Oooh die zogenaamd 'anti agressie/vandalisme' muziek in de paskamer hokjes . Dat kan bij sommige mensen juist agressie opwekkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het altijd irritant als de mannen en vrouwenafdeling half door elkaar heen lopen of onduidelijk staan aangegeven.
Of als er van die kutmuziek gedraaid wordt
Of als je geen normale spijkerbroek kan vinden maar alleen spijkerbroeken voor langharig werkschuw tuig met af-fabriek gaten en vale plekken erop.
Eens. Of (zoals bij de Abercrombie&Fitch) dat je de kassa niet kan vinden. Nou is er met de A&F wel meer mis, waaronder de té harde muziek, het feit dat je een zaklamp nodig hebt omdat het er stikdonker is en de gaylords die je bij de ingang begroeten met "Hi, how are you?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het altijd irritant als de mannen en vrouwenafdeling half door elkaar heen lopen of onduidelijk ...
Dat vind ik echt 100x erger dan kledingwinkels bezoeken, na 2x doorgeklikt te hebben ben ik het zat en sluit ik de browser af. Ik heb totaal geen interesse om online naar kleren te gaan kijken, ik moet dat in het echt zien.quote:
En dat, ik ben altijd bang dat ik dan per ongeluk op de vrouwenafdeling sta te kijken en ze me stiekem staan uit te lachenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het altijd irritant als de mannen en vrouwenafdeling half door elkaar heen lopen of onduidelijk staan aangegeven.
Of als er van die kutmuziek gedraaid wordt
Of als je geen normale spijkerbroek kan vinden maar alleen spijkerbroeken voor langharig werkschuw tuig met af-fabriek gaten en vale plekken erop.
Vooral dit eigenlijk. Ik heb er ook niet zoveel mee...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Of zie je een leuke trui of broek komt er een winkelmevrouw aan "Welke maat heeft je vriendin? misschien kan ik je meehelpen met wat leuks uitzoeken"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik echt 100x erger dan kledingwinkels bezoeken, na 2x doorgeklikt te hebben ben ik het zat en sluit ik de browser af. Ik heb totaal geen interesse om online naar kleren te gaan kijken, ik moet dat in het echt zien.
[..]
En dat, ik ben altijd bang dat ik dan per ongeluk op de vrouwenafdeling sta te kijken en ze me stiekem staan uit te lachen![]()
Story of my life broquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef Goedzooi het volgende:
Of dan ga mee winkelen met mensen die kledingwinkels echt fan-tast-isch vinden. En dan sta je daar maar als een zombie op een kerkhof in die winkel. Terwijl de rest van de mensen als konijntjes aan het rondhuppelen zijn door de winkel.
Auwquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of zie je een leuke trui of broek komt er een winkelmevrouw aan "Welke maat heeft je vriendin? misschien kan ik je meehelpen met wat leuks uitzoeken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |