Kijk, daar ga je weerquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef DjeDje het volgende:
Hij is volgens mij niet erg om naar te kijken
als je van auto ongelukken houdt zekerquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef DjeDje het volgende:
Nee, ik heb acne, en een chronische koortslip met harde korsten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef DjeDje het volgende:
Is BNW maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:38 schreef HPLC het volgende:
Kijk, FOK! loopt weer leeg:
FOK!mededelingen
in welk opzichtquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ik heb je niet goed bekeken, lang ben je wel
Hermann niet verliefd worden Gquote:
Hij heeft me nieteens gezienquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij helemaal blij jou te zien en dan reageer jij zo.
Ik eet een ijsje ja !!!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:40 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, ik heb acne, en een chronische koortslip met harde korsten.
Ze had mij gespot maar was te verlegen om spontaan een praatje te komen maken, erg jammerquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij helemaal blij jou te zien en dan reageer jij zo.
hey der mann ben kkmoe man hard werken jaja maar bijna vakantie en jij danquote:
feedback daar is wel vermakelijk de laatste tijdquote:
gwn bietje gamen bietje FOK!en bietje series kijken bietje fappen tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
hey der mann ben kkmoe man hard werken jaja maar bijna vakantie en jij dan
Weinig verrassend. Dat betekent dus dat je in haar ogen minimaal een 8 bentquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ze had mij gespot maar was te verlegen om spontaan een praatje te komen maken, erg jammer
Ohja, ik heb ook altijd een soort loopneus maar daar kan ik niets aan doen, soms droogt dat snot dan op maar dat voel ik niet. Dus ik heb ook soms harde, opgedroogde snottebellen op m'n lip zitten.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ohja, ik heb ook altijd een soort loopneus maar daar kan ik niets aan doen, soms droogt dat snot dan op maar dat voel ik niet. Dus ik heb ook soms harde, opgedroogde snottebellen op m'n lip zitten.
Dat moet je aan haar vragenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weinig verrassend. Dat betekent dus dat je in haar ogen minimaal een 8 bent
Het begint met een mod, dan sluit heel BNW en dan lopen al die conspiracygastjes heel FOK! onder te spammen met hun flauwekul...quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn aluhoedje op wanneer ik FOK
zodat als je het snot eraf pulkt en het indrukt je het hoort kraken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ohja, ik heb ook altijd een soort loopneus maar daar kan ik niets aan doen, soms droogt dat snot dan op maar dat voel ik niet. Dus ik heb ook soms harde, opgedroogde snottebellen op m'n lip zitten.
Zou aflikken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |