Gelukkig heb ik geen Skypequote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fokker heeft op Skype zijn tieten laten zien.
Geen idee, vast wel maar nooit moeite voor gedaan. Zie dat ik het wel op mijn telefoon heb, Windows Phonequote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werkt zeker niet op die gare Apple van je?
Ik had het ook maar op mijn telefoon gedownload.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel maar nooit moeite voor gedaan. Zie dat ik het wel op mijn telefoon heb, Windows Phone.
Ja ik meldde me aan, zie ik alleen contacten ertussen staan die ik jaren geleden op MSN hadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had het ook maar op mijn telefoon gedownload.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit jij met je oude hotmail account in te loggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik meldde me aan, zie ik alleen contacten ertussen staan die ik jaren geleden op MSN had
Ja, al heb ik die al jaren omgezet naar een Outlook account. In mijn telefoonlijst synchroniseert dat ding wel zo'n beetje iedereen die ik ooit een mail heb gestuurdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jij met je oude hotmail account in te loggen?
-quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fokker heeft op Skype zijn tieten laten zien.
Ik heb een nieuwe Microsoft account gemaakt via gmail volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, al heb ik die al jaren omgezet naar een Outlook account. In mijn telefoonlijst synchroniseert dat ding wel zo'n beetje iedereen die ik ooit een mail heb gestuurdGeen idee hoe je dat moet importeren in Skype.
Nieuw account heb ik geen zin, werkt denk ik ook niet, mijn telefoon is al gekoppeld aan deze.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe Microsoft account gemaakt via gmail volgens mij.
De eerste keer is altijd een beetje ontdekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren vrij weinig personen die wouden cammen.
Volgende keer doe ik mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren vrij weinig personen die wouden cammen.
Dan ben je geen echte echte E'oorder.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik mee.
Ik herkende je trouwens niet 😱
Helaas helaasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte echte E'oorder.
Oh la la la la.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Mani89 het volgende:
@Joh.
http://pagesix.com/2015/0(...)a-stuns-in-a-bikini/
Ik zal alle HD versies even voor je uploaden, wat een prachtige shoot zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |