Haha! Nee ik vind de HET thema wel goed! Maar ben nu niet in een creatieve bui vreesch ik!quote:
Je vergeet de hoofdletter aan het begin van de zin en na de punt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:40 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
1) www.spatiegebruik.nl
2) ik ben het met je eens
In je dromenquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef SunChaser het volgende:
Kunnen we Very niet laten winnen dat ie vandaag n nieuw thema verzint?
Be careful what you wish forquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:13 schreef SunChaser het volgende:
Kunnen we Very niet laten winnen dat ie vandaag n nieuw thema verzint?
Op de een of andere manier trekt mijn blik steeds naar dat afzichtelijke broekpakdinggevalquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:13 schreef Rockfire het volgende:
Hoewel de kwaliteit van de foto echt niet heel hoog is (gemaakt met mijn telefoon en ik ben niet goed in photoshoppen, dus dat doe ik maar niet) en er die dag heus wel betere en mooiere foto's zijn gemaakt (maar dan voldoe ik niet aan de regel dat de deelnemer hem zelf moet hebben gemaakt), voldoet deze foto wat mij betreft wel volledig aan het thema (en is het geen maan
):
[ afbeelding ]
quote:
Leuk idee maar die prullenbak in beeld is natuurlijk superlelijk en dat halve stekkerblok. Je zou qua encenering toch beter je best kunnen doen.quote:
mooi gevondenquote:
Klopt, even snel genomen en daarna pas bedacht om in te sturen. Zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Leuk idee maar die prullenbak in beeld is natuurlijk superlelijk en dat halve stekkerblok. Je zou qua encenering toch beter je best kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |