Naar de achterkant natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daar mag ik verder geen uitspraken over doen, mocht je meer informatie willen is er maar één mogelijke manier, en dat is om je te begeven naar cs Roosendaal.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Lieverds en hermann, ik ga zo offline
waarom word ik apart genoemdquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar de achterkant natuurlijk
Welterusten alvastquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Haha ik kreeg even flashbacks.quote:
Yes, kunnen we weer over je roddelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Veel plezier/succesquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja 5 uur op he, nog even filmpje en sexy times en dan slapen
Ey fissa chickquote:
Ik doe geen zaken op deze achterwaartse manier.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daar mag ik verder geen uitspraken over doen, mocht je meer informatie willen is er maar één mogelijke manier, en dat is om je te begeven naar cs Roosendaal.
Dan zijn wij uitgepraat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe geen zaken op deze achterwaartse manier.
Ik was wel een leuke jongen hé, eerlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |