Allebei geregistreerd in 2005, dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ondanks dat je hier niet meer veel komt is je nick me nog bekend hoor.
Een grote vooruitgang zelfs!
[..]
Gezellig.
Ik kom uit Dordrecht.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Heatseeker het volgende:
Die TT is fout, RockNijntje komt niet uit mijn moeder.
Kende gij leze ofwa. Er staat nog altijd "ik" en "mijn".quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Heatseeker het volgende:
Die TT is fout, RockNijntje komt niet uit mijn moeder.
Stond zo op Tumblr.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je een skateboard judging gifje erbij
Ja, en mijn is fout want ik heb geen zussenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kende gij leze ofwa. Er staat nog altijd "ik" en "mijn".
Jazeker. Al begin ik het een beetje zat te worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Allebei geregistreerd in 2005, dat zegt wel genoeg denk ik. Ik ken Dordrecht niet goed, is het leuk daar?
Ow ok, zit je daar vanwege werk dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jazeker. Al begin ik het een beetje zat te worden.
Ben vanuit Groningen naar Dordrecht verhuisd en daarvoor vlakbij Utrecht gewoond.
Ik moet zeggen dat Dordrecht dan best tegenvalt na 2 zulke grote steden.
Zie Skypequote:
quote:
Droom zachtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Leer rennen als Mayweather.
Oh wacht ik ging pitten
Vertel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef Onnoman het volgende:
Kan iemand mij helpen, ik zit een beetje met een gevoelens/gewetens kwestie
plzquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stelletje vuigerds.
ONS = bij ONS kom je thuis.
Ik volg een deeltijd studie waarbij ik volgend jaar een minor moet doen.quote:
ik kan me met moeite herinneren wat ik gister gegeten heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent zeker niet bekend met mijn knuffel-propaganda van 10 jaar terug?
Wat doet jou dan zo ernstig twijfelen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik volg een deeltijd studie waarbij ik volgend jaar een minor moet doen.
De invulling van de minor is vandaag besproken en heb daar mijn ernstige bedenkingen over.
Het idee is dat we een projectgroep moeten maken van 4 personen, waarbij 1 van deze 4 personen de opdrachtgever is.
De opdrachtgever werkt namens het bedrijf waar hij werkt en waar de invulling en inhoud van het project vandaan komt.
Kortom, als je dit slim aanpakt zou je als opdrachtgever (een student) financieel kunnen profiteren. Je hebt namelijk voor een half jaar de beschikking over 3 "gratis" medewerkers.
Hoezo zouden ze dat doen? En dit lijkt mij niets anders dan een stage, toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik volg een deeltijd studie waarbij ik volgend jaar een minor moet doen.
De invulling van de minor is vandaag besproken en heb daar mijn ernstige bedenkingen over.
Het idee is dat we een projectgroep moeten maken van 4 personen, waarbij 1 van deze 4 personen de opdrachtgever is.
De opdrachtgever werkt namens het bedrijf waar hij werkt en waar de invulling en inhoud van het project vandaan komt.
Kortom, als je dit slim aanpakt zou je als opdrachtgever (een student) financieel kunnen profiteren. Je hebt namelijk voor een half jaar de beschikking over 3 "gratis" medewerkers.
dat was ook mijn argument, zo heeft de minor meer de symptonen van een stage.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze dat doen? En dit lijkt mij niets anders dan een stage, toch?
Maar wat wil je er tegen doen? Ik neem aan dat als jij er tegen in gaat, of je school zegt van zoek het maar uit, of je ''partners'' niet zo blij met je zijn, en dan ga je ook een lange kut tijd tegemoet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat was ook mijn argument, zo heeft de minor meer de symptonen van een stage.
Een medestudent heeft al een jaar gebroed op een goed idee die hij wil verwezelijken voor zijn werkgever. Hij heeft het plan al helemaal uigedacht. Het enige wat hij nog mist is capaciteit om het te verwezelijken. Dus hij ziet het natuurlijk als de ideale gelegeheid om capaciteit te regelen vanuit de opleiding die hij ook volgt. De opleiding reageert hier op zijn beurt ook enthousiast op.
Het idee dat een student als individu dus financieel kan proviteren over de rug van andere studenten vind ik eigenlijk niet kunnen.
Die opleiding is nog niet definitief over de invulling van de minor. Wij mogen onze mening inbrengen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar wat wil je er tegen doen? Ik neem aan dat als jij er tegen in gaat, of je school zegt van zoek het maar uit, of je ''partners'' niet zo blij met je zijn, en dan ga je ook een lange kut tijd tegemoet.
wat is je skypequote:
Het gehaat op Eindhoven ook weerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:06 schreef moemoe het volgende:
We zaten daarvoor ook al een hele tijd te praten. Was gezellig.
Om mijn harde l ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Om jouw zachte g konden we niet heen nee.
Ze is jarigquote:
ej, ik heb vage muziek die jij mss wel tof vind, want jij en vage muziek = 1 zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej, ik heb vage muziek die jij mss wel tof vind, want jij en vage muziek = 1 zeg maar.
Was niet veel te zien iddquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje saai wel, maar verder prima vermaak.
Ja bliepmiep nogquote:
Tof tof. Hopelijk nemen ze je aan dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ergens volgende wel een sollicitatiegesprek
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Nick in vermomming aan het oefenen
ello!quote:
Waar/voor wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ergens volgende wel een sollicitatiegesprek
Werkquote:
Wat voor antwoord wou je hebben dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik dit antwoord al.
En hoe lang ben je nu onderweg?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Is weer bij een supermarkt, maar dan in Delft. 5 min fietsen
45 min, maar wel met OV dus moet een uur van te voren weg.quote:
Dayum, #RIP.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
45 min, maar wel met OV dus moet een uur van te voren weg.
Dankjequote:
Hallo beste G, hoe is het?quote:
Met mij gaat het voortreffelijk mimang! Ik ga de laatste tijd echt alleen maar op m'n bek met rollenquote:
Rustig, rustig. Het weer valt me zo tegen latelyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef Makoto het volgende:
[..]
Met mij gaat het voortreffelijk mimang! Ik ga de laatste tijd echt alleen maar op m'n bek met rollen. Hoe is het met jouw rolgame?
Hoe moeilijk het is of?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Het weer valt me zo tegen lately
Het weer is niet zo moeilijk broeder.quote:
Ohh pff zo teringgggggquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Het weer is niet zo moeilijk broeder.Goedemorgen.
porbably, gisteren avond wel een dikke solo gerookt voordat ik ging slapenquote:
Chill is dat mang.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
porbably, gisteren avond wel een dikke solo gerookt voordat ik ging slapen
Jaawel man, maar ik wil t niet te vaak doen, straks wordt ik er afhankelijk van omdat ik anders niet kan slapen. Dat wil ik niet Gquote:
Goeden punt, al betwijfel ik of dat echt zo'n invloed zal hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaawel man, maar ik wil t niet te vaak doen, straks wordt ik er afhankelijk van omdat ik anders niet kan slapen. Dat wil ik niet G
Naah fysiek waarschijnlijk niet, maar mentaal wel. Zelfde als met een tabacca, ik rook altijd een tabacca voordat ik ga slapen, anders lig ik onrustig in m'n bed. Mja elke avond jonko roken is iets duurderquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goeden punt, al betwijfel ik of dat echt zo'n invloed zal hebben.
maar verder rook je niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Naah fysiek waarschijnlijk niet, maar mentaal wel. Zelfde als met een tabacca, ik rook altijd een tabacca voordat ik ga slapen, anders lig ik onrustig in m'n bed. Mja elke avond jonko roken is iets duurder
Haha jaaa jawel!quote:
Dan is het niet zo gek dat je voor de tijd even gaat roken.quote:
Ja klopt man, helaas welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan is het niet zo gek dat je voor de tijd even gaat roken.
Ja, maar stoppen wil ik ook niet manquote:
Hahaha, lekker bezig G!quote:
Skaters altijd, skaters zijn superieur boven de rest. Ik was gisteren even bij m'n skateshop. En het park moet al een tijdje vervangen worden, maar er komt echt een teeeeering ziek skatepark nu man. Echt heeeelemaal gek.quote:
In 2023 zeker?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Skaters altijd, skaters zijn superieur boven de rest. Ik was gisteren even bij m'n skateshop. En het park moet al een tijdje vervangen worden, maar er komt echt een teeeeering ziek skatepark nu man. Echt heeeelemaal gek.
Nee, volgend jaar gaan ze alles knallen. Is elk jaar een subsidie potje vanuit de gemeente, en dat is de afgelopen jaren opgespaard. Eerst zou er alleen een pool komen, maar nu doen ze alles in één keer.quote:
Oeh dat is wel tof!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, volgend jaar gaan ze alles knallen. Is elk jaar een subsidie potje vanuit de gemeente, en dat is de afgelopen jaren opgespaard. Eerst zou er alleen een pool komen, maar nu doen ze alles in één keer.
Ja dat heb ik gisteren gecheckt in de skateshop, maar dat wordt nog allemaal uitgewerkt, binnekort een vergadering met alle locals van ja hoe of wat, wat willen jullie beter, maar het wordt veel te ziek man.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dat is wel tof!
Zijn er al pics van hoe het moet gaan worden?
Zolang ze maar niet over het weer beginnen, amirite?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:15 schreef Makoto het volgende:
Iedereen mag z'n eigen zegje doen, dus het wordt gewoon gemaakt door skaters dus dan is t altijd goed.
Haha, wat is amirite?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet over het weer beginnen, amirite?
Ai ltr manquote:
je gaat wel vaak dood lately.quote:
Ja man, sinds vorige vrijdag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je gaat wel vaak dood lately.
is je mokkel al terug?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Makoto het volgende:
Ik spreek je als ik rol weer m'n gezicht over het asfalt schraap bij m'n gekke park.
aight, ik heb goed voor haar lopen zorgen zoals ik beloofd had jwt.quote:
Het wordt full conrete G,dat is ook een voordeelquote:
Oohjaa, aait thanks man. Ik ging zaterdag stappen, staat ineens m'n chick om 2:30 ook in die tentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight, ik heb goed voor haar lopen zorgen zoals ik beloofd had jwt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oohjaa, aait thanks man. Ik ging zaterdag stappen, staat ineens m'n chick om 2:30 ook in die tent. Ze wilde me verassen omdat ik jarig was. Ik dacht ja daar gaat m'n fix avond.
Jaa dat wel, maar ik stond net met zo'n leuke meid te praten. Komt m'n chickquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Naja, ik neem aan dat je wel b-day sex hebt ontvangen.
Met wie?!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:23 schreef Makoto het volgende:
Nee, maar even zonder grappen. Ik was gewoon met m'n matties, en dan zit je een beetje tussen je matties en je chick in. Ik heb wel nog ruzie gemacht
Paar boykies waren grappig aan het doen tegen m'n vriendin. Dus ik ging voordat ik weg ging even een praatje makenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
45 min, maar wel met OV dus moet een uur van te voren weg.
Dat is wel echt vervelendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:09 schreef LittleBrownie het volgende:
En terug ook uur bezig.
Dat voor een shift van 3 uur
Oh hey, ehm ook gefeliciteerd!quote:
ONZ / moemoe is ook jarig!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oh hey, ehm ook gefeliciteerd!
Ben je jarig of heb je iets gehaald ofzo?
Aha! En hoe jong ben je geworden?quote:
Hoop t ook! Bedankt!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel echt vervelend. Hopelijk lukt het met je sollicitatie.
Goddomme wat een gevatte opmerkingquote:
Ey yo Surge jij bent toch de man van de Varg gifjes en grappen he?quote:
idk, ben ik dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ey yo Surge jij bent toch de man van de Varg gifjes en grappen he?
Ja godverdomme zeg wat zijn jij en Morti een vervelende combinatie. Ik was met hem aan het praten en hij zei dat ik geschiedenis met hem zou hebben, maar ik kon het me niet herinneren ondanks dat ik de username uiteraard wel kende. Toen dacht ik dat het misschien de Varg plaatjes waren, maar hij zei dat jij dat was.quote:
Ik ook, het zegt me namelijk allemaal niets. Hebben wij een geschiedenis? Positief? Zo nee, dan ben ik het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg wat zijn jij en Morti een vervelende combinatie. Ik was met hem aan het praten en hij zei dat ik geschiedenis met hem zou hebben, maar ik kon het me niet herinneren ondanks dat ik de username uiteraard wel kende. Toen dacht ik dat het misschien de Varg plaatjes waren, maar hij zei dat jij dat was.
IK BEN IN DE WAR.
Minder is meer jwt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het verschrikkelijk vindt, is het maar goed dat er zo weinig van is.
He grotequote:
Altijd pradaquote:
Nog nooit gezien/gelezen :squote:
Nickquote:
Klinkt goedquote:
zal wel duur grapje zijn gewordenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En deze CD:
[ afbeelding ]
Viel mee, 350 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
zal wel duur grapje zijn geworden
doe die eens luisteren man man orgasme van dat nummer
Inderdaad. 20 jaar geleden kocht jij je vinyl vast goedkoper.quote:
Al een legale versie van GTA V gekocht?quote:
Neenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad. 20 jaar geleden kocht jij je vinyl vast goedkoper.
Nopequote:[..]
Al een legale versie van GTA V gekocht?
quote:
Neuh, ach. Game niet echt veel nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je nog steeds niet meedoen met de crew he.
had je dit lijstje van de week niet ook al gepostquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En deze CD:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had je dit lijstje van de week niet ook al gepost
Van mijn ouders geld. Verder niet echt cadeaus ofzo. Hoeft ook niet, ik doe verder weinig met mijn verjaardag.quote:
Neat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Van mijn ouders geld. Verder niet echt cadeaus ofzo. Hoeft ook niet, ik doe verder weinig met mijn verjaardag.
Zeker. Ik had enkele krantjes tot mijn beschikking, dus als een eckte 2e klas pleb, heb ik gelezen terwijl ik van mijn muziek genoot en naar het treurige weer buiten keek.quote:
Naar Amsterdam toen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Ik had enkele krantjes tot mijn beschikking, dus als een eckte 2e klas pleb, heb ik gelezen terwijl ik van mijn muziek genoot en naar het treurige weer buiten keek.
Would train again, 2/10.
Neen, die reis was wel ok. De terugweg dan. Duitse trein ftw.quote:
Gelukkig zat je droogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Ik had enkele krantjes tot mijn beschikking, dus als een eckte 2e klas pleb, heb ik gelezen terwijl ik van mijn muziek genoot en naar het treurige weer buiten keek.
Would train again, 2/10.
Die paupertrein vanaf zwolle gewoon fucking vol.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig zat je droog![]()
Maar ja, is wel een lang stuk.
Die ICEquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, die reis was wel ok. De terugweg dan. Duitse trein ftw.
Geen WiFi. Wel fijn zitten. Duitse boekjes. Enkele semi-ok vrouwmensen.
7/10
Tja, zou wel spitsdrukte geweest zijn. Daarom werk ik op vrijdag ook niet in Amersfoort, vaak drukker dan andere dagen. Drukke trein zuigt zwaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die paupertrein vanaf zwolle gewoon fucking vol.
Eens wel. En dan ook nog stomme mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, zou wel spitsdrukte geweest zijn. Daarom werk ik op vrijdag ook niet in Amersfoort, vaak drukker dan andere dagen. Drukke trein zuigt zwaar.
Gelukkig valt het in de eerste klas vaak mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, zou wel spitsdrukte geweest zijn. Daarom werk ik op vrijdag ook niet in Amersfoort, vaak drukker dan andere dagen. Drukke trein zuigt zwaar.
Stomme mensenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens wel. En dan ook nog stomme mensen.
Geen aanrader.
Niet op mijn traject. Heb meerdere keren gehad dat de eerste helemaal vol zat en ik alsnog tweede klas moest zitten. Niet dat het zoveel boeit dat ik tweede moet maar druk is het helaas wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelukkig valt het in de eerste klas vaak mee.
Soms heb ik dat ook 's weekends, dat er mensen in mijn 4-stoelengebied komen zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Stomme mensen
[..]
Niet op mijn traject. Heb meerdere keren gehad dat de eerste helemaal vol zat en ik alsnog tweede klas moest zitten. Niet dat het zoveel boeit dat ik tweede moet maar druk is het helaas wel.
Knappe meisjes mogen best tegenover me gaan zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ook 's weekends, dat er mensen in mijn 4-stoelengebied komen zitten
Wat een bazin die condructricequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:36 schreef DrNick het volgende:
Vorige keer zo'n man met een tweedeklas vervoersbewijs in de eerste klas. Hij zei dat hij de conductrice slecht verstond, omdat hij Spaans was. Toen de conductrice vervolgens in vloeiend Spaans het verhaal nogmaals vertelde, begreep hij het niet
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Knappe meisjes mogen best tegenover me gaan zitten
Alleen de stoffen zetels. In die leren trekt het niet goed in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Pis je ook over de stoelen om je territorium af te bakenen?
Begrijpelijke keuze. Rood leerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alleen de stoffen zetels. In die leren trekt het niet goed in.
jointje roken in de treinquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:44 schreef DrNick het volgende:
Met de stoelverstelhendel in de armleuning. Die nog een asbakje hebben eronder![]()
In de dubbeldekker zitten die toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:44 schreef DrNick het volgende:
Met de stoelverstelhendel in de armleuning. Die nog een asbakje hebben eronder![]()
Que?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:46 schreef bondage het volgende:
Ik weet niet hoe die verstelhendel werkt. Heb er wel eens mee zitten klooien maar kreeg er geen beweging in.
Ja, dat deed ik maar kwam geen beweging in. Misschien was het mechanisme kapot. Zal het komende week nog eens proberen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Que?
Armleuning is omhoog trekken, en jezelf naar voren bewegen. Met die aan de onderkant is het omhoog trekken en je kont naar voren bewegen. Zelfde als in een DD-AR of DDZ.
Nice nice.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik maar kwam geen beweging in. Misschien was het mechanisme kapot. Zal het komende week nog eens proberen.
Ik zag 'm bij Sounds voor 31 euro. Doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:53 schreef DrNick het volgende:
Als je dat album bestelt, mag je er wel twee doen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zag 'm bij Sounds voor 31 euro. Doen?
Hehequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb je 'n goed excuus om 'm op te komen halen.
Ja ff wachten tot ik geld heb.quote:
Hehe, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ff wachten tot ik geld heb.Moet eerst nieuwe banden voor m'n fiets kopen en ik ga 13 juni op vakantie.
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice
Ga je daar fietsen dan? Want het is cacaoheet daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |