abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2016 @ 16:46:45 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162039673
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dan heb je daar toch je antwoord?

* Ze zeggen dat ze de koffie bij jou zo lekker vinden
* Ze hebben meer dan geld zat om zo'n apparaat aan te schaffen als ze dat zouden willen maar dat deden ze dus niet
* Ze leven zuinig en geven zo min mogelijk geld uit.

Dus jij hebt ze een apparaat cadeau gedaan die ze zelf niet wilden en waar veel hogere kosten aan zitten door die dure cupjes. En dan ook nog eens iets dat ze niet sneaky kunnen laten verdwijnen zonder dat jij het merkt.

Jij hebt het dus onnadenkend met een sociaal probleem opgezadeld; Hoe vertellen we Fokkiebaby dat we haar cadeau niet willen? Maar wel de koffie bij haar thuis waarderen? Fokkiebaby neemt zoiets namelijk nogal persoonlijk op en voelt zich dan gelijk 'ondergewaardeerd'... ;(
Topic is een jaar oud.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162039750
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Topic is een jaar oud.
Ja ik zag het... te laat. |:(
pi_162042683
quote:
8s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:20 schreef Fokkiebaby het volgende:
Probleem opgelost: De schoonzus mocht mijn vriend niet. Nu het uit is ben ik ineens weer haar grote vriendin. Van je familie moet je t hebben....
Logica ontgaat mij hier in.
pi_162042784
Life's a bitch
pi_162042816
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:19 schreef Deckard het volgende:

[..]

Logica ontgaat mij hier in.
Ja, mij ook, maar het feit is daar.....
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_162053606
Wat vervelend. Misschien heeft jouw schoonzus last van een dubbele moraal; wel lekker bij haar schoonfamilie getrakteerd c.q. bediend willen worden op nescafe koffietjes maar heeft ze eenmaal dat ding bij haar thuis staan past het misschien toch niet zo bij haar duurzame levenshouding oid. Cadeau's zijn vaak lastig, zeker voor schoonfamilieleden. ;) Ik vind het juist attent dat omdat jij wist dat ze die koffie lekker vond een apparaat voor haar had gekocht aangezien ze die nog niet had. Als de situatie er naar is zal ik je aanbevelen je gevoelens bespreekbaar te maken. Dat lijkt mij veel waardevoller dan dat apparaat.
pi_162053785
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 15:27 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Er zijn wel aanwijzingen Lienekien. Ik ben geen professional maar ik begon twee jaar geleden tijdens mijn verjaardag iets te vermoeden. We gingen bowlen en mijn schoonzus heeft de hele tijd lopen zieken en zeiken dat de muziek te hard stond, het veel te druk was en dat de bowlingballen te veel lawaai maakten. Later die dag ging ze in het restaurant met haar rug naar de tv zitten naar eigen zeggen om niet teveel indrukken binnen te krijgen. Ze is diverse keren naar de receptie van de bowling geweest om te verzoeken de muziek wat minder hard te zetten.

Al het bovenstaande plus het feit dat ze verlangde dat iedereen rekening met haar hield kunnen wijzen op een ASS.
_O- zo heeft de halve bevolking een ass. man man man. een paar eigenschappen hebben zegt niets. waarom let jij je zo op die ass bij haar? klinkt alsof je haar niet leuk vind en een reden zoekt zodat je tegen haar kunt zeggen dat je gelijk hebt ofzo. doe eens wat aardiger tegen je fam en accepteer hoe ze is
pi_162082211
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:24 schreef Fokkiebaby het volgende:
Ja, mij ook, maar het feit is daar.....
Dat de vermeende aandoening van je schoonzus vermoedelijk ook besmettelijk is?

Hard life! :{
pi_162135196
Nee, dit filmpje gaat niet over thee, maar over Dulce Gusto (wtf dat ook is, ik drink alleen maar bonenkoffie).

Maar TS, misschien snap je na het zien van dit korte filmpje de boodschap:

pi_162263594
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:17 schreef Myrr het volgende:
Ze heeft natuurlijk wel een beetje gelijk wat dat plastic betreft.
Dit. Belachelijke machines. Tfoeh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')