Haha wie weet. Als ze in NL zitten zullen het er niet veel zijn, want Nederlands leren om meningen te beinvloeden lijkt me niet een hele goede investering. Als er mensen op een hele specifieke manier reageren zou je denk ik met google misschien wel een patroon moeten kunnen ontdekkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:58 schreef Rezania het volgende:
Zouden ze dan ook hier op FOK! zitten? Bij ieder bericht over Rusland verschijnen er wel weer 'Poetin!Zo'n leider zouden wij ook moeten hebben.'-roepers.
Ik zie weinig ophef, ik zelf vind het vooral heel fascinerend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:59 schreef Dance99Vv het volgende:
Grappig maar het is al tijden aan de gang met b.v bij de EU. Ook daar zie je dit fenomeen terug om de slechte naam van de EU te torpederen. Van de USA is het ook gewoon bekent.
Dus waarom er nu ineens ophef is over dat de russen het ook doen ontgaat me
Je brengt het ter sprake dus je wil het onder de aandacht brengen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha wie weet. Als ze in NL zitten zullen het er niet veel zijn, want Nederlands leren om meningen te beinvloeden lijkt me niet een hele goede investering. Als er mensen op een hele specifieke manier reageren zou je denk ik met google misschien wel een patroon moeten kunnen ontdekken
[..]
Ik zie weinig ophef, ik zelf vind het vooral heel fascinerend.
Ja ik vind het fascinerend, en hoop dat iemand anders misschien meer interessante stukken heeft over hetzelfde onderwerp, en deel het ook omdat anderen het misschien ook itneressant zouden vinden om te lezen. Ik wist niet dat je daar boos over zou wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je brengt het ter sprake dus je wil het onder de aandacht brengen.
Misschien is kijken in het oekraine-rusland topic, daar zie je pas echt de propaganda machines aan het werk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik vind het fascinerend, en hoop dat iemand anders misschien meer interessante stukken heeft over hetzelfde onderwerp, en deel het ook omdat anderen het misschien ook itneressant zouden vinden om te lezen. Ik wist niet dat je daar boos over zou worden
Ach je zal overal wel trollen hebben betaalde en onbetaalde, het is maar wat je hobby isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef Ali_boo het volgende:
Sterk staaltje van projecteren van de gardian
Zit erover na te denken om een aparte topic te openen om het andere kant te belichten . Ja het stikt van de trollen maar ze zijn niet Russisch
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:58 schreef Izzy73 het volgende:
Net zo effectief als de westerse propaganda.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:58 schreef Rezania het volgende:
Zouden ze dan ook hier op FOK! zitten? Bij ieder bericht over Rusland verschijnen er wel weer 'Poetin!Zo'n leider zouden wij ook moeten hebben.'-roepers.
Kan je wel gaan emogiffen, maar is wel zo.quote:
Ik heb nog geen euro gezien voor mijn pro-putin posts.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je wel gaan emogiffen, maar is wel zo.
Ik begrijp je niet helemaal denk ik?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:40 schreef Meneer_Berylliumus het volgende:
Gaan we ook in op het feit dat de naam van het land dat hier genoemd wordt ook al propaganda zou kunnen zijn voor het land om meer publiciteit te trekken voor allerhande zaken?
Het eerlijk zijn over het verspreiden van propaganda lijkt Rusland een 2e kans te geven voor een extra propaganda golf waarin ze uitleggen niet aan propaganda te doen maar tegelijkertijd toch weer extra naam en aandacht voor het land te krijgen.
Exact, ik wil hier te te uitvoerig over typen natuurlijk want dan noem ik Rusland weer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal denk ik?
Alle aandacht is goede aandacht of zo?
Ik zie niet echt in hoe dit een positief effect kan hebben op Rusland eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:21 schreef Meneer_Berylliumus het volgende:
[..]
Exact, ik wil hier te te uitvoerig over typen natuurlijk want dan noem ik Rusland weer.
Oei mislukt.
Soms neem ik gespreksonderwerpen van het internet over in mijn gesprekken IRL, zeker met internet geloof ik wel dat elke vorm van publiciteit goede publiciteit is, omdat mensen dan zelfstandig met de google hun eigen verhaal bij een naam kunnen zoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe dit een positief effect kan hebben op Rusland eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |