have fun!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Karina, kun jij de edit opzetten, kan ik straks editen met foto's en zoben nu weg
Ja klopt, die noten en koolrabi zijn heerlijk, maar de rest zou ik volgens mij allemaal niet met plezier etenquote:
ga het proberen zi mobiel nu anders doe ik het strak evenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Karina, kun jij de edit opzetten, kan ik straks editen met foto's en zoben nu weg
Russe denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:48 schreef -sabine- het volgende:
Zwezerik met rodeuiencompot.
Toetje is een roompudding, een Charlotte XXX
Dat was um.quote:
das niks :/quote:
Ooh ik deed het ook op gehoor. Heb zelf niet zoveel met toetjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat was um.
Ik vertelde al eerder dat ik bijna niets lust en eet, maar kookprogramma's magisch vind.
Toetjes zeggen en doen mij niets.
quote:
Hij is open. Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
blijkbaar ;pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef megamandy het volgende:
Huh wat, 30 minuten? Zijn er dan al 1,5 uur voorbij?
heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:11 schreef megamandy het volgende:
"Zeker voor iemand die niet bekend is met deze dessertklassieker"
Nog nooit heb ik een Charlotte Russe op een kaart zien staan.
als ik kijk naar die pudding welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:14 schreef megamandy het volgende:
Oei was dit het bord van de rauwe zwezerik?
hahahquote:
dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:17 schreef LPFAN het volgende:
er moet iemand anders het wel enorm meer verkloot hebben wil jaq niet naar huis gaan vandaag
ja idd, ik ben er ook gek opquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:19 schreef -sabine- het volgende:
Gegrilde Granny's. Dat moet ik ook eens proberen. Ik houd van Granny's.
De salsa in de bouillon van Naresh is goed, maar doet afbreuk aan de smaak van de inktvis.
Granny Smithsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:19 schreef -sabine- het volgende:
Gegrilde Granny's. Dat moet ik ook eens proberen. Ik houd van Granny's.
De salsa in de bouillon van Naresh is goed, maar doet afbreuk aan de smaak van de inktvis.
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:23 schreef -sabine- het volgende:
Deze zwezerik ziet er wel lekker uit.
Te weinig boemboe. Nou dat weer.
Dat toch zegt me dat hij niet wintquote:Na masterchef heb ik ingezien dat ik meer kan dan een gemiddelde kok, daarom wil ik toch iets ondernemen om mijn ervaring, kennis en smaak met iedereen te delen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Jacq is eruit? (zoals mijn voorspelling?)
Geen idee, kheb het niet gezienquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]was ook wel erg duidelijk dat ze er uit vloog, was bar slecht wat ze er van gemaakt had
Ik vind t ook jammer. Ik vond haar sympathiek en ik vond haar door de hele serie genomen consequent in haar performance. Ondanks dat ze deze opdracht overduidelijk wel echt verpest had.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:20 schreef sirdanilot het volgende:
Jammer dat jaq eruit ligt, weet niet waarom iedereen haar haat?
Hij weet wel altijd zijn eigen smaken toe te voegen. Als je de jury mag geloven, is hij altijd succesvol in die smaakcombinaties.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:42 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb gewoon echt niks met 'm. Hij zeurt. En t stond me tegen dat de eerste afleveringen alles wat hij deed aan zijn ziekteverleden werd gekoppeld.
Daarnaast is hij qua kookskills nergens echt de beste in. Voor mijn gevoel wint hij nooit iets, maar volgt hij altijd op een veilige tweede of derde plaats. Terwijl je in een wedstrijd, zeker in deze fase, elke keer alles uit de kast zou moeten trekken en risico zou moeten nemen om jezelf te laten zien.
Ja hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:46 schreef timmmmm het volgende:
Was de aflevering van gisteren het terugkijken waard?
ik haat haar niet maar ik vond haar het slechts in vergelijking met de rest (inge is uitzondering die had er van mij in plaats van jaq er uit gemogen)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:20 schreef sirdanilot het volgende:
Jammer dat jaq eruit ligt, weet niet waarom iedereen haar haat?
Ze kreeg toch ook wel vaak het commentaar dat het allemaal wat simpel was? En de keren dat ze op de vide stond was vaak door het winnen van een testje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind t ook jammer. Ik vond haar sympathiek en ik vond haar door de hele serie genomen consequent in haar performance. Ondanks dat ze deze opdracht overduidelijk wel echt verpest had.
Stan was wellicht beter met moleculair koken enzovoorts en Naresh is meer gegroeid. Maar ik vond haar overall vaak wel goed.
En in opmaak. Hij kan alleen niet zo goed met stress omgaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hij weet wel altijd zijn eigen smaken toe te voegen. Als je de jury mag geloven, is hij altijd succesvol in die smaakcombinaties.
Ik vond de jury van vorige keer veel leuker.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:05 schreef Snuifdoos het volgende:
Al met al mooi seizoen.
Leuke kandidaten.
En een ook een goeie samenstelling van jury zo.
Marcus Polman een skattig man.
Michiel ook wel nice.
En Robert zowaar ook een aardige man.
Hoop dat ze deze aanhouden voor volgende keer.
Ik weet niet precies meer of er vorig jaar een topchef was, maar dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben. Ik keek altijd trouw topchef en dat was een topshow vergeleken met Masterchef. Nu nog steeds was dat een beter/leuker programma dan Masterchef nu en Masterchef is dit seizoen al een betere show dan eerder.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:00 schreef Karina het volgende:
Ik heb de kijkcijfers een beetje zitten 'onderzoeken': die zijn beter dan Masterchef 2014. De finale van Masterchef 2014 bijvoorbeeld (die toch het hoogste kijkcijfer zou moeten opleveren van het hele seizoen zou je denken) had maar 429.000 kijkers. Gemiddeld zo tussen de 250.000 en 280.000 kijkers.
Deze Masterchef zat vorige week op een gemiddelde van 458.000, met vrijdag zelfs 519.000 kijkers.
Tijdstip van uitzenden zal hier iets mee te maken hebben? Op primetime is de concurrentie natuurlijk een stuk groter.
In mijn geval is het in ieder geval omdat het om half 7 is, vorig jaar heb ik niet eens gekeken omdat het waarschijnlijk gelijk met een ander programma was wat ik toen volgde.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:21 schreef computergirl het volgende:
of bekendheid van Kranenborg waardoor er mensen zijn gaan kijken die eerder niet keken en inmiddels braaf zijn blijven 'hangen' omdat het best leuk is
Topchef is helaas alweer een tijdje geleden... Was inderdaad een topshowquote:Op maandag 1 juni 2015 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer of er vorig jaar een topchef was, maar dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben. Ik keek altijd trouw topchef en dat was een topshow vergeleken met Masterchef. Nu nog steeds was dat een beter/leuker programma dan Masterchef nu en Masterchef is dit seizoen al een betere show dan eerder.
De concurrentie op het gebied van kookshows is nu bijzonder laag. Waar Wie is de chef? er eerder was (ipv nu, die 10000ste herhaling, topchef, The Taste hebben we nog gehad etc etc.
Of die concurrentie er vorig jaar ook nog was, weet ik niet zeker meer. Dat viel geloof ik allemaal wel mee. Maar dan nog kon het dat seizoen pas beginnen een vaste schare kijkers op te bouwen en uit te breiden. Ik denk dat het daar mee te maken heeft
Nieuw boekie uit zeker?quote:Jacob Jan Boerma is een Nederlandse chef-kok en mede-eigenaar van restaurant De Leest. In samenwerking met Sacha de Boer geeft Boerma kookboeken uit.
quote:Joris Bijdendijk. Hij had met restaurant Bridges in Amsterdam een Michelinster; inmiddels is hij de chef van Rijks in het Rijksmuseum.
Zouden ze dan zo'n kookboek onder een clos krijgen met hun eigen hoofd erop?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:39 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik de beide heren niet ken (natuurlijk) even opgezocht:
[..]
Nieuw boekie uit zeker?
[..]
ze zijn naar antwerpen geweest!:p das blijkbaar een reisquote:Op maandag 1 juni 2015 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze dan zo'n kookboek onder een clos krijgen met hun eigen hoofd erop?
Nog steeds jammer dat ze geen reis hebben gemaakt.
Reisje naar Antwerpen twee maal vond ik ook wat magertjes inderdaad. Sowieso dat het twee maal naar de zelfde stad was is wel jammer. Had dan desnoods Antwerpen en Brussel gedaan als het niet te ver weg mocht zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze dan zo'n kookboek onder een clos krijgen met hun eigen hoofd erop?
Nog steeds jammer dat ze geen reis hebben gemaakt.
Okt '14. Dus zo nieuw is het niet.quote:Nieuw boekie uit zeker?
Die griet lijkt me heel irritant en ik zie haar pas nu voor het eerst.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:38 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind David zoooo leuk![]()
baalde vorig jaar ook verschrikkelijk toen hij er uit vloog
Welke? Bojana? die is verschrikkelijk ;pquote:Op maandag 1 juni 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die griet lijkt me heel irritant en ik zie haar pas nu voor het eerst.
Goed gezien dusquote:Op maandag 1 juni 2015 18:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Welke? Bojana? die is verschrikkelijk ;p
Eentje is souschef en eentje is hoofdchef. De oude deelnemers zijn souschef.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
ik had et trouwens ff gemist want had foon maar moeten ze ook samenwerken?
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed gezien dusEcht meteen bij het voorstellen vond ik haar al een trut.
Ik begrijp het helemaalquote:
David (quote:Op maandag 1 juni 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal![]()
Die andere vind ik eigenlijk niet zoveel van. Dat komt misschien nog wel.
Ik vind het wel lekker ergeren met hem.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
gatverdamme canada weer..... ik vind die kerel zo vreselijk
haha ;p ergeren doe je wel met hem ja getverquote:Op maandag 1 juni 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker ergeren met hem.
stom wijf ;pquote:
Rosa is een stuiterballetjequote:
hoop et toch niet zeg.. stom wief bleghquote:Op maandag 1 juni 2015 18:55 schreef schaakkipje het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat de beste kok eruit moet omdat hij moet samenwerken met die bozige vrouw.
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
Wat daar op het bordje bij Gary lag zag er een beetje sneu uit.
haha jaquote:Op maandag 1 juni 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem echt Menno 2.0
Qua uiterlijk dan he.
Dat snapte ik ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Dat snap ik niet:
lekker fris maar te zoet?
Het is toch of het 1 of het ander?
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:02 schreef mignonne het volgende:
is er eliminatie nu dan?
wat een apart type die Bojana zeg.
???quote:
Volgens mij waren we het hier wel over eens hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
bojana vond ik ook zooooo stom. en david is tof
ja net zoals de allereerste mysteryboxquote:
ja en ze moeten het nog proeven ook, en dan uitslag. zien we ze 5 minuten koken? vind t maar raar ditquote:Op maandag 1 juni 2015 19:15 schreef computergirl het volgende:
Nog een kwartier zendtijd voor beslissende opdracht
Misschien een cliffhanger dat we morgen pas de uitslag zien?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja en ze moeten het nog proeven ook, en dan uitslag. zien we ze 5 minuten koken? vind t maar raar dit
Neeeheee, dat 'haat' ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien een cliffhanger dat we morgen pas de uitslag zien?
ohh neee hequote:Op maandag 1 juni 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 1 juni 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
duurt niet langer.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop het ook niet nee. Of duurt het vandaag langer soms? Ik heb niet in de 'gids' gekeken.
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop het ook niet nee. Of duurt het vandaag langer soms? Ik heb niet in de 'gids' gekeken.
Daar is toch een term voor? Volgens mij heb ik dat in Masterchef Australie gezien.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nee.
Leuk idee van Naresh. Door kleur op het verkeerde been brengen.
hij is toch niet tevredenquote:
Iets met chroma?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar is toch een term voor? Volgens mij heb ik dat in Masterchef Australie gezien.
Wat zal de jury stinken na het proeven
Goh, wie zou jouw favoriet zijn?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Denk het ook ja, Naresh door
Hopelijk Gary ook en Inge eruit. Al vind ik het ook niet erg als Stan verdwijnt.
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:30 schreef -sabine- het volgende:
Nu maakt het mij niet veel meer uit wie er gaat winnen.
Om jullie te pesten mag het Stan zijn.
En is gewoon de aller aller leukste!quote:Op maandag 1 juni 2015 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Wel een terechte laatste 3 vind ik..mooie mix zo.
Stan is de meest talentvolle en denk ik de beste van de 3.
Gary is degene die met de meeste kwaliteiten binnenkwam, maar heeft relatief weinig progressie geboekt.
Naresh had (en heeft) nog het meest te leren, maar heeft wel veruit de beste ontwikkeling doorgemaakt.
Het wordt doorgaans koud geproefd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:39 schreef spapaars het volgende:
Als ze klaar zijn met koken,is alles al keurig opgeruimd als het proeven begint.
En dat doe je niet in een paar minuten, kan nooit goed zijn voor de kwaliteit van de bereide maaltijden.
Geen nieuw lijstje wat je wil posten? Wat 'onze' top 3 is?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:16 schreef Burner82 het volgende:
wie-o-wie kan de op even open zetten?
Of deze ff erin knallen en lijstje eruit?
[ afbeelding ]
Ik heb er helaas geen tijd voor gehad... Dus ik heb ook geen lijstjes gezienquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen nieuw lijstje wat je wil posten? Wat 'onze' top 3 is?
Mijn top 3 is hetzelfdequote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb er helaas geen tijd voor gehad... Dus ik heb ook geen lijstjes gezien
Maar kan het lijstje wel bedenken van de top 4:
Naresh
Gary
Stan
Inge
Is ook de top 3 (van de top 6, als je de 3 ge-elimineerde weghaalt) van fok... Dus redelijk accuraatquote:
Hopelijk worden we niet teleurgesteld dan vrijdagquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is ook de top 3 (van de top 6, als je de 3 ge-elimineerde weghaalt) van fok... Dus redelijk accuraat
Geen idee of ze met 2 of 3 man de finale in gaan eigenlijk....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk worden we niet teleurgesteld dan vrijdag
Is niet echt iets over gezegd inderdaad. Je zou denken 2 omdat er nog 3 dagen te gaan zijn tot vrijdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen idee of ze met 2 of 3 man de finale in gaan eigenlijk....
Sterkte ik zit al een jaar zoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:25 schreef Burner82 het volgende:
Gisteren was mijn 1e dag als werkloze... Kan beter werken, heb ik het minder druk
Met 3 vind ik cooler... en dan wel zo een ronde keukenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is niet echt iets over gezegd inderdaad. Je zou denken 2 omdat er nog 3 dagen te gaan zijn tot vrijdag.
[..]
Sterkte ik zit al een jaar zoAl kan ik niet zeggen dat ik me echt verveel thuis
Drie vind ik ook wat leuker dat er tussen de rondes door 1 afvalt en dan de andere 2 door mogen. Al kan dat denk ik niet in 1 aflevering.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met 3 vind ik cooler... en dan wel zo een ronde keukenen dan in 2 rondes of zo... Dat vond ik altijd wel cool....
Ik denk/hoop niet dat ik heel lang zonder zitMaar is ook mijn eigen schuld. Ik was eerst 6 maanden interim om orde op zaken te stellen... daarna nog 2.5 jaar blijven plakken.. Nu had ik nog maar 2 uur per dag werk
Heb het iets TE gestroomlijnd
Smakelijk en succes met zíggoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Drie vind ik ook wat leuker dat er tussen de rondes door 1 afvalt en dan de andere 2 door mogen. Al kan dat denk ik niet in 1 aflevering.
Tja dat dacht ik ook niet maar ja ik ben al oud dan is het lastiger om wat te vindenZal jou wel sneller lukken.
Maar goed ik ga zelf even eten en zo (en mijn laptop uitzetten want mijn internet is weer een beetje aan het falen, Ziggo .... weet niet wat er aan de hand is de laatste tijd.
Door ziekte is sowieso kut.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef LPFAN het volgende:
ik ben ook al weer anderhalf jaar werkloos en door mijn ziekte kom ik helaas ook niet aan et werk momenteel ;p
maar volgens mij kan het ook best wel eens zo zijn dat ze met 3 de finale ingaan en dat bij de 1e opdracht er gelijk 1 uit moet. maar we zien het vanzelf ;p
hmm balen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Door ziekte is sowieso kut.
Bij mij was het een besluit door de hoogste Europese manager die we hebben... Ze zijn al een paar jaar flink aan het hakken (op USA-manier, bij de baas komen, en dikke doei, na 10-12 daar te werken of zo... Of nog erger, er komt een Amerikaan, iedereen in de kantine, en hij begint namen op te lezen die mogen vertrekken..... Onaangekondigd).
Het was heel simpel, tenzij ik 110% onmisbaar ben, mochten ze me een contract geven. Niemand is zo onmisbaar, dus doei
Ja, dat hoop ik ook, in zo een ronde keuken met 3 blokken
jaaaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
Ah hier hoopte ik al op! Meedraaien in een keuken
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Oud gifje van JJ uit Topchef: [ afbeelding ]
Voor de gasten wel denk ik...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me geen 'gezellig' restaurant.
Wel een leuke chef hoor
quote:Wel een leuke lekkere chef hoor
Het ziet er qua inrichting niet echt gezellig uit vind ik. Beetje kaal en zo. Het eten zal wel erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor de gasten wel denk ik...
Je bedoeld natuurlijk:
[..]
Denk niet dat JJ graag mensen laat wachten.... Hij loopt zelf rond met 2 van z'n eigen chefs...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
Oh het is niet echt 'meedraaien' maar zelf koken. Meedraaien is leuker omdat ze dan echt achter de broek worden gezeten.
ik denk voorkennisquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
Heeft JJ voorkennis over de kandidaten.... Of discrimineerde hij Naresh?
Voorkennis denk ik hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
Heeft JJ voorkennis over de kandidaten.... Of discrimineerde hij Naresh?
quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorkennis denk ik hoorStan was toch ook het best met toetjes? Dat van de specerijen had net zo goed op Gary kunnen slaan anders.
En dan vooraf zeggen dat "het jonge grut" het vooral moeilijk zal hebben in die keukenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
dat blijkt wel ja als Gary zometeen in tranen uitbarst ;p
Dat vond ik bij Topchef leuker... Juul en Kraan die de boel lopen te trollen... En de chefs waren al helemaaaaaal ergquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
dat blijkt wel ja als Gary zometeen in tranen uitbarst ;p
Zoveel geniale gifjes in die reeksquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat vond ik bij Topchef leuker... Juul en Kraan die de boel lopen te trollen... En de chefs waren al helemaaaaaal erg![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Viervoudige facepalmquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Dit moment was echt legendarisch
[ afbeelding ]
Die was heerlijk jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Dit moment was echt legendarisch
[ afbeelding ]
wat gebeurde daar?quote:
Grote faal van een kandidaatquote:
Dit is geen VBL Burner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |