HA!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
aaaai, nouja, je hebt nog 20 minuutjes om het recht te trekken.
Haha, was niet eens bewustquote:
Oh vandaar dat je mij over hebt geslagen en ik het niet meer weet, ik snap hem al hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoor. Ik heb iedere knappe fokster wel eens geprobeerd te hosselen
jammer dat je succes rate 0% isquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoor. Ik heb iedere knappe fokster wel eens geprobeerd te hosselen
Met de nadruk op geprobeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nice.quote:
Kan erger. Hij had ook Chevy kunnen heten.quote:
cyberpesten is niet okéquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan erger. Hij had ook Chevy kunnen heten.
Kutjong,quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
95% van deze SC bestaat uit cyberpesten
Gewoon plagen haha.quote:
*90% vetklep!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben dat je niet bestond.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
picsquote:
Vingeren?quote:
dm staat openquote:
dus nog steeds 0?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb meer gehosseld dan al die jochies samen
Hier ook hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
Mij proberen te hosselen in de ONZ SC is misschien ook geen hele handige zet geweest, Morti. #whiteknightaanwezigheid100%
Why not both?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier ook hoor.![]()
Eerste vrouw die hier geregeld kan worden gaat naar Hermann, daarna is de vleesmarkt pas voor iedereen open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |