Ja, dus?quote:
En waar ben jij allemaal al op getest?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:07 schreef Fokkiebaby het volgende:
Misschien moet ik er bij vermelden dat mijn broer miljonair is en dat de broer van mijn schoonzuster vorig jaar gediagnosticeerd is met ASS.
ASS kan soms erfelijk zijn en mijn schoonzus doet of haar neus bloedt maar weet dat ik denk dat zij het ook heeft.
Die koffie smaakt al naar poep, maar idd wel goed idee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:59 schreef Fer het volgende:
Capsules open snijden en erin poepen. Dichtplakken en weer netjes in de verpakking cadeau doen. Dat zal ze leren.
Lijkt me in casu wel gepaste reactie ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:59 schreef Fer het volgende:
Capsules open snijden en erin poepen. Dichtplakken en weer netjes in de verpakking cadeau doen. Dat zal ze leren.
same team ouwe, ik corrigeerde haar juistquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, dus?
Blijft het nog steeds een enorm vergezochte verklaring, terwijl het gewoon overduidelijk is dat dit aan TS zelf ligt.
Eerlijk gezegd had ik dat liever gehad. Dan had ik gezegd: ''Geef maar terug, ik ken nog wel iemand anders die ik er een plezier mee kan doen."quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:44 schreef Fokpop het volgende:
Ik vind dat ze het nog aardig subtiel heeft gebracht, ik zou gewoon zeggen 'ja leuk dat je dat ding gegeven hebt en bij jou vind ik het ook altijd erg lekker, maar voor ons is het niets omdat je altijd maar één kopje per keer hebt en het slecht voor het milieu is dus ik hoop dat je het niet erg vindt als ik hem wegdoe, of weet jij nog iemand die graag zo'n ding wil?'.
Dat is t hem nu juist: mijn broer is een enorme vrek en zij loopt altijd op de koopjes in de supermarkt.quote:Sowieso als dat gezin miljonair is, is het niet handig ze gebruiksgoederen te geven, dan moet je je namelijk afvragen: waarom hebben ze het zelf nog niet gekocht?
Ik vraag me dat af, omdat wel altijd de kist leeg is en mijn schoonzus vroeg:''Heb je toevallig ook Chai latte mee genomen?'''quote:Je geeft iemand een kado en je hoopt dat ze er blij mee zijn, maar als ze dat niet blijken te zijn, waarom zouden ze dat toch vol moeten houden? Daar wordt niemand toch beter van?
Er zijn wel aanwijzingen Lienekien. Ik ben geen professional maar ik begon twee jaar geleden tijdens mijn verjaardag iets te vermoeden. We gingen bowlen en mijn schoonzus heeft de hele tijd lopen zieken en zeiken dat de muziek te hard stond, het veel te druk was en dat de bowlingballen te veel lawaai maakten. Later die dag ging ze in het restaurant met haar rug naar de tv zitten naar eigen zeggen om niet teveel indrukken binnen te krijgen. Ze is diverse keren naar de receptie van de bowling geweest om te verzoeken de muziek wat minder hard te zetten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen, doos. Kennelijk vind jij het prima om zo'n diagnose ook maar direct op de zus te plakken. Alsof je autistisch moet zijn om zo'n opmerking te maken.
Och lieve schat. Ik vind bowlingbanen ook verschrikkelijk en een televisie in een restaurant? Gruwel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:27 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Er zijn wel aanwijzingen Lienekien. Ik ben geen professional maar ik begon twee jaar geleden tijdens mijn verjaardag iets te vermoeden. We gingen bowlen en mijn schoonzus heeft de hele tijd lopen zieken en zeiken dat de muziek te hard stond, het veel te druk was en dat de bowlingballen te veel lawaai maakten. Later die dag ging ze in het restaurant met haar rug naar de tv zitten naar eigen zeggen om niet teveel indrukken binnen te krijgen. Ze is diverse keren naar de receptie van de bowling geweest om te verzoeken de muziek wat minder hard te zetten.
Al het bovenstaande plus het feit dat ze verlangde dat iedereen rekening met haar hield kunnen wijzen op een ASS.
Dat is volkomen logisch. Mensen die zelf arm zijn, weten wat dat betekent en hebben meer empathie op dat vlak. Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar statistisch is dit gewoon zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:26 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets wat me regelmatig verbaast: Vrienden van mij die op uitkeringsniveau leven zijn vaak vrijgeviger dan vrienden die bijvoorbeeld 50.000 of 100.000 per jaar verdienen.
Is het eigenlijk wel mogelijk dat je NTs ander gedrag aan kan leren?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel mogelijk dat je autisten ander gedrag aan kan leren?
Tv's in een restaurant? Was dat een kindervriendelijk restaurant? Een cafetaria of tijdens het WK? Ik ken geen restaurants met tv'squote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:27 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Er zijn wel aanwijzingen Lienekien. Ik ben geen professional maar ik begon twee jaar geleden tijdens mijn verjaardag iets te vermoeden. We gingen bowlen en mijn schoonzus heeft de hele tijd lopen zieken en zeiken dat de muziek te hard stond, het veel te druk was en dat de bowlingballen te veel lawaai maakten. Later die dag ging ze in het restaurant met haar rug naar de tv zitten naar eigen zeggen om niet teveel indrukken binnen te krijgen. Ze is diverse keren naar de receptie van de bowling geweest om te verzoeken de muziek wat minder hard te zetten.
Al het bovenstaande plus het feit dat ze verlangde dat iedereen rekening met haar hield kunnen wijzen op een ASS.
Heb je vast bij restaurants bij bowlingbaans.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Tv's in een restaurant? Was dat een kindervriendelijk restaurant? Een cafetaria of tijdens het WK? Ik ken geen restaurants met tv's
Bowlingwatte?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je vast bij restaurants bij bowlingbaans.
Ja, het zijn aanwijzingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:27 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Mybadquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:17 schreef Fokpop het volgende:
[..]
same team ouwe, ik corrigeerde haar juist
Het ligt toch echt aan jou. En dat je dat weigert in te zien, en je vastklampt aan dit soort onbewezen onzin, maakt je falen alleen maar groter.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:27 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Stampen op de cupjes van je schoonzus ...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Re het volgende:
op de cupjes dan natuurlijk, niet op je schoonzus
Alleen heeft zij die cupjes nieteens zelf betaaldquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stampen op de cupjes van je schoonzus ...
heeft TS terloops de cupsize van schoonzus al genoemd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit hoeft allemaal niks te betekenen. In mijn omgeving ken ik meerdere mensen die totaal niet van drukte houden (bowlingbaan is wat dat betreft een mooi voorbeeld, met al die gillende kinderen vaak) en die mensen hebben echt geen autisme of wat dan ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:27 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een cadeau geeft om iemand anders blij te maken, niet om jezelf gewaardeerd te voelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef Fokkiebaby het volgende:
Ik voel me er verdrietig en ondergewaardeerd door en heb er op dat moment niets van gezegd maar vraag me eigenlijk af of ik alsnog over mijn gevoelens moet praten met broer en/of schoonzus.
om ons te vermaken. Daar is heel dit topic voor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom zou je dat erbij moeten vermelden? Zodat we allemaal vinden dat het een gierige vrek is die niet zijn eigen capsules wil kopen en compleet retarded is dat hij er ok mee is dat zijn wijf zeikt over zoiets triviaals als koffie?
Of waarom moet je dat er precies bij vertellen?
* Buurpoes haalt opgelucht adem.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:53 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Dit hoeft allemaal niks te betekenen. In mijn omgeving ken ik meerdere mensen die totaal niet van drukte houden (bowlingbaan is wat dat betreft een mooi voorbeeld, met al die gillende kinderen vaak) en die mensen hebben echt geen autisme of wat dan ook.
jij bent gewoon een zeikpoesquote:Op zondag 31 mei 2015 11:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes haalt opgelucht adem.
Ik heb blijkbaar niet persé ASS, omdat ik een hekel aan herrie heb.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ze is nat. Niemand heeft gezegd dat het van de zeik komtquote:
Dit. Als het maar nat is.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, ze is nat. Niemand heeft gezegd dat het van de zeik komt![]()
ow wacht..dat was die andereo nee...damn tijd voor koffie! excuus
![]()
Maar dat gegeven paard dan?quote:Ik dacht altijd dat je een cadeau geeft om iemand anders blij te maken, niet om jezelf gewaardeerd te voelen.
Ze benoemt de nadelen waar ze tegenaan loopt, dat heeft toch niets met jou te maken? Of had ze dit niet tegen jou mogen uitspreken omdat jij het betreffende apparaat gegeven hebt?
Ik weet natuurlijk niet hoe ze dit gezegd heeft, maar ik zou het juist vervelend vinden wanneer degene zou denken hier niet eerlijk over te kunnen zijn.
dat moet je in zn bek schijten xDquote:Op maandag 1 juni 2015 06:18 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Maar dat gegeven paard dan?
http://www.woorden.org/sp(...)%20de%20bek%20kijken
Je gaat je gevoelens laten bepalen door een spreekwoord?quote:Op maandag 1 juni 2015 06:18 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
doe jij dat niet dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 07:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je gaat je gevoelens laten bepalen door een spreekwoord?
Een gegeven paard geeft een hoop rommel.quote:Op maandag 1 juni 2015 06:18 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Dat heeft ze vriendelijk aangenomen, uitgeprobeerd en nu blijkt het niet in haar stal te passen.quote:Op maandag 1 juni 2015 06:18 schreef Fokkiebaby het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef Fokkiebaby het volgende:
Vorig jaar december heb ik mijn broer en schoonzus een Dolce Gusto espressomachine van 50 euro gegeven met de bijbehorende koffiecapsules omdat ze als ze bij mij op bezoek komen altijd zo graag een Dolce Gustootje van me proberen.
Elke keer dat ik op bezoek ga bij ze neem ik weer Dolce Gusto capsules voor ze mee, en ook deze keer was de kist waarin ze de capsules bewaren helemaal leeg voordat ik ging bijvullen.
Echter vandaag was mijn schoonzus aan het mopperen dat de DG capsules zoveel water vast houden, dat er zo'n berg plastic weggegooid moet worden omdat je van één capsule maar één kop koffie kunt zetten en dat ze denkt maar weer over te stappen op bonenkoffie.
Bij mijn weten hebben mijn broer en schoonzus nog nooit zelf een doosje DG capsules gekocht, alles dus altijd van mij gekregen en ik heb ze nooit gedwongen elke dag Dolce Gusto te drinken.
Ik voel me er verdrietig en ondergewaardeerd door en heb er op dat moment niets van gezegd maar vraag me eigenlijk af of ik alsnog over mijn gevoelens moet praten met broer en/of schoonzus.
Als je het blijft voeren (met cupjes) wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Een gegeven paard geeft een hoop rommel.
En dat blijkt wel weer.
Het is een vrouw, dus die draaien meestal om de echte reden heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef Fokkiebaby het volgende:
Vorig jaar december heb ik mijn broer en schoonzus een Dolce Gusto espressomachine van 50 euro gegeven met de bijbehorende koffiecapsules omdat ze als ze bij mij op bezoek komen altijd zo graag een Dolce Gustootje van me proberen.
Elke keer dat ik op bezoek ga bij ze neem ik weer Dolce Gusto capsules voor ze mee, en ook deze keer was de kist waarin ze de capsules bewaren helemaal leeg voordat ik ging bijvullen.
Echter vandaag was mijn schoonzus aan het mopperen dat de DG capsules zoveel water vast houden, dat er zo'n berg plastic weggegooid moet worden omdat je van één capsule maar één kop koffie kunt zetten en dat ze denkt maar weer over te stappen op bonenkoffie.
Bij mijn weten hebben mijn broer en schoonzus nog nooit zelf een doosje DG capsules gekocht, alles dus altijd van mij gekregen en ik heb ze nooit gedwongen elke dag Dolce Gusto te drinken.
Oke.....relevantie?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:07 schreef Fokkiebaby het volgende:
Misschien moet ik er bij vermelden dat mijn broer miljonair is en dat de broer van mijn schoonzuster vorig jaar gediagnosticeerd is met ASS.
ASS kan soms erfelijk zijn en mijn schoonzus doet of haar neus bloedt maar weet dat ik denk dat zij het ook heeft.
Is dat diezelfde vriend die een terminale kankerpatiënt wou vragen of haar beademingsmachine niet even wat zachter kon, want hij had er last van tijdens het slapen?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:20 schreef Fokkiebaby het volgende:
Probleem opgelost: De schoonzus mocht mijn vriend niet. Nu het uit is ben ik ineens weer haar grote vriendin. Van je familie moet je t hebben....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |