ik ga voor seks, en pics van mij kun je vinden door Brett Dalton te googlenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt eraan, waar ga je voor? Tevens: pics.
ja die waveboards zien er echt wazig uit, vraag me altijd af hoe kinderen daar fatsoenlijk op kunnen rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In de jaren 90 was ik echt fervent skaternu was ik laatst met wat kinderen van een vriendin van ons op stap en die hadden een waveboard.... nou goed.. du sik denk dat doe ik even
op mijn bek gegaan zo hard
Kom ome Menno, nog een keeren ik had serieus tranen in mijn ogen
39 zijn is niet leuk
Ik skate nog veel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In de jaren 90 was ik echt fervent skaternu was ik laatst met wat kinderen van een vriendin van ons op stap en die hadden een waveboard.... nou goed.. du sik denk dat doe ik even
39 zijn is niet leuk
Hahahah dit verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
39 zijn is niet leuk
quote:
Wie is Nielo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je mist nog een letter en de e en i staan niet goed.
Haha, je lijkt Jan-Peter welquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
39 zijn is niet leuk
hahahaha nee echt nooit meerquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahah dit verhaal. Ik heb trouwens ook een waveboard, was helemaal kek op de basisschool. Heb dat ding alleen maar 2 keer gebruikt en daarna stond ik al weer gauw op m'n skateboard
. Wat een nepdingen.
KOM OME MENNO
quote:
Asdsfhsdfgashgfahsfgahsvgadshvadghvdgquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor seks, en pics van mij kun je vinden door Brett Dalton te googlen
Wiggle wiggle wiggle is de truc, of zo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die waveboards zien er echt wazig uit, vraag me altijd af hoe kinderen daar fatsoenlijk op kunnen rijden
Baasquote:
Ik heb quads en inlines, maar ik zag laatst derby-skates. Ook maar 'ns aanschaffen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Asdsfhsdfgashgfahsfgahsvgadshvadghvdg.
[..]
Wiggle wiggle wiggle is de truc, of zo.
[..]
Baas.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
lol hermann check ze heeft ook een verzamelmap, jullie zijn gemaakt voor elkaar
begin helemaal te zweten hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
lol hermann check ze heeft ook een verzamelmap, jullie zijn gemaakt voor elkaar
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik stijf in mijn stoel zat te kreunen
Oh, toch rolschaatsen en skeelers. Nee daar heb ik zelf dan weer niks mee als in wooooow supervet. Soms wel leuk om te doen thoquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb quads en inlines, maar ik zag laatst derby-skates. Ook maar 'ns aanschaffen.
Het is je van harte gegund.quote:
Gaaf hequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:08 schreef HPLC het volgende:
Dit nummer trouwens
Ik begin hem bijna te spacen
Ik wil je nu ook wel bedanken hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gaaf hepixies jongen, als je ze een kans geeft bedank je me ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |