abonnement Unibet Coolblue
pi_158142963
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:34 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 december 2015 @ 00:15:29 #252
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_158143069
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Cisco elke aflevering nu:

_O-
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 10 december 2015 @ 00:21:20 #253
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158143159
Mark Hamill als the Trickster _O_
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Admin donderdag 10 december 2015 @ 07:59:49 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158144548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:

In de comics is 'Wally West' de reverse.
Nope. In de comics is hij eerst Kid Flash en daarna the Flash.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158161846
Mark Hamill is zo'n keiharde eindbaas. Echt niet normaal.

Hetgeen waar Zoom op uit is vind ik een beetje :') Maargoed. Kan nog wel vet uitgewerkt worden denk ik.

Kijkend naar de fysiek van Zoom... is het misschien Joe West? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_158185797
Damn, echt genoten van Mark Hamill. Die gaf in deze performance ook een hoop mooie Joker vibes mee _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:01:08 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158186029
Dang. Dat is Luke? :D En speelde eerder al The Trickster in de 90's Flash series? :P
Mind blown. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158186475
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Dang. Dat is Luke? :D En speelde eerder al The Trickster in de 90's Flash series? :P
Mind blown. :+
En ook al eerder in deze serie hè :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin zaterdag 12 december 2015 @ 09:19:12 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158189583
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Damn, echt genoten van Mark Hamill. Die gaf in deze performance ook een hoop mooie Joker vibes mee _O_ _O_ _O_
Ik moet steeds aan de Joker denken bij bepaalde tonen in zijn stem. En dat doet me meteen afvragen in hoeverre dat dicht bij zijn eigen stem ligt en dus een factor gaat zijn als ik naar zijn dialoog luister, volgende week in Star Wars. Dat ik Luke zie en de Joker hoor, dus. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158192278
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik moet steeds aan de Joker denken bij bepaalde tonen in zijn stem. En dat doet me meteen afvragen in hoeverre dat dicht bij zijn eigen stem ligt en dus een factor gaat zijn als ik naar zijn dialoog luister, volgende week in Star Wars. Dat ik Luke zie en de Joker hoor, dus. :P
Als Luke full psycho gaat wel ja, anders zal het toch wel meevallen. Nu zocht hij bewust ook een beetje de Joker hoek op denk ik, met zijn manier van praten en die maniakale lachjes. (nog) Veel meer over de top dan de Trickster vorige keer.

En zijn Joker blijft zo geniaal goed _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158193100
In de afgelopen drie dagen S01E01-S01E12 gekeken. Ben helemaal addicted. :D

Vooral een grote fan van Smart en z'n vriendje. _O_
The biggest adventure you can take is to live your dreams.
  maandag 14 december 2015 @ 12:31:04 #262
347535 46
Kent Farm.
pi_158234920
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:23 schreef Paradis het volgende:
In de afgelopen drie dagen S01E01-S01E12 gekeken. Ben helemaal addicted. :D

Vooral een grote fan van Smart en z'n vriendje. _O_
Smart? je bedoeld waarschijnlijk Snart :) Captain Cold 8-)
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:00:52 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_158239683
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:23 schreef Paradis het volgende:
In de afgelopen drie dagen S01E01-S01E12 gekeken. Ben helemaal addicted. :D

Vooral een grote fan van Smart en z'n vriendje. _O_
Zelfde hier. Ik had het eigenlijk afgeschreven totdat ik een paar afleveringen op tv zag en dacht, mmm toch wel leuk. Ben nu bij S01e12 of zo beland.

Wel cool dat de broers uit Prison Break nu weer samen spelen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 22:35:11 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_158271867
Ook tof, ik ben inmiddels een paar afleveringen verder:

I am your father _O_

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 15:56:36 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_158412014
Inmiddels seizoen 1 afgekeken en ook al een paar afleveringen van S02 gekeken, ik heb een vraag aan de Flashkenners, want ik begrijp iets niet:

Op het eind van seizoen 1 offert Eddie zich op zodat The Reverse Flash (Wells) nooit zal bestaan.
Maar dan zou the Flash toch ook nooit bestaan? En zou de moeder van Barry nog leven, etc.? dat Star Labs er nog is snap ik wel, want de 'echte' Wells zou dat oprichten.

Of is dit een hele domme vraag :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158412170
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 15:56 schreef Karina het volgende:
Inmiddels seizoen 1 afgekeken en ook al een paar afleveringen van S02 gekeken, ik heb een vraag aan de Flashkenners, want ik begrijp iets niet:

Op het eind van seizoen 1 offert Eddie zich op zodat The Reverse Flash (Wells) nooit zal bestaan.
Maar dan zou the Flash toch ook nooit bestaan? En zou de moeder van Barry nog leven, etc.? dat Star Labs er nog is snap ik wel, want de 'echte' Wells zou dat oprichten.

Of is dit een hele domme vraag :')
Eddie offert zich op zodat Eobard Thawne niet zal bestaan. Dat is heel iemand anders dan Dr. Wells :)

If memory serves me right.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_158412224
Oh hmm wacht :')

Thawne is natuurlijk de oorzaak van de explosie, dat is juist het punt van je vraag.

Nu ben ik ook in de war ;( :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 16:21:02 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_158412543
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hmm wacht :')

Thawne is natuurlijk de oorzaak van de explosie, dat is juist het punt van je vraag.

Nu ben ik ook in de war ;( :')
Ja precies :D Vandaar ook mijn opmerking over Star Labs. Begreep trouwens ook niet waarom Flash toch zijn moeder niet redde toen hij terug ging.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158418566
Mja volgens mij is het wat onduidelijk hoe ze dat nou gedaan hebben.. ik had ook het idee dat ze ff die wormhole deden dichten en toen er nooit meer overgehad hebben.

Het is een stukje predestination, met of zonder zijn moeder, Barry (moet) the Flash worden. En dus ook zonder Thawne.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 20:15:55 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_158418913
Ik hoopte dat ze het begin S02 zouden uitleggen maar het is dus gewoon wat het is.

Ik ga me erover heen zetten :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158433628
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik hoopte dat ze het begin S02 zouden uitleggen maar het is dus gewoon wat het is.

Ik ga me erover heen zetten :')
Blijft lastig, dat CinemaSinsSyndroom :P
pi_159034308
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 15:56 schreef Karina het volgende:
Inmiddels seizoen 1 afgekeken en ook al een paar afleveringen van S02 gekeken, ik heb een vraag aan de Flashkenners, want ik begrijp iets niet:

Op het eind van seizoen 1 offert Eddie zich op zodat The Reverse Flash (Wells) nooit zal bestaan.
Maar dan zou the Flash toch ook nooit bestaan? En zou de moeder van Barry nog leven, etc.? dat Star Labs er nog is snap ik wel, want de 'echte' Wells zou dat oprichten.

Of is dit een hele domme vraag :')
Dit is ook inderdaad tegenstrijdig. Als Eddie zichzelf neerschiet en Eobard wordt nooit geboren, dan wordt de moeder van Barry ook niet vermoord en had eigenlijk heel de serie in één keer moeten verdampen net als Harrison Wells zelf :D
pi_159037095
2de seizoen afgelopen maand bijgekeken, weer erg vermakelijk. Al verschilt de kwaliteit van afleveringen toch wel erg. Jammer dat er altijd weer dat verplichte cliche drama in moet. Al is dat bij The Flash lang niet zo tenenkrommend als bij Arrow
pi_159038074
Arrow vond ik erg leuk om te kijken de eerste twee seizoenen.
Toen Flash erbij kwam vond ik het maar een suffe serie, vooral Barry komt over als een enorme suffe nerd die niets kan.

Langzaam is dat echter omgeschoven en kijk ik nu met veel ergernis naar de soap-serie Arrow die belachelijke proporties aanneemt en met meer plezier naar de Flash. Beide series hebben inderdaad momenten die nergens op slaan, maar bij Arrow begint het idiote vormen aan te nemen.

In de Flash pakt Barry de ene aflevering bij 6 criminelen de wapens af, boeit ze, en stopt ze daarna achterin een politie-auto zonder dat de criminelen ook maar één keer met hun ogen konden knipperen. Eén aflevering later komt Captain Cold langs en heeft Barry alle moeite om hem met allerlei vreemde tactieken te kunnen verslaan :') Dat geldt ook wel voor de meeste villains die langskomen, maargoed.

In Arrow is het weer een ander verhaal. Daar hebben de vijanden dit seizoen allemaal volautomatische machinegeweren en zijn ze met 20 man en weten ze nooit iemand te raken :') Maar owee als Diggle tijdens een gevecht even zijn pistool uit zijn zak pakt om iemand van 80 meter van een dak te schieten. Bingo :+ Ook let ik wat meer op de gevechten in Arrow, dan lach je je ook helemaal rot als je ziet hoe de vijanden allemaal expres mis-slaan om het vloeiend te laten lijken. Regelmatig zie je dan een crimineel een slag uitdelen die zowat recht de lucht in gaat en dus überhaupt al nooit iemand kan raken :P

Het tijdreizen is daar wel voor een groot deel de oorzaak van, dat vind ik altijd leuk :D
pi_159187173
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 15:56 schreef Karina het volgende:
Inmiddels seizoen 1 afgekeken en ook al een paar afleveringen van S02 gekeken, ik heb een vraag aan de Flashkenners, want ik begrijp iets niet:

Op het eind van seizoen 1 offert Eddie zich op zodat The Reverse Flash (Wells) nooit zal bestaan.
Maar dan zou the Flash toch ook nooit bestaan? En zou de moeder van Barry nog leven, etc.? dat Star Labs er nog is snap ik wel, want de 'echte' Wells zou dat oprichten.

Of is dit een hele domme vraag :')
Geen domme vraag. Stel deze eens op imdb. Volgens mij was er een slimme vlegel die hier een verklaring voor had. Weet alleen niet meer wat zijn uitleg was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')