Die lul zit altijd aan andermans berichten. En leuk dat hij dat vindt joh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 28-05-2015 21:11 ]
?
Beetje stoer doen terwijl ik het al had aangepastquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die lul zit altijd aan andermans berichten. En leuk dat hij dat vindt joh.
Walgelijk
Klappen verdient hij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje stoer doen terwijl ik het al had aangepast
De uitslag van Fey - Heerenveen stond er nog niet bij toen ik de OP aanpaste.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 28-05-2015 21:11 ]
?
Contact een vriend via facebookquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik zou kunnen bellen met de huistelefoon, maar ik weet serieus m'n eigen nummer niet.
Hoe kun je je eigen nummer niet weten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik zou kunnen bellen met de huistelefoon, maar ik weet serieus m'n eigen nummer niet.
Ik probeer wel alle nummers tot ik die van jou heb.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Is een grapje :Squote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
WAAROM ZOU JE EEN TELEFOON HEBBEN ALS JE TOCH GEEN VRIENDEN HEBT
Klep dicht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
WAAROM ZOU JE EEN TELEFOON HEBBEN ALS JE TOCH GEEN VRIENDEN HEBT
Waarom heb je geen facebookquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is een grapje :S
Maar hoe moet ik vrienden bereiken zonder telefoon debiel.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is een grapje :S
Maar hoe moet ik vrienden bereiken zonder telefoon debiel.
Begrijp die principes nooit helemaal, maar ok, het kan. Jammer dat je me meteen ´debiel´ moet noemen zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet aan social media.Ik heb principes.
Oke Twitter, maar dat is niet echt serieus.
Het spijt me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijp die principes nooit helemaal, maar ok, het kan. Jammer dat je me meteen ´debiel´ moet noemen zeg.![]()
Zal nog eens mijn steun betuigen als je iets kwijt bent
Jammer weer deze Callie bashquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Plus met Facebook heb je het risico dat mensen van een forum hem vinden. Voor je het weet sta je met je enorm dikke kop op het forum.
Niet dat ik een enorm dikke kop heb, maar ik gebruikte even een voorbeeld uit de praktijk.
#viesdikquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb in een tijdsbestek van twee uur 500 gram pasta met saus op.
Volgens mij doet je autocorrect het niet, daar moet patat staanquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb in een tijdsbestek van twee uur 500 gram pasta met saus op.
Benieuwd of iemand moet lachen om die grapjes van jou.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij doet je autocorrect het niet, daar moet patat staan
Ik wel, heel hard altijdquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Benieuwd of iemand moet lachen om die grapjes van jou.
Je hebt iig 2 goals gemist.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Proppert wil zo snel mogelijk naar Eindhoven
Hooguit bruikbaar als backup.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dijks is een goede speler voor Ajax
Meer een Feyenoord type, geen techniek maar werkertjequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dijks is een goede speler voor Ajax
alleen Volendam - Graafschap nog spannend.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef hafcfan het volgende:
Nou zo lijkt zondag een flopshow te worden.
Alle goeie gaan weer weg ja. Halen de poul fase toch nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
KOEKOEK
nou, vitesse kan het weer gaan vernaaien tegen PetroLUL.
Propper en Larsson, Brands are you watching?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
Die Larsson loopt een partij goed te ballen, ongekend
Wie zou jij nemen? Larsson, Berhuis of Corona?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Larsson vind ik nou niet heel opvallend spelen vandaag.
Als linksbuiten Larsson.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zou jij nemen? Larsson, Berhuis of Corona?
Berhuis, uit Fifa 99, samen met Bombardo en Taihuttu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zou jij nemen? Larsson, Berhuis of Corona?
Wtf? Draait constant goed weg bij zijn tegenstander, geeft steeds uitstekende passjes, nauwelijks balverlies. Als hij de bal heeft doet hij er basically altijd wat goeds mee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Larsson vind ik nou niet heel opvallend spelen vandaag.
Ik vind Van den Berg een heel onderschatte speler, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajacied422 vindt dit een fantastische pass van Joey van den Berg.
Kuipvrees.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen moet je Van den Berg niet loslaten in De Kuip of zo, 17 wedstrijden.
Nee, Joey moet gewoon lekker als tractor op de Friese velden fungeren. Lekker draaien, beetje beuken, beetje passes geven.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:21 schreef Sked het volgende:
De Roon krijgt geen geel en Kashia nu wel. KNFB
Net als tegen Groningen in de beker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak je toch niet druk, Sked. Vitesse gaat thuis gewoon winnennnnn.
Vitesse speelde niet thuis in de beker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als tegen Groningen in de beker.
Ze hebben Lucas B al.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie graag Cavlan naar Heerenveen komen in plaats van die Pele van Anholt.
als linksback was ie nog wel te doen, centraal was het niks. Daar heeft het prachtige SCC gelukkig een topper in Etiennequote:
Heerenveen miste ontelbaar vele kansen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe heeft Ajax zo makkelijk kunnen winnen in Heerenveen eigenlijk
Echt niemand zit op die flutclub te wachten, maar okequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat Heerenveen het gaat redden
Heracles gaat uitsluitend voor toppers als Mitchell Paulissen.quote:
Die moest na afloop van Roda - NAC al huilen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles gaat uitsluitend voor toppers als Mitchell Paulissen.
kind van de club hequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moest na afloop van Roda - NAC al huilen.
Die liep net te janken zal wel komen omdat hij zo blij is dat hij weg is bij die pauperclubquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles gaat uitsluitend voor toppers als Mitchell Paulissen.
Die ziet ook dat Roda verloren is. Ze gaan failliet, nou ja, het lichtje gaat verder en verder en verder doven.quote:
Een type Fledderus?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die liep net te janken zal wel komen omdat hij zo blij is dat hij weg is bij die pauperclub
net als jouw goede vriend Mark-Jan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die liep net te janken zal wel komen omdat hij zo blij is dat hij weg is bij die pauperclub
die jongen op linksback gooien is ook wel debielquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fledderus is onze zwakke plek geef hem maar terug aan Roda
Aktaouquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die jongen op linksback gooien is ook wel debiel
Hoezo rest is nog slechter daar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die jongen op linksback gooien is ook wel debiel
Eredivisie 23:25quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat NOS eredivisie?
Hoe laat JUUP met HANSIE?
mehh juup maar opnemen dan, kijk ik morgen wel als ik vakantie hebquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eredivisie 23:25
Jupiler League 0:00
Schattigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mehh juup maar opnemen dan, kijk ik morgen wel als ik vakantie heb
jellyquote:
zondagse giro is niet boeiend meer, kees de beunkees.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen hebben we giro
overmorgen giro en gotzis
zondag giro en motogp en het laatste NL voetbal
dan een week niks
volgende week wordt echt een tamme weekquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zondagse giro is niet boeiend meer, kees de beunkees.
Vanaf maandag ook nog eens Jinektroep.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende week wordt echt een tamme week
daarna vrouwenvoetbal () maar ook zwitserland en dauphine, copa america. Pas vanaf 28 juni wordt het echt weer genieten met het WK MODERNE VIJFKAMP (jajaja)
Eerst een 150km durende aanloop en dan 86 km dalen en klimmenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen mooi wielerdagje. Eerst Vlaamse heuvels en dan (tegelijkertijd) loodzware Girorit
Juni is een bagger TV maand.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf maandag ook nog eens Jinektroep.
Wat een dramatische dagen.
Het enige wat we kunnen doen is Suisse/Dauphine watchen en juni is het startsein van de transfermaanden.quote:
copa america. Is er niet ook een leuk jeugdtoernooi (zonder NL?)quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige wat we kunnen doen is Suisse/Dauphine watchen en juni is het startsein van de transfermaanden.
Vannacht 02:00 Racing - Guarani voor de Copa Libertadoresquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, morgen dus flopshowdag qua voetbal.
Zaterdag bekerfinale-avond.
Copa America en het vrouwen WK waarop Nederland gaat shinenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige wat we kunnen doen is Suisse/Dauphine watchen en juni is het startsein van de transfermaanden.
Is de Tommy Beugelsdijk-federatie gedegradeerd eigenlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vannacht 02:00 Racing - Guarani voor de Copa Libertadores
Morgen 20:30 Holstein Kiel - 1860 München voor wie de laatste plek in de 2e liga bemachtigd.
Er is dus wel wat op, of iemand gaat kijken is een tweede.
Vrouwenvoetbal doe ik mezelf niet aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Copa America en het vrouwen WK waarop Nederland gaat shinen
Ik heb het eigenlijk nooit gekeken. Ik ga eens kijken of het echt zo slecht is als gezegd wordt. Je moet wat hèquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal doe ik mezelf niet aan.
ohja Letland - Nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu vergeten we Letland - Nederland en Nederland - JOE ES EE.
En klaarblijkelijk vind je het leuk om te kijken naar 22 bezwete kerels die achter een bal aanhollenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal doe ik mezelf niet aan.
Tijdens een concert van Rammsteinquote:
Nee bij Heerenveen zat de tent van de week goed vol. En het uitvak is gelukkig ook stijf uitverkocht.quote:
madquote:Op zondag 31 mei 2015 17:27 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee bij Heerenveen zat de tent van de week goed vol. En het uitvak is gelukkig ook stijf uitverkocht.
Zo'n tyfushekel aan jaquote:Op zondag 31 mei 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Lays reclame is ook bullshit.
BUUT VRIJ
Ik word boos van die reclame, wat een shitzooi.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo'n tyfushekel aan ja
#nooitmeerlayskopen
Gelukkig is die Opa Henk is being called reclame opgerotquote:Op zondag 31 mei 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Lays reclame is ook bullshit.
BUUT VRIJ
De wielen van de bus gaan rond en rondquote:Op zondag 31 mei 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is die Opa Henk is being called reclame opgerot
Ik snap de haat op Maaskant niet zoquote:Op zondag 31 mei 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maaskant biedt zijn ontslag aan dus.
Nu vindt iedereen hem weer een debiele man. Maaskant
Niet off topic gaan aubquote:Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelschijfjes met hamburger en sperziebonen.
Jij gaat natuurlijk weer alleen aardappels eten.quote:
Hij kan soms een beetje emotioneel zijn en dan wat domme dingen roepen en doen. Maar ik vind het wel een oprechte man. Behalve dan die ene keer toen hij bewust in de camera ging roepen over die Johansson.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap de haat op Maaskant niet zo
Neequote:Op zondag 31 mei 2015 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk weer alleen aardappels eten.
Mensen met een grote bek krijgen altijd haat, vind hem persoonlijk ook niet zo'n nare ventquote:Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap de haat op Maaskant niet zo
Wat dan wel?quote:
Liever een trainer met persoonlijkheid dan allemaal nobuddy'squote:Op zondag 31 mei 2015 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan soms een beetje emotioneel zijn en dan wat domme dingen roepen en doen. Maar ik vind het wel een oprechte man. Behalve dan die ene keer toen hij bewust in de camera ging roepen over die Johansson.
De Jong is een beetje een act maar wel iemand zonder al te veel flauwekulletjes natuurlijk die wel zegt waar het op staat. Op zich geen verkeerde man maar dat wil hij iets te graag aantonen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever een trainer met persoonlijkheid dan allemaal nobuddy's
Of een man die alleen maar een act opvoert dat hij de gewone nuchtere man is (Henk de Jong)
Jammer joh, zometeen krijg je rijst voorgeschoteld, zit je daar.quote:
Dan eet ik gewoon een pizza calzone op die nog in de magnetron ligtquote:Op zondag 31 mei 2015 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jammer joh, zometeen krijg je rijst voorgeschoteld, zit je daar.
Dat vind ik maar naar volkquote:Op zondag 31 mei 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong is een beetje een act maar wel iemand zonder al te veel flauwekulletjes natuurlijk die wel zegt waar het op staat. Op zich geen verkeerde man maar dat wil hij iets te graag aantonen.
Ajax kan nog jaren door met Van der Hoornquote:Op zondag 31 mei 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
St. Juste is binnen een paar jaar onderdeel van een nieuwe transferstrijd tussen PSV en Ajax
Mikeyquote:Op zondag 31 mei 2015 17:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax kan nog jaren door met Van der Hoorn
Frank de Boer is het met je eensquote:Op zondag 31 mei 2015 17:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax kan nog jaren door met Van der Hoorn
Jawel, hoe licht dan ook. Verdediger schenkt een penal.quote:
M'n gevoel zegt dat die Duitser van Heerenveen er in de blessuretijd nog eentje inloopt.quote:
Blokkeren, tegenhouden, vasthouden geef het een naam. Feit is dat die arm daar niets te zoeken heeft en hij Vitesse daarmee een penalty in de schoot werpt.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij legt zn hand op zn shirt, das niet vasthouden
SC Heerenveen gaat dit ook over de streep trekken. Leuker ook, Europees voetbal in Heerenveen.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt dat die Duitser van Heerenveen er in de blessuretijd nog eentje inloopt.
Zeker, gun het Heerenveen meerquote:Op zondag 31 mei 2015 18:04 schreef n1ek- het volgende:
[..]
SC Heerenveen gaat dit ook over de streep trekken. Leuker ook, Europees voetbal in Heerenveen.
Ze hebben beiden niks te zoeken in Europa.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:04 schreef n1ek- het volgende:
[..]
SC Heerenveen gaat dit ook over de streep trekken. Leuker ook, Europees voetbal in Heerenveen.
Klopt.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
bij deze stand wordt het verlengen toch?
Welke club dan wel?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ze hebben beiden niks te zoeken in Europa.
En zonder Hoedt. En met Jop van der fucking Linden.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ zonder Poulsen, Gudelj en waarschijnlijk Berghuis.
Halen altijd wel weer goede spelers terugquote:Op zondag 31 mei 2015 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ zonder Poulsen, Gudelj en waarschijnlijk Berghuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |