Ik ga dat strand vandaag ook even testenquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:33 schreef Butterflower het volgende:
Hier voorlopig geen zandbak.
We zijn net even bij het strandje in de buurt hier geweest. Ze huilde bijna alleen maar en vond het zand maar vies.
Dat ze facedown in het zand viel waardoor haar hele snuit onder het zand zat heeft ook niet echt meegeholpen![]()
![]()
Ze heeft geen koorts meer (laatste keer rond 12 uur gemeten). Viel op de fiets in slaap, dus net meteen in bed gelegd. Zo weer ff meten als ze wakker is, maar ik denk niet dat ze koorts heeft nog.
Oh top! Ik zoek er nog 1, bedankt! :quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, tip! Kruidvat heeft op het moment een leuke zand/watertafel in de aanbieding!
Lucas is dermate humeurig dat ik het strand uitstel/ of misschien helemaal cancel vandaag. Geen land mee te bezeilenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:20 schreef Franny_G het volgende:
Bedankt voor de tip, XM! Lijkt me leuk voor I.
Lekker naar het strand, Chanty, is echt perfect weertje nu, geniet ervan. Vandaag is echt zo'n dag dat ik het jammer vind dat ik moet werken en niet ook met I erop uit kan gaan. Dit weekend maar extra genieten.
Fazz, aan kunnen schuiven bij het eten is super.. Dat helpt enorm.
Sylver, ik heb de indruk dat ze het heel leuk vindt, maar ook een beetje hyper is, van al het spelen en de nieuwe indrukken. Komt ook een beetje bij dat zij van de groep nu de enige is die nog niet losstaat en loopt, dus ze is denk ik ook wel onder de indruk van al die toch een stuk grotere kindjes en wat zij allemaal doen en kunnen. Daarom ben ik blij dat ze B.oris heeft en een ander meisje met wie ze tegelijk is overgestapt en waar ze ook graag mee speelt.
Dat kan ik proberen ja, maar hoop dat hij gewoon nog even gaat slapen. Haalde hem gewoon chaggie en moe uit bed dus kennelijk was hij nog niet uitgeslapen. Niet zo gek want meneer heeft van 3-5 lopen spoken en vanaf 6.30 vond hij het mooi geweest qua slapen. Vervolgens later nog wel een uur geslapen maar hij heeft nog wat in te halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:52 schreef Franny_G het volgende:
Oh balen zeg.
Is in de draagdoek misschien een idee en dan een stukje wandelen?
Het familiezwembad is ook in de aanbieding, nu ¤8,99 ipv ¤19,99!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, tip! Kruidvat heeft op het moment een leuke zand/watertafel in de aanbieding!
Ik geloof dat Lucas vandaag geen zonnig humeur meer gaat krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:35 schreef Franny_G het volgende:
Succes Chanty! Hier helpt de afleiding van buiten zijn vaak wel goed als ze niet in goede doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ligt nu zijn bed af te breken
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik hoop dat Lucas het wel leuk vindtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:06 schreef Chanty het volgende:
nee heb m er weer uitgehaald en ga toch een poging wagen voor t strand. Kan daar altijd nog gaan wandelen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:12 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lucas het wel leuk vindt![]()
Veel plezier!
Edit: niet leuk dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |