Laat hem het zelf effe melden in dit topic als dat zo een issue is. Mata zegt al dat hij hem dan gewoon PW noemt als hij dat doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij hem expres Pahlawan blijft noemen om te irriteren
Soort Joran van der Sloot achtige trekjes begin ik te bespeuren
Ja dat is nieuw. jackie12 heet voortaan J2. Dat je het weet, kun je het respecteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:39 schreef marsan het volgende:
Waar gaat dit nog over? Gebruikersnamen of liever afkortingen gebruiken die via via meegedeeld worden.
Precies. Gaat nergens over zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:40 schreef jackie12 het volgende:
Voor de kindertjes die willen ,zeg lekker Pahlawan.
on topic nou.
Nee hoor, heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:41 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja dat is nieuw. jackie12 heet voortaan J2. Dat je het weet, kun je het respecteren.
Dat zegt Mata dus al de hele tijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik dat gezegd?
Zeg maar Jack of Jackie of Jackie Get N Go (FB) of Jackie12
Baru of El_Matador, alstublieft.quote:
Baru is geen user hierlquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:45 schreef El_Matador het volgende:
Zoals Barú een vulkaan is en Baru een user, is Pahlawan een mooie reisbestemming en pahlawan een user.
Lijkt me toch niet zo moeilijk allemaal. Er is dus ook geen issue, behalve voor hen die dat ervan maken...
Hoe weet jij dat?quote:
Dat is een kloon, en die hoor je bij zijn naam te noemen of een user op WS Maar dus geen "user"quote:
Hoe weet jij dat?quote:
QED.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
omdat er hier geen user post met de naam Baru, zucht
Zij heeft alleen het onderste stukje gedaan, iets van een half uurtje ofzo. Zoiets als wat je op Retiring ziet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:00 schreef jackie12 het volgende:
MeloD postte een tijdje terug haar ervaringen over het Pianistapad. Zij deed het eerste stukje (liep zij niet verkeerd?)
MeloD ben je er nog?
Of weet iemand waar haar verslagje over het eerste stuk staat?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
El Matador is Baru zegt ie?
Ladies and gentleman, we've got him!
wat ik begreep is dat Domnivoor een aardige vent in real life is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja domni is de enige die die onzin nog gelooft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |