SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jammer majo! Nu de resultaten maar afwachten. ..
[ Bericht 20% gewijzigd door Barreltje op 03-06-2015 10:01:26 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga even de fokwet oproepen..
Dag 36.. en ook al had ik vlgs mij een verneukte cyclus deze keer..
Nu mag het wel doorbreken hoor..
Wachten op iets wat onvermijdelijk is, is gewoon irritant. ...de dag van batsen zegt niet zo veel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jammer majo! Nu de resultaten maar afwachten. ..je zou met de bats op dag 18 bij wijze van spreken een ei op dag 23 kunnen bevruchten.
disclaimer
wat was je langste cyclus so far?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Ohw silver! Hopelijk niet TE ernstig?
En sq.. 5 dagen.. zoveel vertrouwen heb ik niet in onze lichamen...
33..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:59 schreef elamanilo het volgende:
Sperma in je lichaam (dus van het klussen op zondagavond) kan ook best wel lang in je lichaam leven! (Volgens mij tot wel 7 dagen) Dus als je ovulatie woensdag is, dan heb je nog best wel een goede kans dat er wat zaadjes (die dan al heel ver naar binnen zijn gezwommen!) in leven zijn en bij je eitje aankomen zodra het springt. I.t.t. sperma die je buiten je lichaam bewaard en pas tegen die tijd inspuit bij jezelfMost likely is dat dan al best wel overleden
Volgens mij is het buiten je lichaam niet echt heel lang 'houdbaar', tenzij ingevroren oid, maar dat gaat ook vast op speciale manieren
En als je ovulatie dan niet op woensdag, maar op donderdag is, dan ben je alweer terug. Daarbij blijft je eitje ook nog 24 tot 48 uur vruchtbaar na je ovulatie, dus ik zie helemaal geen kansloze ronde daar hoor Zoe! Je hebt nu alvast een legertje klaarliggenEn je kunt dan vlak na/tijdens je ovulatie ook vast nog wel een keertje vrijen, als je weer terug bent <3
Edit, ik lees net dat je net een positieve ovulatietest had, echt een goede kans dus dat er nog zaadjes in je lichaam leven als je ei springtEn de zaadjes die het zolang volhouden, zijn ook sterk
![]()
Een normale cyclus is ook al heel fijn natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:39 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meidenhopelijk zet het nu gewoon door en heb ik in ieder geval een normale cyclus
Sjois wat is er aan de hand, klinkt niet goedaan mijn energie heb je niks, als in die bestaat niet, word net weer wakker
Ja preciesquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:58 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Een normale cyclus is ook al heel fijn natuurlijk
Kun je wat gerichter klussen
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:53 schreef MaJo het volgende:
Smallishbear ik bedenk net dat ik nooit meer je NOD heb aangepast in de OP en nu kan het niet meer
Ik ben ook blijquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:55 schreef L0t.. het volgende:
Balen van de negatieve test, maar jeej voor je cyclus Majo.
Thanksquote:
Ja, dat is wel een beetje kutquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook blij![]()
[..]
Thanks
Alleen jammer dat je droom niet klopte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |