dat is altijd zo met relevante maatschappelijke onderwerpen bij de politiek eindigen die in de doofopotquote:
Terechte klacht want zo wordt de wiet alleen maar duurder en worden steeds meer mensen de illegaliteit in gedreven!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:09 schreef amenth het volgende:
[..]
dat is altijd zo met relevante maatschappelijke onderwerpen bij de politiek eindigen die in de doofpot
ja klinkt oneerlijk maar diegene moet meestal alles installeren, alle spullen regelen plus de verkoop enz doen zijn vaak mensen die niks kunnen maar het wel willen dus ja dan zo verdelingquote:
dat ligt er aan hoe je het bekijkt, ze weten de eventuele consequenties heel goed en doen het dus ook voor het geldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef the-eye het volgende:
Het is gewoon misbruik maken van mensen die door hun schulden in een lastige situatie zitten. Dat is iets heel anders dan mensen helpen
Je argument dar andere landen met legalisatei bezig zijn snijdt geen hout. Dit zal namelijk nooit betekenen dat iemand in een woonhuis 6 lampen op zal mogen hangen voor bedrijfsmatige activiteiten. De mensen die nu bij anderen lampen in huis hangen zullen niet degene zijn die dan de wiet gaan kweken. Een vast systeem hanteren is iets anders dan een gewas telen er zijn mensen in Nederland die daar wel verstand van hebben en dat zijn geen oostblokkers, mocro's etcquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:16 schreef amenth het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe je het bekijkt, ze weten de eventuele consequenties heel goed en doen het dus ook voor het geld
zei de ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:56 schreef amenth het volgende:
[..]
ja klinkt oneerlijk maar diegene moet meestal alles installeren, alle spullen regelen plus de verkoop enz doen zijn vaak mensen die niks kunnen maar het wel willen dus ja dan zo verdeling
quote:criminilaiteit
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Met de VVD terug naar het jaar 1953.![]()
Andere landen halen ons links in qua drugswetgeving en Nederland gaat terug naar de tijd van Gerard Reve en de Avonden.![]()
Zelfs een deel van het verschrikkelijk conservatieve Murica heeft ons reeds ingehaald.![]()
Portugal, een land dat tot 1974 een dictatuur was (waar rechts zijn vingers bij af kan likken) heeft een veel liberale en humanere wetgeving nu dan ons Calvinistische Nederland.
![]()
Herzlich willkommen in die Niederlande.
Herzlich willkommen in das Jahr 1953.
Voortaan zoiets maar aan de grens plaatsen bij Kaldenkirchen - Venlo.
Mooi.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben Japanse Lupines gaan kweken, dan mag het.
Paddo's staan gewoon in de wei.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi.
Paddokweekset van Azarius. Goeie ouwe tijd. Groeiden als kool die dingen.
quote:
Daar heb ik geen verstand van, hier staan ze op onbemest weiland in de stront.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rondom een Colombiaanse grot onder een overweldigende sterrenpracht.
Verkopen of zelf eten dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van, hier staan ze op onbemest weiland in de stront.
Eerst drogen en dan in de thee werkt perfect.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkopen of zelf eten dan.
Als je er echt verstand van hebt, verdomme.
Ik bedoel of je enig verstand hebt van mycologie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst drogen en dan in de thee werkt perfect.
Een vriend van mij had ooit een relatie met ene Myco, maar dat is totaal verkeerd afgelopen. Die ging vaker vreemd dan conventioneel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bedoel of je enig verstand hebt van mycologie.
Vreemdgaan lijkt me op zich niets mis mee, daarin ben ik duidelijk, maar dat het nou per sé met kabouters moet zijn is toch iets wat me tegenstaat van die ex van je vriend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een relatie met ene Myco, maar dat is totaal verkeerd afgelopen. Die ging vaker vreemd dan conventioneel.
Nee joh, weet welke paddos ik moet hebben en daar houd mijn kennis wel op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bedoel of je enig verstand hebt van mycologie.
Schijnt dat kabouters in optimale forma kunnen beffen. Die vriend van mij zei ook dat zijn ex al klaarkwam als ze alleen de tong zag.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 04:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemdgaan lijkt me op zich niets mis mee, daarin ben ik duidelijk, maar dat het nou per sé met kabouters moet zijn is toch iets wat me tegenstaat van die ex van je vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |