Daar moet LHO niet aan toegeven hoor!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Eigenlijk nergens meer aan anders dan mijn stress.
Ik wou dat ik er zelf niet aan toe gaf.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar moet LHO niet aan toegeven hoor!
Ik vroeg me bij die foto al af of ze bij een klant waren of jullie eigen voordeur.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster! *stamp
Jeroen staat op die ene foto bij onze eigen voordeur aan te bellen.
Nee maar wel een leuk artikel met leuke foto'squote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Cool! Alleen jammer van dat 'hipster'. Ik vind ons niet hipster.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:07 schreef Isegrim het volgende:
Jeroen staat op die ene foto bij onze eigen voordeur aan te bellen.
ah ok, misschien even onze planning aanpassen danquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:20 schreef Isegrim het volgende:
In eerste instantie op vrijdag en zaterdag.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:32 schreef computergirl het volgende:
Ik lees net in Parool over een biologisvce bakker die vandaag stopt.
Artikel staat niet online, wel ander artikel
http://www.stadsdorpgrach(...)d-van-Bakkerij-Ann-e
Maarrr, maandag is veiling van inboedel, mischien is daar iets voor jullie bij?
Daarom ook maar twee gekocht. Maar in het algemeen vind ik IKEA een goede prijs-kwaliteit-verhouding hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:31 schreef Molo het volgende:
Hoop alleen dat die geen koffieprut erlangs lekken. Dat is namelijk echt heel erg ruk bij sommige goedkope french press dingen
Ja met meeste dingen wel ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarom ook maar twee gekocht. Maar in het algemeen vind ik IKEA een goede prijs-kwaliteit-verhouding hebben.
Er is volgens mij genoeg tweedehands te koopquote:Op zondag 31 mei 2015 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Morgen was dat toch? Kan morgen toch niet weg ivm levering meel + afzuigkap.
Oeh spannend!quote:Op zondag 31 mei 2015 20:09 schreef Isegrim het volgende:
https://www.facebook.com/events/431132507048039/
Neeeee dan zijn we nog onderweg uit Franceeeeeeeequote:Op zondag 31 mei 2015 20:09 schreef Isegrim het volgende:
https://www.facebook.com/events/431132507048039/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeee dan zijn we nog onderweg uit FranceeeeeeeeEn wij zitten dan middenin onze vakantie in France.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn website: Aziatische-ingrediënten.nl
Ben je gek? Er is altijd wel iemand die niet kan! Hoppa, openen jullie!quote:
Ik ga de crowdfunders in elk geval verzoeken om hun brood vooraf reserveren. Zou het vervelend vinden als die voor niks komen. En de eerste tijd hebben we nog 2 ipv 3 ovens.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:02 schreef computergirl het volgende:
Ik was van plan de week erna langs te komen om iets van jullie aanbod te kopen, kan ik daarop gokken?
Lijkt me prima!quote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef computergirl het volgende:
Ik was wel crowdfunder maar zonder tegenprestatie, als de opening doorgaat geef ik wel een berichtje of jullie iets voor mij kunnen reserveren
Vechten om die ene parkeerplaats bij de deurquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:39 schreef Isegrim het volgende:
Het Facebook-event wordt druk gedeeld. Project X.
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:56 schreef Cathmar het volgende:
Ik vind het spannend voor jullie. En heel gaaf. Super veel succes!!
Heb je genoeg hulp voor de opening?
Foto's!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Wandschilderaarster is vandaag de hele dag bezig geweest. Zo even kijken. Spannend!
Nog niet af, neem ik aan?quote:
Mag je het zelf verder gaan inkleuren?quote:
Nou ik bedoel meer dat ik wel eens wandschilderingen op die manier heb zien maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:05 schreef Isegrim het volgende:
And maybe this tree has a little friend over here...
Nah, zij maakt wel mooie dingen hoor!
Dit is met een beamer en dan de uitlijnen natrekken. Maar ze doet ook eigen ontwerpen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:41 schreef Bramito het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat ik wel eens wandschilderingen op die manier heb zien maken.
Jeuj, een snijder!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)er/9200000035379732/
Besteld om eens te kijken wat die met ons brood kan.
Bob Ross was master sergeant bij de luchtmacht en was iemand die keihard tegen mensen schreeuwde dat ze hun job moesten doenquote:
Dat zullen ze dan wel verdiend hebben of nodig gehad hebben. Bob tha manquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bob Ross was master sergeant bij de luchtmacht en was iemand die keihard tegen mensen schreeuwde dat ze hun job moesten doenJa ja, Bob de mean guy
![]()
5 (Happy Little) Things You Didn't Know About Bob Ross
Vrijdag de hele dag nog. Dan klaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Jeuj, een snijder!![]()
En tof, de schildering zit er al half op! Hoe lang is ze er nog mee bezig denk je? Moet morgen in Rotterdam zijn, misschien ga ik wel stiekem gluren.![]()
Dat valt nogal mee!quote:Ben je al erg zenuwachtig Ise?
Als je hem bezig ziet kan je het je gewoon niet voorstellenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:02 schreef Molo het volgende:
Dat zullen ze dan wel verdiend hebben of nodig gehad hebben. Bob tha man
Ik heb een goedkopere van Domo aangeschaft met een gekarteld mes en mijn eigen gemaakte harde maisbroden worden prachtig allemaal in gelijke dikke plakken gesneden. Geen geklooi meer met broodmessen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Als hij jullie brood niet aan kan heb je wel het beste excuus om een allessnijder te retournerenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Ja idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als hij jullie brood niet aan kan heb je wel het beste excuus om een allessnijder te retourneren
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:35 schreef Isegrim het volgende:
Junkiexp en ik hebben weer wat uurtjes samen in de kruipruimte doorgebracht vandaag.En de ketel waterzijdig aangesloten. Vrijdag nog wat klusjes en dan zijn de verwarming en het water klaar! Heel blij met junkiexp's assistentie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |