Bommelding doen en zelf snel naar de ingang rennen.quote:
Laat staan hoe angstaanjagend het in het echt is. Grote kans dat je flauw valt door de drukte en vertrapt wordt door duizenden meisjesvoeten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:48 schreef Fylax het volgende:
Ik had het wel al verwacht, maar om het dan zo op foto's te zien.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat staan hoe angstaanjagend het in het echt is. Grote kans dat je flauw valt door de drukte en vertrapt wordt door duizenden meisjesvoeten.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ligt eraan, als jij klein bent ben ik niet bang voor je.
ben jij nog single
Nee, dat is niet een beetje gay. Dat is as gay as gay can be.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:08 schreef Geerd het volgende:
Is dat niet een beetje gay om daar heen te gaan fylaxje
In het echt is het toch beter fappen dan op YouTube filmpjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:10 schreef Geerd het volgende:
Dat je thuis je sok vol fapt op YouTube filmpjes oké maar er heen gaan ??????
Mark Knopflerquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Mark Knopfler op die laatste foto![]()
Ga je er alleen heen?
Met een vriendin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Mark Knopfler op die laatste foto![]()
Ga je er alleen heen?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:15 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Alle ekte FOK!ers hebben hier last van. Tevens heel veel plezierKomt wel goed. Bazenuser!
![]()
![]()
![]()
![]()
Met meisje mee = haar plezieren = sex.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax je valt wel op meisjes toch? Normale puber boys geilen wel op haar maar die muziek ook echt mooi vinden als jongen is wel een beetje raar.
Ik val zeker op meisjes. Ik vind gewoon dat Ariana een hele mooie stem heeft en dat raakt mij heel erg. Ik snap de vergelijking Ariana luisteren = gay ook niet echt, imo is luisteren naar Justin Bieber of One Direction meer gay dan naar Ariana.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax je valt wel op meisjes toch? Normale puber boys geilen wel op haar maar die muziek ook echt mooi vinden als jongen is wel een beetje raar.
Het meisje waar ik mee ga is mijn beste vriendin en pas bjna dertien, natuurlijk ga ik haar niet plezieren c.q neuken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met meisje mee = haar plezieren = sex.
Denkt hij dan.
Dacht dat meisjes er vroeg bij waren tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het meisje waar ik mee ga is mijn beste vriendin en pas bjna dertien, natuurlijk ga ik haar niet plezieren c.q neuken.
Tegenwoordig? Ook in mijn tijd waren we er vroeg bij. Het zijn de jongetjes die lang kind blijven, met bijhorende meisjesgewoontes, zoals fan zijn van een zingend wichtje van veertien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht dat meisjes er vroeg bij waren tegenwoordig.
Die komen op latere leeftijd toch ook uit de kast?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Ook in mijn tijd waren we er vroeg bij. Het zijn de jongetjes die lang kind blijven, met bijhorende meisjesgewoontes, zoals fan zijn van een zingend wichtje van veertien.
Dat klopt, maar 12......quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dacht dat meisjes er vroeg bij waren tegenwoordig.
Of worden van die parkeerplaatscruisers met kinderzitje op de achterbank van de gezinsauto.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Die komen op latere leeftijd toch ook uit de kast?
Ah ja, die figuren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of worden van die parkeerplaatscruisers met kinderzitje op de achterbank van de gezinsauto.
Die vriendin van die twitterprofielfoto?quote:
Dit is best raar ik zeg eerlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het meisje waar ik mee ga is mijn beste vriendin en pas bjna dertien, natuurlijk ga ik haar niet plezieren c.q neuken.
Dat ie een 12-jarige vriendin heeft? Inderdaad best raar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |