Allebei geregistreerd in 2005, dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ondanks dat je hier niet meer veel komt is je nick me nog bekend hoor.
Een grote vooruitgang zelfs!
[..]
Gezellig.
Ik kom uit Dordrecht.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Heatseeker het volgende:
Die TT is fout, RockNijntje komt niet uit mijn moeder.
Kende gij leze ofwa. Er staat nog altijd "ik" en "mijn".quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Heatseeker het volgende:
Die TT is fout, RockNijntje komt niet uit mijn moeder.
Stond zo op Tumblr.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je een skateboard judging gifje erbij
Ja, en mijn is fout want ik heb geen zussenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kende gij leze ofwa. Er staat nog altijd "ik" en "mijn".
Jazeker. Al begin ik het een beetje zat te worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Allebei geregistreerd in 2005, dat zegt wel genoeg denk ik. Ik ken Dordrecht niet goed, is het leuk daar?
Ow ok, zit je daar vanwege werk dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jazeker. Al begin ik het een beetje zat te worden.
Ben vanuit Groningen naar Dordrecht verhuisd en daarvoor vlakbij Utrecht gewoond.
Ik moet zeggen dat Dordrecht dan best tegenvalt na 2 zulke grote steden.
Zie Skypequote:
quote:
Droom zachtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Leer rennen als Mayweather.
Oh wacht ik ging pitten
Vertel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef Onnoman het volgende:
Kan iemand mij helpen, ik zit een beetje met een gevoelens/gewetens kwestie
plzquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stelletje vuigerds.
ONS = bij ONS kom je thuis.
Ik volg een deeltijd studie waarbij ik volgend jaar een minor moet doen.quote:
ik kan me met moeite herinneren wat ik gister gegeten heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent zeker niet bekend met mijn knuffel-propaganda van 10 jaar terug?
Wat doet jou dan zo ernstig twijfelen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik volg een deeltijd studie waarbij ik volgend jaar een minor moet doen.
De invulling van de minor is vandaag besproken en heb daar mijn ernstige bedenkingen over.
Het idee is dat we een projectgroep moeten maken van 4 personen, waarbij 1 van deze 4 personen de opdrachtgever is.
De opdrachtgever werkt namens het bedrijf waar hij werkt en waar de invulling en inhoud van het project vandaan komt.
Kortom, als je dit slim aanpakt zou je als opdrachtgever (een student) financieel kunnen profiteren. Je hebt namelijk voor een half jaar de beschikking over 3 "gratis" medewerkers.
Hoezo zouden ze dat doen? En dit lijkt mij niets anders dan een stage, toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik volg een deeltijd studie waarbij ik volgend jaar een minor moet doen.
De invulling van de minor is vandaag besproken en heb daar mijn ernstige bedenkingen over.
Het idee is dat we een projectgroep moeten maken van 4 personen, waarbij 1 van deze 4 personen de opdrachtgever is.
De opdrachtgever werkt namens het bedrijf waar hij werkt en waar de invulling en inhoud van het project vandaan komt.
Kortom, als je dit slim aanpakt zou je als opdrachtgever (een student) financieel kunnen profiteren. Je hebt namelijk voor een half jaar de beschikking over 3 "gratis" medewerkers.
dat was ook mijn argument, zo heeft de minor meer de symptonen van een stage.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze dat doen? En dit lijkt mij niets anders dan een stage, toch?
Maar wat wil je er tegen doen? Ik neem aan dat als jij er tegen in gaat, of je school zegt van zoek het maar uit, of je ''partners'' niet zo blij met je zijn, en dan ga je ook een lange kut tijd tegemoet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat was ook mijn argument, zo heeft de minor meer de symptonen van een stage.
Een medestudent heeft al een jaar gebroed op een goed idee die hij wil verwezelijken voor zijn werkgever. Hij heeft het plan al helemaal uigedacht. Het enige wat hij nog mist is capaciteit om het te verwezelijken. Dus hij ziet het natuurlijk als de ideale gelegeheid om capaciteit te regelen vanuit de opleiding die hij ook volgt. De opleiding reageert hier op zijn beurt ook enthousiast op.
Het idee dat een student als individu dus financieel kan proviteren over de rug van andere studenten vind ik eigenlijk niet kunnen.
Die opleiding is nog niet definitief over de invulling van de minor. Wij mogen onze mening inbrengen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar wat wil je er tegen doen? Ik neem aan dat als jij er tegen in gaat, of je school zegt van zoek het maar uit, of je ''partners'' niet zo blij met je zijn, en dan ga je ook een lange kut tijd tegemoet.
wat is je skypequote:
Het gehaat op Eindhoven ook weerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:06 schreef moemoe het volgende:
We zaten daarvoor ook al een hele tijd te praten. Was gezellig.
Om mijn harde l ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Om jouw zachte g konden we niet heen nee.
Ze is jarigquote:
ej, ik heb vage muziek die jij mss wel tof vind, want jij en vage muziek = 1 zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej, ik heb vage muziek die jij mss wel tof vind, want jij en vage muziek = 1 zeg maar.
Was niet veel te zien iddquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje saai wel, maar verder prima vermaak.
Ja bliepmiep nogquote:
Tof tof. Hopelijk nemen ze je aan dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ergens volgende wel een sollicitatiegesprek
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Nick in vermomming aan het oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |