Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Details verbeteren, lat verhogen... Leek mij een betere masterclass dan je liedje visualiseren als een achtbaan.quote:
Hij had ook een vogel moeten visualiseren!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Details verbeteren, lat verhogen... Leek mij een betere masterclass dan je liedje visualiseren als een achtbaan.
Dat vond ie niet leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij had ook een vogel moeten visualiseren!
Minder synchroon zeiden zequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:44 schreef Burner82 het volgende:
Max en Zilver...![]()
![]()
Heel synchroon nu en betere choreo.....
![]()
![]()
![]()
Masterclass heeft geholpen
Dan hebben ze de vorige aflevering niet echt gekekenquote:
Ja ik kan er niet over oordelen ik had het niet gezienquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan hebben ze de vorige aflevering niet echt gekekendaar was het pas op het eind synchroon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |