Nope, maar dat ga ik jou niet vertellen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:09 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Hij heeft het volledige lijstje online gegooid..
Prima. De voo mij belangrijkste (koffie voor een euro) wel helaas..quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nope, maar dat ga ik jou niet vertellen.![]()
Laten we het maar via DM houdenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopelijk als iemand nieuwe codes weet komt het weer op fok en blijft het ook alleen op fok
Ja dat is beter. Als iemand mij wil helpen aan een PM/DM die het met mij wil delen, graagquote:
Goed voor de voedselhygiënequote:Op maandag 29 juni 2015 03:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgende week met de verwachtingen qua het weer wordt het weer heerlijk doodgaan in de keukenSnap niet dat die airco nooit gemaakt wordt, wordt er makkelijk >45 graden en gasten klagen dat wij zo lopen te zweten
Tsja, wij bepalen of regelen de airco niet he, zou het liever ook niet doen natuurlijk.quote:
Kleim aantal mcdonalds doen het blijkbaar nog ja. Nieuwe systeem easyorder toevallig?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:17 schreef Lastpost het volgende:
Hier zaterdag die codes nog ingevoerd en die deden het gewoon hoor.
Melding doen bij de Voedsel en waren autoriteit.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, wij bepalen of regelen de airco niet he, zou het liever ook niet doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |