Ik eigenlijk Delft, maar dat is vanwege mijn studiejaren denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:58 schreef niels0 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat ik de leukste stad van Nederland vind.
Oh je wilt dit weten? Ik geef werkelijk geen bagger om die standaardsporten zoals voetbal en tennis enzulks. Heb echter wel een vriend die heftig PSV-fan is en ik krijg er dus nogal wat van mee. Als ik dan echt voor een club moet zijn, zal het toch altijd PSV zijn vanwege de positieve indruk (ja, echtquote:
Positieve indruk van PSV haha ja hehequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh je wilt dit weten? Ik geef werkelijk geen bagger om die standaardsporten zoals voetbal en tennis enzulks. Heb echter wel een vriend die heftig PSV-fan is en ik krijg er dus nogal wat van mee. Als ik dan echt voor een club moet zijn, zal het toch altijd PSV zijn vanwege de positieve indruk (ja, echt) die ik er van heb en Eindhoven (
).
Maar eigenlijk ben ik dus neutraal. Fuck voetbal.
Delft ook wel 'ns een tijdje vertoeft. Zitten meer mannen dan vrouwen. Dat is jammer. Wat dat betreft kun je beter in Utrecht zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik eigenlijk Delft, maar dat is vanwege mijn studiejaren denk ik
Okéquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh je wilt dit weten? Ik geef werkelijk geen bagger om die standaardsporten zoals voetbal en tennis enzulks. Heb echter wel een vriend die heftig PSV-fan is en ik krijg er dus nogal wat van mee. Als ik dan echt voor een club moet zijn, zal het toch altijd PSV zijn vanwege de positieve indruk (ja, echt) die ik er van heb en Eindhoven (
).
Maar eigenlijk ben ik dus neutraal. Fuck voetbal.
Daar doe ik het voor weet jequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel eens een favo user worden van mij
De Hemkade ben ik vroeger een keer geweest, veel gabbers toen daar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik nog nooit verder dan twee keer bios en twee keer Hemkade ben geweest
de post begon zo goed met het haten op voetbal, maar toen datquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alles kan kapot Hermann, denk aan je anus, dat was ook zo bekeken
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, serieus, fuck voetbal. Skateboarden.
Er staat wel "een vriend", tho. Voor jou een raad, voor mij een weet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de post begon zo goed met het haten op voetbal, maar toen dat
maar toen dat...
Ja, dat was ik vroeger hihiquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Hemkade ben ik vroeger een keer geweest, veel gabbers toen daar.
dus ik heb nog een kans?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat wel "een vriend", tho. Voor jou een raad, voor mij een weet.
In de jaren 90 was ik echt fervent skaterquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor weet je. Eigenlijk ben ik die hard voetbalfan en ken ik alle feitjes, maar ik dacht "heee, die Duitser houdt vast niet van voetbal, even punten scoren".
Nee, serieus, fuck voetbal. Skateboarden.
Ik woon daar praktisch naast.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig gemeten bij ADM Cacao... dan stond ik op die GT en keek zo uit op de Zaanse schans... prachtig veldwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |