Daar zijn al helemaal geen regels overquote:Op maandag 22 juni 2015 11:06 schreef nielsgeode het volgende:
Los van of de deadline keihard of een beetje soft is vind ik het sowieso vreemd dat iemand tig keer z'n inzending verandert tijdens de wedstrijd. Een keer kan ik inkomen, twee keer ook, maar zes keer...
Weet ik. Maar dan kan en mag ik het nog wel vreemd vinden. Kies een plaat en stuur die in. Drie keer per dag je inzending veranderen komt over als onzekerheid en niet weten wat je wilt.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar zijn al helemaal geen regels over
Zoals ik zei. Als de regels verschoven worden hamer je erop dat ze gevolgd moeten worden maar als dat in jouw nadeel uitpakt telt dat niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat iemand eenzijdig de deadline had verschoven jaDus ik nam t op voor de groep
komt ook door het brede thema alles past erinquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dan kan en mag ik het nog wel vreemd vinden. Kies een plaat en stuur die in. Drie keer per dag je inzending veranderen komt over als onzekerheid en niet weten wat je wilt.
Dus jij kan gewoon niet zo goed omgaan met zo'n ruim te interpreteren thema? Zelf vind ik het thema inderdaad best ruim, maar weet het toch te beperken tot één inzending. Overigens een inzending die naar mijn mening zonder uitleg prima aan het thema voldoet.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
komt ook door het brede thema alles past erin
Ja.quote:
We worden volgens mij allemaal een beetje sunchaser/stefan (wtf btw) moe zo nu en dan.quote:
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 22 juni 2015 11:45 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is natuurlijk altijd makkelijk om iemand vanachter je toetsenbord af te zeiken
Durf te wedden dat als je iedereen bij elkaar zet met wat lekkers te eten/drinken, dat het dan nog best gezellig kan worden.
Daarna zullen de commentaren ook heel anders zijn.
Selfie met thema die laat zien wie je bent of wat je doet.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:48 schreef very het volgende:
Volgend thema: groepsfoto fok-fotowedstrijd deelnemers.
Dat is niet goed voor de lenzen.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:48 schreef very het volgende:
Volgend thema: groepsfoto fok-fotowedstrijd deelnemers.
Ik wil toch iets langer genieten van mijn body en lenzen...quote:Op maandag 22 juni 2015 11:48 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Selfie met thema die laat zien wie je bent of wat je doet.
Ik ben ook niet bepaald mega fotogeniek. Maar met mijn hobby kan ik me mooi verstoppen onder leer en botsmutsquote:Op maandag 22 juni 2015 11:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de lenzen.
[..]
Ik wil toch iets langer genieten van mijn body en lenzen...
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:46 schreef very het volgende:
[..]
We worden volgens mij allemaal een beetje sunchaser/stefan (wtf btw) moe zo nu en dan.
sjonge, omdat ik een internetstoring had van een half uurquote:Op maandag 22 juni 2015 11:46 schreef very het volgende:
[..]
We worden volgens mij allemaal een beetje sunchaser/stefan (wtf btw) moe zo nu en dan.
Voor mij was dat niet de reden.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[..]
sjonge, omdat ik een internetstoring had van een half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:41 schreef MaGNeT het volgende:
Nou jongens, allemaal even stemmen dan kan ik het nieuwe thema bedenken.Dan moet er eerst een overzicht zijn waaruit blijkt of Stefan/Sunchaser wel/niet mee (mag) doe(n/t).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blub blub
Hoezo is dat een discussie?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:21 schreef nielsgeode het volgende:
Dan moet er eerst een overzicht zijn waaruit blijkt of Stefan/Sunchaser wel/niet mee (mag) doe(n/t).
Dat zou ook mijn "uitspraak" zijn. Maar die één na laatste inzending is foetsie...quote:Op maandag 22 juni 2015 14:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hoezo is dat een discussie?
Hij doet gewoon mee maar met de één na laatste inzending die vóór middernacht is ingestuurd. Zo zijn de regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |