87!
En een mooie minimoppert in zijn kinderstoel. Wat goed dat hij zo kleine zinnetjes begint te vormen
Mabawa wat een mooie foto's van je mini op het strand. Zichtbaar genieten!
Cwen dat soort dagen zijn niet fijn... Hopelijk morgen een betere dag!
BF met mooie foto's van een spelende en uitgetelde diva
Chanty toch naar het strand met L! De foto's zijn leuk! Ach en een zomer in je tuin spenderen is ook geen straf toch?
En ik lees hier van heel wat driftkikkertjes. De mijne hebben het ook al een tijdje, met ups en downs. Ze gaan nog niet zo ver dat ze dingen kapotgooien (arme Hillz

) maar ze kunnen goed jengelen, vervelend zijn en boos worden. De afgelopen dagen was het vooral Lucia. Soms weet ik niet goed wat ik er mee aanmoet. Vanavond bijvoorbeeld ging ze op de grond liggen en begon ze gewoon te huilen (zonder tranen). Zomaar ineens zonder reden. Dat gedrag wil ik niet, ik wil haar geen "negatieve" aandacht geven, dus ik heb haar laten liggen. Natuurlijk wel eerst even bij haar gekeken wat er was, maar er was echt niets, totaal geen aanleiding.
Precies op dat moment zette Isabel haar eerste stapjes (

) en daar had ik ook al mijn aandacht voor nodig. Na een klein half uur kon ik er niet meer tegen en heb haar toch opgepakt, waarna ze gelijk stil was. En dan voel ik me weer een slechte moeder omdat ik mijn kind op de grond heb laten liggen. Maar ik weet echt niet wat ik er mee moet. Ik wil haar juist complimenteren, positieve aandacht geven en wil niet dat ze mij die aandacht vraagt door uit het niets ineens te gaan huilen/jengelen. Ik vind het echt lastig. Ook merk ik dat er een strijd gaande is tussen de 2. Isabel is vrij snel en gehaaid en pakt vaak dingen van Lucia af. Die heeft altijd een beetje een "onderdanige" houding gehad naar haar zus. Daar is ze nu klaar mee (héél goed van haar

), maar de manier waarop ze dat laat blijken is niet fijn. Duwen, aan de kleren trekken, op haar hoofd slaan... Een neverending story...