SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Haha. Als hij komt gaat ie open. Ongeacht de tijd xDquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
melk heeft open relatie met de maccie
haha snap je
wat voor ploegendienst baantje heb je dan als je tussen 12 en 12:30 moet gaan lunchen in het "bedrijfsrestaurants"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
Jullie zullen het zo even zonder mij moeten doen, 30 minuten.
Lukt jullie dat?
gewoon 9 tot 5 stinksquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat voor ploegendienst baantje heb je dan als je tussen 12 en 12:30 moet gaan lunchen in het "bedrijfsrestaurants"
Wie doet me wat? Jij? De regering? Nee he? Dacht ik al.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef Awesome_ het volgende:
Pff, en zo begint het he. Ze komen binnen en dan zijn ze poeslief, maar zodra ze in de OP staan vertikken ze het nog om zoiets simpels als twee plaatjes te veranderen wanneer ze de lapo pakken.
Ik walg hiervan.
Lekker man, paar broodjes kroket en een soepje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat voor ploegendienst baantje heb je dan als je tussen 12 en 12:30 moet gaan lunchen in het "bedrijfsrestaurants"
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:41 schreef Awesome_ het volgende:
'Ik ben een btje afgevallen nu he, dat weet je, en ik zat te denken, of het misschien leuk zou zyn voor onze relatie, een soort van verfrissing of zo hahah, als we misschien niet zo monogaam meer zouden doen, dat is toch ouderwets xD en dan kun je misschien ook andere meisjes gaan daten of zo..'
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:41 schreef Awesome_ het volgende:
'vraag je dit niet voor jezelf omdat je marktwaarde nu met 1% per afgevallen kg gestegen is?'
:S :Squote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:42 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind dat het vragenuur wel weer lang genoeg heeft geduurd.
setonergertje.gifquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het dan misschien een idee is om niet letterlijk je hele imago - inclusief signature en alles - te laten draaien om het feit dát je een open relatie hebt, maar zie nu dat dat al weg is. Good for you.
This just in! Kom maar op met die juicy details.quote:maar zie nu dat dat al weg is.
Ik heb liever broodje frikandel en een blikje Golden Power.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker man, paar broodjes kroket en een soepje.
Ik hou hier van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wat deze jongen vanavond eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |