Oke. Gefeliciteerd. En nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kuyt wordt volgend seizoen de CPT.
Wie gaat het bij jullie worden? Boilesen was wel echte leider dit seizoenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien leuk om te weten voor de Feyenoorders
Ben ik voor Ajax?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie gaat het bij jullie worden? Boilesen was wel echte leider dit seizoen
Dat gevoel heb ik wel jaquote:
Is niet het geval. Maar om antwoord te geven op je vraag: als VDV komt wss hij, met nadruk op als uiteraard, want die zie ik niet vertrekken naar Ajax. Geen idee wie dan.quote:
Flikker op met je slowchat over Ajaxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is niet het geval. Maar om antwoord te geven op je vraag: als VDV komt wss hij, met nadruk op als uiteraard, want die zie ik niet vertrekken naar Ajax. Geen idee wie dan.
Dit vinden de Feyenoorders niet leuk btw, dat het woordje Ajax in dit topic valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Mwah. Voor Cruijff was het een droom om ooit voor Feyenoord uit te komen. Ik denk niet dat dit bij VDV het geval is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
Misschien komt VDV wel naar Feyenoord. Hij is megalomaan genoeg om in de voetsporen van Cruijff te willen treden.
Een droom? Hahaha, pure wraak en niets anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:21 schreef eight het volgende:
[..]
Mwah. Voor Cruijff was het een droom om ooit voor Feyenoord uit te komen. Ik denk niet dat dit bij VDV het geval is.
En wie mag VDV zijn? Ik ken wel V&D.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Een type als VDV kunnen ze wel gebruiken ja
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee want Feyenoord is een topclub!
Dat zeg ik toch? Feyenoord hoort gewoon in de top-3, ze vallen er nu buiten dus daarom 'volgend jaar beter'. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.
Niet te vergeten dat PSV ook al zo'n 7 jaar terug de laatste schaal pakte en vorig jaar 4e zijn geëindigd. Dit seizoen is het een incident dat we geen derde zijn geworden.
PSV 7 jaar terug? Paar weken geleden nog hoor....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een topclub, no matter waar ze staan. Je ziet dat dat fc Twente in elkaar kankert en straks een matige middenmoot wordt, omdat ze zich als topclub zien dat ze nooit waren. Feyenoord staat aan de top maar met pieken en dalen.
Niet te vergeten dat PSV ook al zo'n 7 jaar terug de laatste schaal pakte en vorig jaar 4e zijn geëindigd. Dit seizoen is het een incident dat we geen derde zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |