Gaat goed komen. Laat hem eerst een vinger gebruiken en natuurlijk veel glijmiddel. Het belangrijkste is dat je ontspannen bent en niets doet tegen je zin!quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Nee maar... ik bedoel voor morgen.
Ga huilen bij je moeder.quote:
Ja, ziggo dome.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is meestal bij Ziggo Dome?
Tenminste wel de keren dat ik er ben geweest.
Sterkte?
Zitplek, gelukkig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Np
Ga je staan of heb je een zitplek?
Ja maar ik vind het zo eng met al die mensen zo dicht bij elkaar. Ben echt bang dat ik een paniek/angstaanval ga krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok, dan maakt die rij echt geen hol uit. Gewoon rustig blijven wachten.
Denk aan Ariana ^-^ Komt wel goed joh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het zo eng met al die mensen zo dicht bij elkaar. Ben echt bang dat ik een paniek/angstaanval ga krijgen.
Ga je niet krijgen. Zeg dat tegen jezelf: "ik ga genieten van haar concert en maak me niet druk om de rest"quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het zo eng met al die mensen zo dicht bij elkaar. Ben echt bang dat ik een paniek/angstaanval ga krijgen.
Awhquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fylax krijgt morgen 10 harde cm daar.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Denk aan Ariana ^-^ Komt wel goed joh.
Awh. Thankyou.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga je niet krijgen. Zeg dat tegen jezelf: "ik ga genieten van haar concert en maak me niet druk om de rest"
Geniet ervan!
Dat sowieso, misschien zelfs 10.5 omdat Ariana.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fylax krijgt morgen 10 harde cm daar.
Ik weet niet of ik nu moet vloeken of lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik een nudie van je terug kreeg.
Huilenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet vloeken of lachen.
Ik stuur je ook wel een, ik wil er bij horen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik een nudie van je terug kreeg.
Dus je pener is groter dan haarquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat sowieso, misschien zelfs 10.5 omdat Ariana.
Komt u maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stuur je ook wel een, ik wil er bij horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |