Worden die ook eens kampioen iddquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een jaartje jupiler zou feyenoord goed doen idd.
Voor die kleine clubs is het wel leuk af en toe eens Eredivisie, anders moet je de hele degradatie ook afschaffen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kutclubs. Kunnen we niet gewoon met 16 verder in de Ere...
Nogal logisch als je uit Tilburg komt Ron.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Graafschap doet me niks en Nac vind ik een kneuzenclub.
Wat een onzin. In de reguliere competitie heeft Volendam de afgelopen seizoenen steeds positief en tof voetbal nagestreefd. Achterin een puinhoop, maar het is iedere keer lekker om te zien. Kuwas en Marengo speelden er al in de tijden dat ze eigenlijk kampioen hadden moeten worden en moeten promoveren. In de tussentijd hebben ze vele spitsen verhandeld. Buitenspelers gaan helaas weg na dit seizoen, maar dat Volendam een ploeg is die een 'verlies' voor het voetbal is, is je reinste onzin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bakken er niets van en het is een kansloze club. Zelfs met Tuyp. En Kwakman is een debiel.
Hij zit aan de drankquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind je erg traag de laatste tijd Stijn. Is er iets?
Ik ging in op de post van Mexicanobakker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
Koffie is opquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
Niet eens daarom, ik vond ze altijd leuker dan Willem II. Maar toen leerde ik over die geforceerde haat naar ons...quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nogal logisch als je uit Tilburg komt Ron.
Dit heeft hij in 10 seconden getyptquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin. In de reguliere competitie heeft Volendam de afgelopen seizoenen steeds positief en tof voetbal nagestreefd. Achterin een puinhoop, maar het is iedere keer lekker om te zien. Kuwas en Marengo speelden er al in de tijden dat ze eigenlijk kampioen hadden moeten worden en moeten promoveren. In de tussentijd hebben ze vele spitsen verhandeld. Buitenspelers gaan helaas weg na dit seizoen, maar dat Volendam een ploeg is die een 'verlies' voor het voetbal is, is je reinste onzin.
De Graafschap speelt veel meer organisatorisch en behoudend en maken graag wedstrijden dood. Zo rollen ze in Volendam niet.
adblock? en dan forum.fok.nl als uitzondering toevoegen uiteraard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een stream voor me? Of een manier om die kut reclame van Janlul.com te omzeilen?
Dazsports en BVLS al gechecked?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een stream voor me? Of een manier om die kut reclame van Janlul.com te omzeilen?
Niet waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heeft hij in 10 seconden getypt
[..]
foxsports.nlquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Holy crap...quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heeft hij in 10 seconden getypt
[..]
Werkt niet.. heb ik gewoon draaienquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
adblock? en dan forum.fok.nl als uitzondering toevoegen uiteraard.
Dasz geeft errror loading mediaquote:
Waarom haten ze ons danquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet eens daarom, ik vond ze altijd leuker dan Willem II. Maar toen leerde ik over die geforceerde haat naar ons...
Yep, maar tussendoor open je nog een topic.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was ik in het vorige topic al aan het tikken, Don.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |